Заміна глушника Чері Амулет, видалення каталізатора

Фахівці сертифікованого сервісного центру Chery Amulet наполегливо рекомендують приділяти системі відведення вихлопних газів не менше уваги, ніж форсункам або дроселю. Адже в міру зносу система вихлопу перестає справлятися з покладеними на неї обовязками, що може позначатися на роботі силового агрегату.

Система вихлопу китайського ліфтбеку Чері Амулет є просунутою, оскільки в її конструкції передбачений каталітичний нейтралізатор. Завдяки каталізатору автомобіль знаходить високий клас екологічності, який відповідає стандартам Євро-4.

Артикульний номер приймальної труби Чері Амулет: A11-1203110KA.

Артикульний номер резонатора Чері Амулет: A11-1201110BA.

Артикульний номер основного глушника Чері Амулет: A11-1201210CA.

Знос глушника загрожує такими негативними наслідками:

  1. Порушуються пропорції паливно-повітряної суміші
  2. Збільшується гучність вихлопу
  3. Підвищується рівень задимлення

Щодо паливо-повітряної суміші, пропорції можуть порушуватися через неправильні показання діагностичного лямбда-зонда, який встановлюється на приймальній трубі, перед каталізатором. Зниження концентрації СО2, через приплив свіжого повітря, змушує датчик кисню передавати ЕБУ неправильні дані. У відповідь на це блок управління Chery Amulet вносить корективи в роботу дросельної заслінки і тривалість впорску палива форсунками.

Не потрібно забувати і про те, що дірявий глушник робить звук роботи мотора схожим на трактор. Додатково може спостерігатися зайве задимлення.

Старий глушник слід просто замінити на новий. Наприкінці огляду є відеоролик, автор якого показує деякі нюанси заміни вихлопної труби китайського ліфтбека.

Глушник Чері Амулет

Як замінити глушник Чері Амулет

Почнемо з того, що термін служби вихлопної системи Чері Амулет становить в районі 120 000 - 150 000 (км) пробігу. Ближче до позначки 80 000 - 100 000 (км) багато водіїв починають "підлатувати" діряві від корозії і прогорання труби.

Система відведення вихлопних газів цього автомобіля складається з таких компонентів:

Випускний колектор

Приймальна труба

Діагностичний датчик кисню

Каталізатор

Додатковий глушник

Основний глушник

Додатково до складу вихлопної системи Chery Amulet входять: прокладки, подушки і хомут. Щодо випускного колектора, даний елемент зазвичай не змінюють разом з вихлопною трубою. Заміну випускного колектора доцільно робити тільки при його прогоранні.

Як зрозуміло, перед заміною системи випуску відпрацьованих газів вихлопну трубу слід демонтувати. Починати потрібно з від'єднання приймальної труби Робиться це наступним чином.

Демонтуємо вихлопну трубу Чері Амулет

Сервіс вихлопної системи слід проводити на повністю охолоному двигуні. Справа в тому, що труба вихлопу розігрівається до високої температури, через що можна обпектися. Додатково нагрітий метал розширюється і деформується, що може викликати складнощі при роз'єднанні фланців і хомутів.

  • Насамперед заїжджаємо на оглядову яму і від'єднуємо захист картера двигуна.
  • Відключаємо дротову колодку датчика кисню, який знаходиться на приймальній трубі. На дротовій колодці передбачено фіксатор, якщо його не змістити, то не вийде розімкнути з'єднання.

Відключаємо дротову колодку

  • Розмикаємо зєднання приймальні труби та каталізатора. Дані компоненти вихлопної системи з'єднуються за допомогою фланців. Фланці притискаються 2 болтами з гайками. Головки на болтах створені під ключ на 10, а головки гайок під ключ на 13.

Розмикаємо з’єднання приймальні труби та каталізатора

Перед відкручуванням болтів і гайок кріпак рекомендується обробити керосином або проникаючим мастилом, за типом WD-40. Даний крок обов'язковий до виконання, так як через високу температуру кріпак пригорає, що ведений до деяких складнощів при відкручуванні болтів і гайок. Дана рекомендація стосується всього кріпака вихлопної системи Чері Амулет.

  • Розмикаємо з'єднання приймальної труби і випускного колектора. Як і зі зворотного боку, приймальна труба з 'єднується з колектором за допомогою фланців. Щоб розімкнути фланці, слід викрутити 3 гайки з головкою під ключ на 16. Для відкручування даних гайок рекомендується користуватися накидною головкою з подовжувачем.

Розмикаємо з'єднання приймальної труби і випускного колектора

  • Знімаємо подушки приймальні труби. Всього 2 подушки. Найпростіше це робити за допомогою ударної викрутки.

Знімаємо подушки приймальні труби

  • Від'єднуємо приймальну трубу.

Від'єднуємо приймальну трубу

  • Відкручуємо від приймальної труби датчик кисню. Майстру буде потрібен ключ на 22.

Відкручуємо від приймальної труби датчик кисню

На фланцях приймальні труби будуть прокладки. Повторно їх використовувати не рекомендується. Одного разу притиснута прокладка вже не буде забезпечувати максимальну герметичність!

  • Ослаблюємо хомут, що поєднують додатковий глушник з каталітичним нейтралізатором.

Ослаблюємо хомут

  • Знімаємо старий каталізатор.

Знімаємо старий каталізатор

  • Послаблюємо хомут, що з’єднує труби основного і додаткового глушників.

Послаблюємо хомут

  • Знімаємо подушки додаткового глушника.

Знімаємо подушки додаткового глушника

  • Відєднуємо додатковий глушник.

Від’єднуємо додатковий глушник

  • Відєднуємо основний глушник.

​​Від’єднуємо основний глушник

Всі, коли всі елементи вихлопної системи від єднані можна приступати до встановлення нових комплектуючих.

Що поставити замість каталізатора

Як правило, до пробігу 120 000 - 150 000 (км) рідний каталізатор є вже забитим і підплавленим. Ставити такий каталізатор назад не можна, оскільки двигун буде "задихатися". Виробник рекомендує просто міняти старий каталізатор на новий аналог. Але за новий каталізатор доведеться викласти не менше $100. З цієї причини багато водіїв намагаються шукати якусь альтернативу каталітичному нейтралізатору.

Найкращою заміною для каталізатора є класичний стронгер (полум'ягасник). Так, полум'ягасник не буде чистити вихлопні гази, тому екологічність роботи двигуна відразу ж впаде до рівня Євро-2. Але натомість вихлопна система почне дихати повними грудьми.

Після заміни старого каталізатора Чері Амулет на полум'ягасник можна спостерігати такі ефекти:

  1. Приріст тягової потужності
  2. Покращення динаміки розгону
  3. Зниження витрати палива

Зрозуміло, заміна каталізатора на стронгер тягне за собою одну істотну проблему. ЕБУ силового агрегату китайського ліфтбека запрограмований на підготовку паливно-повітряної суміші відповідно до вимог Євроо-4. Якщо видалити каталізатор, доведеться робити перепрошивку блоку управління на Євро-2.

Альтернативою чіп-тюнінгу є встановлення на датчик кисню так званої заглушки, її ще називають обманкою лямбда-зонда.

Додаткова інформація

Якщо Чері Амулет готується не для продажу, то фахівці наполегливо рекомендують при замовленні вихлопної труби купувати щось з нержавіючої сталі. Так, вихлопна труба з нержавійки обійдеться недешево. Але нержавіюча сталь є практично вічною.

Зрозуміло, і класичні варіанти вихлопної труби є досить непоганими. Оригінал Chery Amulet - це найкраще рішення для водіїв з обмеженим бюджетом.

 

» Всі статті

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
.