Повернення та обмін запчастин

Інтернет магазин Торгової компанії Geelyparts.com.ua суворо дотримується Законів України, щодо взаємодії з покупцями у питаннях обміну та повернення незатребуваного товару.

Зокрема, основним законодавчим актом, що регулює ці моменти, є Закон України «Про захист прав споживачів» в редакції від 12.05.1991-го року сов семи поправками і доповненнями.

Строк, протягом якого можна виконати обмін або повернення, становить 14 календарних днівВідповідно до статей зазначеного Закону, Geelyparts.com.ua встановлює наступні правила виконання даних операцій:

  1. Термін, протягом якого можна виконати обмін або повернення, становить 14 календарних днів.
  2. Придбана продукція, що підлягає поверненню або обміну не повинна бути мотузка: установка її на автомобіль не допускається ні за яких обставин.
  3. Товар підлягає обміну або поверненню в тому випадку, якщо ви виявили в ньому заводський брак, або вона не підійшла для вашого автомобіля.
  4. Покупець зобов'язаний вказати причину, за якою він бажає виконати будь-яку з цих операцій.
  5. До деталей, що підлягають обміну, наявність заводської упаковки обов'язково.
  6. Датчики і інша електронна продукція після підключення обміну чи поверненню не підлягають.
  7. Компенсація при поверненні запчастини здійснюється не пізніше 6-10 днів з моменту надходження посилки з деталлю на склад постачальника і проведення експертизи. Переказ грошей здійснюється на зазначені вами реквізити.

На реалізовану продукцію не надається заводська гарантія, оскільки запчастини до автомобілів не є кінцевим продуктом, а являють собою частину загальної конструкції автомобіля. Працездатність і довговічність багатьох деталей сильно залежить від загального стану всього вашого авто, а так само інших його вузлів і агрегатів!

Перевіряйте при отриманні запчастиниТак само наш інтернет магазин не покладає на себе гарантійних зобов'язань в питаннях збереження товару під час транспортування.

Пам'ятайте, що на всіх часу шляху з моменту оформлення відправлення і до моменту його фактичного отримання, повну відповідальність несе ТІЛЬКИ транспортна компанія!

Рекомендуємо ретельно перевіряти всю продукцію ДО того, як ви розпишетеся в отриманні запасних частин або деталей.

Сподіваємося, що ви з розумінням поставитесь до наших правил, які базуються на чинному законодавстві України.

Дотримуючись їх, ви убезпечите себе від зайвих витрат і можливих неприємних ситуацій. Зі свого боку, ми зобов'язуємося докласти максимум зусиль для того, щоб необхідність повернення або обміну виникала у вас як можна рідше. Для цього радимо:

  • Обов'язково консультуйтеся з нашими менеджерами – вони допоможуть зробити правильний вибір.
  • Ретельно перевіряйте правильність оформлення заявки: помилка в одній цифрі артикульного або каталожного номеру може призвести до втрати дорогоцінного часу і грошей.
  • Обов'язково розпаковуйте і оглядайте деталі при отриманні. Це дозволить своєчасно відреагувати на найменшу невідповідність деталей по найменуванню, стану та приналежності до Вашого автомобіля.

Наша з вами уважність і точність дозволить налагодити продуктивне і довговічне спільне співробітництво.

Як вирішити гарантійну проблему

Будь-які гарантійні претензії розглядаються магазинів в контексті Закону України «Про захист прав споживача».

Для підтвердження гарантійного випадку (якщо деталь вже була встановлена ​​на автомобіль), покупцеві необхідно зібрати і надати в магазин кілька документів і саму деталь:

  • Свідоцтво про проведення робіт в напрямку дефектної деталі від СТО, наряд-замовлення.
  • СТО має скласти акт рекламації щодо бракованої деталі.
  • Станція техобслуговування надає виписку з єдиного реєстру або копію свідоцтва про реєстрацію ФОП.
  • Після отримання цих документів і деталі, а також розгляду питання гарантійного випадку експертизою, покупець має право на відшкодування вартості або заміну бракованої запчастини.

Зворотній зв'язок - Питання по запчастинах