Заміна радіатора пічки Шевроле Епіка

Якою б надійністю не володіла пічка Шевроле Епіка, рано чи пізно все одно доведеться змінювати радіатор пічки. Як показує практика, радіатор опалювача цього автомобіля починає текти ближче до 100 000 - 120 000 (км) пробігу.

Радіатор пічки Шевроле Епіка

Артикул радіатора пічки Шевроле Епіка:

Протікаючий радіатор пічки потрібно замінити якомога швидше!

Діагностика радіатора пічки Шевроле Епіка

Пробитий радіатор пічки Chevrolet Epica можна виявити за такими ознаками:

  1. У салоні з'явився запах антифризу
  2. Рясно потіє скло
  3. На підлозі стоїть калюжа охолоджувальної рідини

Найчастіше радіатор пічки просто починає протікати. Це відбувається через хімічну корозію теплообмінника. В даному випадку антифриз просто з'їдає алюмінієвий корпус радіатора.

Як замінити радіатор пічки Шевроле Епіка

Заміна радіатора пічки в даному автомобілі вважається одним з найбільш трудомістких завдань. Справа в тому, що радіатор знаходиться всередині розподільника повітряних потоків. У свою чергу розподільник змонтований за торпедо.

На один тільки розбір і демонтаж приладової панелі зазвичай йде весь робочий день. Це якщо торпедо знімається на СТО, професіоналами.

Весь фронт робіт із заміни радіатора пічки Шевроле Епіка можна розбити на наступні етапи:

  1. Демонтаж торпедо
  2. Демонтаж розподільника повітряних потоків
  3. Відєднання і заміна радіатора

Найбільш тривалим і трудомістким є етап від'єднання приладової панелі.

Як зняти торпедо

Під час демонтажу приладової панелі рекомендується фотографувати кроки, щоб при зворотному збиранні була зрозуміла послідовність дій. Додатково потрібно підготувати місце на полицях і в ящиках, щоб акуратно складати запчастини Шевроле Епіка.

Демонтаж торпедо проводиться за такою схемою:

  1. Від'єднання центральної консолі
  2. Зняття руульового управління
  3. Демонтаж приладів, кнопок та інших деталей
  4. Відєднання накладок та заглушок
  5. Демонтаж каркаса приладової панелі

Багато водіїв користуються нагодою і в ході демонтажу торпедо проводять супутні роботи з сервісу і заміни різних запчастин, деталей і комплектуючих.

  • Насамперед доведеться винести з салону передні сидіння.
  • Додатково потрібно буде випустити фреон з контуру циркуляції кондиціонера. У розподільнику повітря, де знаходиться радіатор пічки Шевроле Епіка, розташований випаритель кліматичної системи.
  • Не забудьте злити з системи охолодження антифриз. Під час заміни радіатора пічки рекомендується заливати в систему нову охолоджувальну рідину.
  • Знімаємо центральну консоль. Для цього потрібно від'єднати: лицьову рамку, блок управління пічкою, магнітолу, попільничку з прикурювачем і кнопки (аварійний сигнал, протитуманне світло тощо).

Знімаємо центральну консоль

Невід'ємною частиною консолі є тунель підлоги. Як зрозуміло, доведеться знімати і його. За тунелем ховається потаємне кріплення каркаса торпедо. Для від'єднання тунелю потрібно зняти ручку КПП, декоративні накладки і вставки.

Від’єднуємо рульову колонку

Особливу увагу слід приділити зняттю рульового колеса Шевроле Епіка. У кермі розташована подушка безпеки. Перед демонтажем керма потрібно обов'язково зняти клему «-» з АКБ і почекати мінімум 10 хвилин, поки пропаде заряд на конденсаторі AirBag! В іншому випадку може спрацювати подушка безпеки.

  • Демонтуємо прилади та кнопки. Насамперед необхідно від'єднати комбінацію приладів. Відключаємо кнопку електрокоректора фар і ричаг відкриття капота. Можна від'єднати рукавичкову скриньку.

Демонтуємо прилади та кнопки

  • Знімаємо накладки та заглушки. Спочатку можна від'єднати накладки на порогах. Потім знімаються верхні накладки, які йдуть по боках лобового скла. Потрібно зняти і бічні заглушки торпедо.
  • Демонтуємо торпедо. Попередньо потрібно відкрутити всі кріпильні боти, гвинтики і гайки. Не забудьте про дроти. Багато скруток з дротами кріпляться стяжками до каркасу приладової панелі.

Демонтуємо торпедо

Після зняття торпедо можна перемикатися на наступний етап.

Як зняти розподільник повітряних потоків

Щоб дістатися до радіатора пічки Шевроле Епіка, потрібно повністю демонтувати і розібрати розподільник повітряних потоків.

  • Перед від'єднання розподільника потрібно зняти з радіатора патрубки. Дістатися до патрубків не так-то і просто. Вони знаходяться в моторному відсіку, за двигуном. Майстру потрібно від'єднати напірний і зворотний патрубки.

Зняти з радіатора патрубки

  • Відкручуємо кріплення розподільника з боку моторного відсіку. Всього 5 саморізів.
  • Відкручуємо розподільник від підсилювача приладової панелі.
  • Демонтуємо розподільник повітряних потоків. Попередньо потрібно буде відкрутити від випарника кондиціонера трубки.

Демонтуємо розподільник повітряних потоків

  • Радіатор пічки Шевроле Епіка розташований всередині корпусу розподільника. Розбираємо корпус.

Розбираємо корпус

  • Від'єднуємо старий радіатор пічки і ставимо на його місце новий.

Від'єднуємо старий радіатор пічки і ставимо на його місце новий

  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.

Встановлювати на місце всі компоненти торпедо ще складніше, ніж їх демонтувати. Найкраще робити в процесі розбору фотографії, що при необхідності дозволить швидко зорієнтуватися.

Додаткова інформація

Таке цілком може бути, що пічка Шевроле Епіка просто перестає гріти. При цьому явних протікань на радіаторі немає. Відсутність нагріву пічки відбувається через закупорку протоку.

Зрозуміло, якщо радіатор забився, то найкраще просто замінити його на новий аналог. Але з урахуванням високої складності цієї роботи багато майстрів спочатку намагаються прочистити забитий радіатор.

Для прочищення радіатора можна використовувати як стиснене повітря, так і спеціальний чистячий розчин.

Якщо ж прочищення радіатора не дасть результатів, то без варіантів доведеться демонтувати торпедо і міняти радіатор пічки на новий.

Як правило, радіатор пічки починає протікати поступово. Спочатку протікання є мікроскопічним. На цьому етапі антифриз просто випаровується в атмосферу салону. Початковий етап протікання пічного радіатора можна виявити по запотілому склу і характерному солодкуватому присмаку нальоту випаровування.

Надалі протікання радіатора посилюється. Про це буде свідчити їдкий запах антифризу в салоні і калюжа охолоджувальної рідини на підлозі.

Залишити відгук

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

Запчастини Beru купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Bosh купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Continental купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Dayko купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Elring купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Febi купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Mayle купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
.