Повернення та обмін запчастин
Інтернет магазин Торгової компанії Geelyparts.com.ua суворо дотримується Законів України, щодо взаємодії з покупцями у питаннях обміну та повернення незатребуваного товару.
Зокрема, основним законодавчим актом, що регулює ці моменти, є Закон України «Про захист прав споживачів» в редакції від 12.05.1991-го року сов семи поправками і доповненнями.
Відповідно до статей зазначеного Закону, Geelyparts.com.ua встановлює наступні правила виконання даних операцій:
- Термін, протягом якого можна виконати обмін або повернення, становить 14 календарних днів.
- Придбана продукція, що підлягає поверненню або обміну не повинна бути мотузка: установка її на автомобіль не допускається ні за яких обставин.
- Товар підлягає обміну або поверненню в тому випадку, якщо ви виявили в ньому заводський брак, або вона не підійшла для вашого автомобіля.
- Покупець зобов'язаний вказати причину, за якою він бажає виконати будь-яку з цих операцій.
- До деталей, що підлягають обміну, наявність заводської упаковки обов'язково.
- Датчики і інша електронна продукція після підключення обміну чи поверненню не підлягають.
- Компенсація при поверненні запчастини здійснюється не пізніше 6-10 днів з моменту надходження посилки з деталлю на склад постачальника і проведення експертизи. Переказ грошей здійснюється на зазначені вами реквізити.
На реалізовану продукцію не надається заводська гарантія, оскільки запчастини до автомобілів не є кінцевим продуктом, а являють собою частину загальної конструкції автомобіля. Працездатність і довговічність багатьох деталей сильно залежить від загального стану всього вашого авто, а так само інших його вузлів і агрегатів!
Так само наш інтернет магазин не покладає на себе гарантійних зобов'язань в питаннях збереження товару під час транспортування.
Пам'ятайте, що на всіх часу шляху з моменту оформлення відправлення і до моменту його фактичного отримання, повну відповідальність несе ТІЛЬКИ транспортна компанія!
Рекомендуємо ретельно перевіряти всю продукцію ДО того, як ви розпишетеся в отриманні запасних частин або деталей.
Сподіваємося, що ви з розумінням поставитесь до наших правил, які базуються на чинному законодавстві України.
Дотримуючись їх, ви убезпечите себе від зайвих витрат і можливих неприємних ситуацій. Зі свого боку, ми зобов'язуємося докласти максимум зусиль для того, щоб необхідність повернення або обміну виникала у вас як можна рідше. Для цього радимо:
- Обов'язково консультуйтеся з нашими менеджерами – вони допоможуть зробити правильний вибір.
- Ретельно перевіряйте правильність оформлення заявки: помилка в одній цифрі артикульного або каталожного номеру може призвести до втрати дорогоцінного часу і грошей.
- Обов'язково розпаковуйте і оглядайте деталі при отриманні. Це дозволить своєчасно відреагувати на найменшу невідповідність деталей по найменуванню, стану та приналежності до Вашого автомобіля.
Наша з вами уважність і точність дозволить налагодити продуктивне і довговічне спільне співробітництво.
Як вирішити гарантійну проблему
Будь-які гарантійні претензії розглядаються магазинів в контексті Закону України «Про захист прав споживача».
Для підтвердження гарантійного випадку (якщо деталь вже була встановлена на автомобіль), покупцеві необхідно зібрати і надати в магазин кілька документів і саму деталь:
- Свідоцтво про проведення робіт в напрямку дефектної деталі від СТО, наряд-замовлення.
- СТО має скласти акт рекламації щодо бракованої деталі.
- Станція техобслуговування надає виписку з єдиного реєстру або копію свідоцтва про реєстрацію ФОП.
- Після отримання цих документів і деталі, а також розгляду питання гарантійного випадку експертизою, покупець має право на відшкодування вартості або заміну бракованої запчастини.