Угода про публічну оферту

Ключові терміни і поняття

Відвідувач порталу — фізична або юридична особа, яка використовує сторінки порталу Geelyparts.com.ua, але не має наміру зробити замовлення.

Користувач — фізична особа, яка стала відвідувачем порталу та яка погоджується на умови цієї Угоди і збирається зробити покупку на порталі https://geelyparts.com.ua/.

Клієнт — це користувач, який зробив замовлення, має намір купити продукцію на сайті https://geelyparts.com.ua / для персональних цілей, або оформляє покупку іншим способом, позначеним цим договором.

Інтернет-магазин — портал, що знаходиться в мережі за адресою https://geelyparts.com.ua/, продає продукцію, запропоновану продавцем для покупки, а також містить інформацію про оплату і доставку запчастин до клієнтів.

Виробник — компанія, представлена юрособою або ФОП, яка випускає продукцію, доступну до придбання в інтернет-магазині «Geely Parst».

Продавець — відправник товару.

Портал — https://geelyparts.com.ua/

Товар — запчастини та комплектуючі для автомобілів, а також витратні матеріали та інша продукція, що продається на порталі «Geely Parst».

Замовлення — заявка, оформлена клієнтом належним чином, спрямована на покупку і доставку товарів за адресою, вказаною клієнтом. Купівля товарів, обраних на порталі, свідчить про те, що клієнт приймає умови продажу, які встановлюються продавцем в даному договорі.

Загальні положення

  • Продавець проводить реалізацію товарів за допомогою інтернет-магазину https://geelyparts.com.ua/.

  • Здійснюючи замовлення товару за допомогою інтернет-магазину, клієнт погоджується з умовами покупки і доставки товару, які будуть вказані в подальшому. При незгоді хоча б з одним з пунктів договору клієнт повинен негайно припинити використання ресурсу і піти зі сторінки https://geelyparts.com.ua/.

  • Зазначені умови реалізації товарів, а також дані про товар, представлені на сайті, відносяться до категорії публічних оферт, що регламентується ст.633 ЦК України.

  • Поточні умови можуть змінюватися продавцем в односторонньому порядку без додаткового повідомлення про це клієнта. Дія нових умов починається з моменту їх публікації на сайті, за умови, що інше не вказано самим продавцем.

  • Зазначена угода набирає чинності для зареєстрованих на сайті клієнтів з моменту проходження реєстрації. Для користувачів, які оформили замовлення без проходження реєстрації умови користування стають дійсними з моменту відправки клієнту електронного повідомлення про те, що замовлення прийнято в обробку або в момент прийняття замовлення від клієнта.

  • Договір купівлі-продажу роздрібного типу вважається дійсним з моменту, коли продавець підтвердив замовлення клієнта за допомогою електронного листа, дзвінка, SMS-повідомлення або іншими засобами зв'язку.

  • Надаючи адресу електронної пошти та телефонний номер, клієнт дає згоду на використання даних каналів зв'язку продавцем і третіми особами для необхідної для виконання зобов'язань діяльності. Також зазначені дані можуть бути використані для проведення розсилки рекламних та інформаційних матеріалів, даних про акції, знижки, та інші заходи, які планує проводити продавець. Телефон або електронна пошта також використовуються для передачі даних, пов'язаних з безпосереднім виконанням зобов'язань, взятих продавцем в рамках конкретної угоди. Оформивши замовлення, клієнт згоден на те, що продавець може повністю або частково передоручити виконання Договору третій стороні, залишаючись, однак, відповідальним за виконання зобов'язань.

Предмет договору

  • Предметом договору вважається надання клієнту можливості купити для особистих, домашніх, сімейних та інших потреб товари, які представлені в каталозі інтернет-магазину https://geelyparts.com.ua/.

  • Представлена угода поширюється на всі товари, які представлені на сайті, поки дані пропозиції з описами доступні в каталозі інтернет-магазині і доступні в наявності у продавця.

Реєстрація на сайті та здійснення комунікації

  • Пройти реєстрацію на сайті можна, скориставшись відповідною кнопкою на сайті.

  • Здійснення реєстрації не є обов'язковим фактором для оформлення замовлення.

  • Продавець не відповідає за достовірність і точність інформації, яку вказує клієнт в момент проходження реєстрації. Клієнт приймає на себе всю відповідальність, пов'язану з некоректно зазначеними персональними даними (ПД), іншою інформацією, необхідною для укладення та виконання умов Угоди.

  • Клієнт зобов'язується не передавати логін і пароль, використовувані при реєстрації, третій стороні, а також прикладати всі сили для того, щоб треті особи не змогли заволодіти відповідними даними. При появі у клієнта підозр щодо безпеки використовуваних ним пароля і логіна або при підозрі несанкціонованого використання третьою стороною цих даних клієнт повинен в найкоротші терміни повідомити про це продавцеві. Зробити це можна за допомогою електронної пошти або форми зворотного зв'язку, які знаходяться на сайті https://geelyparts.com.ua/.

  • Процес спілкування клієнта зі співробітниками і представниками інтернет-магазину повинен відповідати принципам загальноприйнятої моралі, а також комунікаційної етики. Забороняється використання нецензурної лексики, лайки, образ, шантажу або погроз, незалежно від того, кому вони адресовані і в якому вигляді використовуються. Також не допускається використання дискримінації, заснованої на будь-якій ознаці. Продавець залишає за собою право відмовити в укладенні договору з особами, які допускають подібні дії.

  • Дані про товар надаються українською або російською мовою. Продавець надає клієнту доступ до необхідної інформації на зручній мові. Якщо у клієнта відсутні вимоги про надання інформації українською (державною) мовою, то це автоматично означає підтвердження вибору користувача на використання даних, зазначених російською мовою.

Товари та порядок придбання

  • Продавець пропонує купити запасні частини та комплектуючі до автомобілів, перелік яких вказано на сайті. Назва товару, а також його короткий опис, параметри і вартість вказуються на сайті компанії. Надані описи і параметри не обов'язково є вичерпно інформативними. Щоб уточнити дані про товар клієнт може звернутися до менеджерів компанії за телефонами, вказаними на сайті. Покупець зобов'язується уточнювати всю необхідну інформацію про товар, яка йому невідома, перед оформленням замовлення. За замовчуванням вважається, що клієнт, який оформив замовлення, має всю необхідну інформацію про товар, включаючи дані, отримані усно від продавця.

  • Переважно товари, зібрані в каталозі сайту, виробляються серійно. Продавець не в змозі контролювати виробничі процеси, здійснювані виробником продукції. Наявні на сайті фотографії можуть незначною мірою відрізнятися від реального зовнішнього вигляду товару, однак це не впливає на його експлуатаційні характеристики і можливості застосування за призначенням.

  • При відсутності замовлених Клієнтом товарів у продавця під час обробки замовлення клієнта, той може виключати такий товар із замовлення або анулювати замовлення, попередньо повідомивши про це Клієнта відправивши електронного листа або за допомогою телефонного дзвінка.

  • Вся повнота відповідальності за надання некоректних даних лягати на покупця, включаючи ситуації, коли це спричинило за собою неможливість виконання в належному вигляді своїх зобов'язань продавцем.

  • При скасуванні замовлення, який був повною мірою або частково оплачений клієнтом, вартість анульованого Замовлення повертається продавцем клієнту способом, який була проведена оплата або будь-яким іншим способом за домовленістю сторін.

  • Після того, як на сайті пройде оформлення замовлення клієнтом, він отримає дані про передбачувані терміни доставки. Інформація буде надана електронним листом, SMS-повідомленням або дзвінком від менеджера інтернет-магазину. Співробітник, який відповідає за обслуговування замовлення, додатково уточнить деталі замовлення, погодить дату доставки, яка буде залежати від наявності замовлених товарів на складі компанії, а також часу, який буде потрібно для проведення заходів з доставки.

  • Орієнтовна дата передачі замовлення в логістичну компанію буде повідомлена клієнт менеджером, що відповідає за обслуговування конкретного замовлення. Інформація надається за допомогою електронної пошти, SMS-повідомлення або при здійсненні контрольного дзвінка. Дата передачі товару на доставку може бути змінена в односторонньому порядку продавцем, при наявності об'єктивних причин.

  • Клієнт зобов'язується не надавати дані про замовлення третім особам, за винятком тих осіб, які в подальшому можуть виступати в якості одержувача замовлення. Мова, зокрема, йде про номер замовлення і накладної логістичної компанії, особисті дані особи, яка буде виступати одержувачем замовлення. Покупець бере на себе всі ризики, які пов'язані з неправомірними діями третьої сторони щодо замовлення і були виконані із застосуванням вищевказаної інформації.

Доставка замовлення

  • Доставка товару виконується поштовим оператором або логістичною компанією, а орієнтовні терміни доставки замовлення вказуються на сайті в розділі «Оплата і доставка». Більш точні терміни можуть бути оговорені клієнтом з менеджером інтернет-магазину в момент процедури підтвердження замовлення. Однак реально здійсненні терміни доставки будуть визначені виключно поштовим оператором або логістичною компанією.

  • Доставка товарів здійснюється тільки по території України, за винятком непідконтрольних територій Донецької та Луганської областей, а також АР Крим.

  • Певні затримки в проведенні доставки можливі при виникненні непередбачених подій, що виникли не з вини продавця, включаючи різні форс-мажорні обставини природного, техногенного або іншого характеру, дій третьої сторони. Затримки доставки не є порушенням з боку продавця.

  • При доставці товар передається покупцеві або вказаній третій особі. Якщо з якоїсь причини клієнт або одержувач не можуть своєчасно забрати оплачене замовлення, то воно може бути видане третій особі, яка має інформацію про замовлення (номер відправлення, особисті дані замовника), може оплатити вартість доставки в повному обсязі, а також виконає інші вимоги оператора доставки до особи, яка отримує відправлення.

  • Ризики випадкового пошкодження або псування товару переходять Клієнту в момент отримання ним товару і підпису товарної накладної в офісі транспортної компанії після проведення попередньої перевірки.

  • Для запобігання шахрайських дій, а також з метою якісного виконання взятих на себе зобов'язань, описаних вище, при передачі товару, за якою була здійснена передоплата, особа, відповідальна за доставку замовлення, має право вимагати документ, який буде підтверджувати особу одержувача, а також розмістити дані (тип і номер) документа на квитанції, виданої до замовлення. Продавець гарантує збереження конфіденційності та повний захист даних клієнта. Відповідальність за захист ПД, які клієнт передає співробітнику служби доставки, несе безпосередньо компанія, що здійснює доставку.

  • Вартість доставки замовлення розраховується в індивідуальному порядку, виходячи з ваги, габаритів, регіону і методу доставки. Розрахунок здійснюється безпосередньо транспортною компанією.

  • Зобов'язання продавця про передачу товару клієнту вважаються виконаними в момент передачі замовлення клієнту співробітниками транспортної компанії. Порядок виконання доставки, перевірки та отримання замовлення регулюються внутрішніми правилами логістичної компанії.

  • У момент отримання замовлення від співробітника транспортної компанії клієнт зобов'язаний провести огляд вмісту упаковки, а також перевірити його на відповідність якості, відповідності замовленню, комплектності, цілісності упаковки. При відсутності претензій до доставленого товару клієнт або одержувач, уповноважений покупцем, розписується в транспортній накладній, підтверджуючи отримання замовлення, і за умови післяплати проводить оплату замовлення. Підпис в транспортній накладній логістичної компанії, що підтверджує отримання відправленого товару, є свідченням того, що претензії до отриманого товару відсутні. Відповідно, вважається, що продавець повністю виконав взяті на себе зобов'язання перед клієнтом.

  • Якщо замовлення було оформлено з доставкою кур'єром певної транспортної компанії, то час прибуття кур'єра, відповідального за доставку певного замовлення, що доставляється клієнту за вказаною адресою, залежить від внутрішніх правил компанії, що здійснює доставку такого замовлення і визначається безпосередньо компанією на загальних підставах, з урахуванням адреси проживання клієнта і характеристик замовлення.

  • Більш точно уточнити день, час і місце доставки можна, відвідавши сайт транспортної компанії або звернувшись до менеджерів. Фахівці і співробітники інтернет-магазину в міру можливості надають допомогу і вживають всіх заходів, що залежать від них, для надання відповідної інформації клієнтам при наявності запиту.

  • Клієнт розуміє і повністю згоден з тим, що проведення доставки є окремою послугою, яка не є невід'ємним елементом замовленого клієнтом товару, і надається третьою стороною, виконання якої вважається завершеною в момент отримання клієнтом замовлення і проведення оплати за доставку.

  • Всі претензії до якості куплених запчастин, які виникли після їх отримання та оплати Товару розглядаються виключно в рамках Закону України «Про захист прав споживачів». Купівля товарів з доставкою не дозволяє клієнту вимагати від продавця доставки купленого Товару з метою проведення гарантійного обслуговування або заміни, а також оплати доставки, яка здійснюється транспортною компанією. Продавець не здійснює гарантійне обслуговування товару або його заміну шляхом безпосереднього виїзду до клієнта, і не надаватиме можливість компенсації доставки або відправки товару в тих випадках, коли клієнт має право вимагати повернення грошових коштів за товар загалом, відповідно до чинного законодавства.

Ціна і оплата товару

  • Вартість товарів на сайті вказується в гривні. Остаточна сума замовлення розраховується виходячи з ціни всіх замовлених клієнтом товарів.

  • Вартість товару вказується на сайті. При невірно вказаній ціні замовленого клієнтом товару продавець вказує про цей факт клієнту для підтвердження оформленого замовлення за скоригованою вартістю або проведення ануляції. Якщо з якихось причин зв'язатися з клієнтом не вдається, продавець вважає таке замовлення анульованим.

  • Допускається зміна вартості товарів на сайті в односторонньому порядку з боку продавця. При цьому вартість замовленої клієнтом продукції та за умови прийняття продавцем такого замовлення не підлягає зміні в разі оплати замовлення протягом 2 днів з моменту прийняття продавцем замовлення або внесення передоплати. Також не змінюється вартість товару, який не був прийнятий покупцем протягом двох днів і не оплачений ним, але за умови здійснення післяплати, здійснюваного після доставки та отримання товару. Якщо ж товар вимагає внесення передоплати (окремі групи товарів, про що клієнт додатково інформується на сайті), і вона не була здійснена протягом 2 днів з моменту, коли продавець підтвердив клієнту замовлення, то таке замовлення вважається анульованим, а товар може бути реалізований третій особі.

  • Товар оплачується в сумі, яка відповідає його вартості, зазначеній на відповідних сторінках інтернет-магазину з урахуванням знижок за умови їх наявності, одним із запропонованих способів:

  • За допомогою переказу на розрахунковий рахунок продавця шляхом використання платіжних терміналів або банківських додатків.

  • Шляхом оплати готівкою при візиті до продавця за вказаною на сайті адресою.

  • Будь-яким іншим способом за попереднім погодженням з продавцем, включаючи варіанти, запропоновані останнім безпосередньо на сайті компанії в розділі «Оплата і доставка».

  • Продавець залишає за собою право на надання знижок на окремі товари або групи товарів, встановлювати і реалізувати різні бонусні програми. Види і розміри знижок, бонусів, а також порядок і умови, на яких вони будуть нараховуватися, продавець встановлює самостійно і вказує на сайті. Дані про знижки та бонуси, а також порядок їх зарахування можуть змінюватися Продавцем в односторонньому порядку. Знижка, яка встановлюється певним виробником, не може застосовуватися до товару, виготовленого іншим виробником без зазначення відповідних даних Продавцем. Продавець самостійно встановлює товари або групи товарів, щодо яких діятимуть відповідні знижки або інші бонуси, а також умови та строки їх зарахування та дії.

  • Продавець здійснює збір та ведення статистики щодо оформлених покупцем замовлень. Продавець має право самостійно визначати і встановлювати способи оплати, доступні для клієнтів, грунтуючись при цьому на статистичні дані щодо здійснених клієнтом раніше покупок або інших дій, виконаних на сайті інтернет-магазину.

  • При оплаті товару за допомогою банківських сервісів, включаючи термінали самообслуговування, допускається списання банківської комісії, що потребує від клієнта додаткових витрат, які не включаються в кінцеву ціну товару.

  • Комісія, яка нараховується транспортною компанією за проведення післяплати або іншим способом пов'язана з доставкою товару, також не включається у вартість замовлення, і оплачується Клієнтом на користь компанії, що виконувала доставку.

Обмін і повернення товару

  • Клієнт може провести обмін товару нормальної якості на аналогічний протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення, не враховуючи день фактичного отримання замовлення. Винятком є тільки товари, які входять до переліку таких товарів, які згідно чинного законодавства не підлягають заміні за умови його хорошої якості. Зробити обмін можна тільки за умови, що товар не був використаний, зберігся його товарний вигляд, експлуатаційні характеристики, різні ярлики і пломби, при наявності товарного чека або товарної накладної, яка була видана клієнту разом з товаром.

  • При наявності бажання провести обмін належної якості на аналогічний йому. Вся процедура обміну якісного товару включає в себе повідомлення клієнтом продавцю про бажання провести обмін такого товару, для чого подається власноруч заповнена і підписана заява про повернення товару, яка надсилається разом з самим товаром клієнтом за свій рахунок за допомогою транспортної компанії за узгодженими з продавцем адресою. Товар, який повертається, повинен мати всі пломби і ярлики, бути не використаним. Під товаром, який використовувався, слід розуміти такий товар, встановлений на автомобіль або такий, що намагалися встановити на авто, в результаті чого відбулося з'єднання запчастини з основним виробом, що спричинило за собою будь-які зміни в комплектуючій або появу слідів монтажу.

  • Якщо в момент отримання продавцем письмового звернення від клієнта щодо обміну товару аналогічна продукція відсутня у продавця в наявності, покупець має право на відмову від виконання поточного договору, а також на компенсацію грошових коштів, сплачених за товар. Продавець, у свою чергу, зобов'язаний повернути повну вартість за повернутий товар у строки, що не перевищують 30 календарних днів з моменту отримання назад товару.

  • У разі відмови клієнта від товару продавець повертає кошти у відповідному розмірі не пізніше 30 днів з дати отримання повернутого товару на склад разом з правильно заповненою заявою клієнта на повернення. Повернення грошей, сплачених за товар, виконується виключно особі, яка вказана в якості замовника на товар, за умови, що будуть надані копії його паспорта, ІПН, а також квитанції, що підтверджує оплату товару, за який буде проводитися повернення коштів. Якщо покупець при оформленні замовлення вказав неточні дані або не надав перераховані документи для повернення грошей, то продавець має повне право відмовити в компенсації грошей клієнту.

  • Повернення товару, що має неналежну якість:

  • Під товаром, який має неналежну якість, слід розуміти несправний товар, не здатний забезпечувати виконання поставлених перед ним функцій. Отриманий клієнтом товар повинен повністю відповідати опису на сайті. Відмінність дизайнерських елементів або оформлення товару від заявлених на сайті описів, не може вважатися ознакою неналежної якості продукції і не означає неможливість його застосування за призначенням.

  • Відповідність зовнішнього вигляду товару, а також комплектність всього замовлення клієнт перевіряє в момент отримання замовлення. Після того, як клієнт отримав товар, претензії до його зовнішнього вигляду, дефектів, кількості та комплектності продавцем не приймаються.

  • У разі, якщо клієнту був доставлений товар неналежної якості, про що він не був заздалегідь сповіщений продавцем, то він має право скористатися ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів».

  • Покупець повинен повідомити про причину, по якій здійснюється повернення Товару, а також про тип браку, зателефонувавши співробітникам магазину за номерами, вказаними на сайті. Це також дозволить уточнити у менеджера всі нюанси процедури повернення, адреса, на який необхідно відправити товар для усунення браку і терміни усунення. При поверненні товару неналежної якості або некомплектного замовлення Клієнт повинен додати письмову заяву у вільній формі про повернення товару, де слід вказати причину.

  • Повернення грошових коштів за товар невідповідної якості або комплектації проводиться не пізніше 30 днів з моменту їх надходження продавцю, згідно з чинним законодавством.

  • Повернення грошей здійснюється шляхом повернення вартості оплаченого замовлення за допомогою поштового або банківського переказу (ПриватБанк) або на карту банку, яка емітована на території України. Спосіб повернення грошей і необхідні для цього реквізити вказуються клієнтом в письмовій заяві на повернення товару.

  • Продавець не несе відповідальності за недоліки товару, які виникли після його передачі клієнту, що настали внаслідок неправильного використання або зберігання товару, дій третіх осіб або при виникненні обставин непереборної сили.

Конфіденційність та захист інформації

  • Всі персональні дані (ПД) клієнта проходять обробку згідно діючих норм законодавства.

  • При проходженні реєстрації клієнт передає покупцеві такі дані-ПІБ, адресу електронної пошти, номер телефону, а також пароль для здійснення входу на сайт.

  • Надаючи свої особисті дані при проходженні процедури реєстрації на сайті клієнт дає згоди на їх обробку Продавцем, включаючи і цілі просування пропонованих послуг і товарів.

  • Продавець може використовувати ПД клієнта для таких цілей:

  • Реєстрація клієнта на сайті.

  • Виконання взятих на себе зобов'язань перед клієнтом.

  • Проведення оцінки та аналізу діяльності сайту.

  • Визначення переможця в акціях, якщо такі проводяться.

  • Надання рекламних та інформаційних повідомлень.

  • Продавцю надається право на відправку клієнту інформаційних матеріалів, включаючи рекламу, на електронну пошту або мобільний телефон клієнта за його згодою. Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних повідомлень або іншої інформації, ніяк не мотивуючи подібну відмову. Важливі повідомлення, які передають дані клієнту про його замовлення, включаючи етапи його виконання, відправляються в автоматичному режимі і не можуть бути відключені клієнтом.

  • Продавець не відповідає за дані, які клієнт розміщує на сайті в загальнодоступному форматі, наприклад, в коментарях і відгуках.

  • Продавець має право проводити запис телефонних розмов з клієнтом. Продавець зобов'язується запобігати будь-яким спробам неузгодженого використання інформації, отриманої під час телефонних розмов, а також запобігати можливості передачі цих даних третім особам, які не мають відношення до виконання замовлень.

Термін дії договору

  • Дана Угода діє з моменту її підтвердження клієнтом сайту і має силу до моменту відкликання даної угоди.

Додаткові умови

  • Продавець має право переуступати або будь-яким іншим способом передавати свої права і обов'язки, які випливають з поточних відносин з клієнтом третім особам.

  • Інтернет-магазин і надані ним сервіси можуть бути тимчасово повністю або частково недоступними для клієнтів через проведення профілактичних робіт або інших видів робіт технічного характеру. Техслужби продавця можуть періодично проводити всі необхідні види робіт, включаючи профілактичні, попередньо повідомивши про це користувачів сайту або не роблячи цього.

  • До сторін угоди — клієнта і продавця, застосовуються норми чинного законодавства України.

  • У разі виникнення певних питань, а також претензій з боку клієнта, він зобов'язаний звернутися до продавця за вказаними на сайті номерами телефону або іншим іншим способом із запропонованих продавцем. Всі виникаючі суперечки сторони вирішують шляхом ведення переговорів. Якщо угода не буде досягнута, то можлива передача такого спору до суду згідно з чинним законодавством.

  • Визнання в судовому порядку недійсності будь-якого з пунктів даного Договору не означає недійсність всіх інших пунктів.

  • Клієнт передає продавцю ПД та особисту інформацію третіх осіб (які можуть виступати одержувачами товару), та гарантує згоду таких осіб на передачу відповідної інформації продавцю, а також на проведення обробки, зберігання та передачі такої інформації третім особам, коли це необхідно для виконання продавцем взятих на себе зобов'язань.

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

Запчастини Beru купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Bosh купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Continental купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Dayko купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Elring купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Febi купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Mayle купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
.