Встановлення вольтметра на Джилі Емгранд ЕС7

Встановлення вольтметра актуальне для абсолютно всіх автомобілів, включаючи Geely Emgrand EC7. Завдяки цьому нехитрому вимірювальному пристрою можна в режимі реального часу відстежувати поведінку і рівень напруги бортової електромережі. Особливо актуальна установка вольметра на Джилі Емгранд ЕС7 в тих випадках, коли автомобіль часто використовується для дальніх поїздок.

Перебій з електромережею далеко за містом обіцяє великі проблеми. І їх буде більше, якщо машина заглухла і не заводиться в сувору зимову негоду.

Вольтметр дозволяє контролювати такі параметри:

  1. Ступінь розряду АКБ
  2. Швидкість розряду АКБ
  3. Швидкість підзарядки АКБ
  4. Якість роботи генератора на холостому ході і в русі
  5. Навантаження на мережу від використовуваних приладів (освітлення, магнітола тощо)
  6. Загальний рівень зносу акумуляторного блоку

Якщо регулярно моніторити напругу бортової електромережі ЕС7, то можна попередити появу широкого спектру несправностей. Нижче викладено відеоролик, на якому показано процес установки вольтметра на автомобіль Geely Emgrand. По суті в даній роботі немає абсолютно нічого складного, з нею може впоратися навіть новачок.

Вольтметр Джилі Емгранд ЕС7

Як встановити вольтметр на Джилі Емгранд ЕС7

Основна складність при виконанні даної роботи стосується врізання вимірювального приладу. Вольтметр повинен знаходитися перед очима водія. Найчастіше вимірювальний прилад встановлюють на поверхні центральної консолі, поруч з магнітолою.

У базовій комплектації Джилі Емгранд ЕС7 поруч з магнітолою розташована заглушка, яку не шкода курочити.

Зрозуміло, можна врізати вольтметр і в будь-яке інше місце. Багато водіїв вбудовують вимірювальний прилад поруч з прикурювачем. В даному випадку є сенс придбати вольтметр з вбудованим USB-портом. Поруч з автомобільною розеткою з'явиться і USB-роз'єм, завдяки чому розшириться спектр підзаряджуваних девайсів. І не потрібно буде використовувати перехідники або розгалужувачі.

Заглушка

Для підключення вольтметра знадобиться 3 дроти:

  1. Плюс
  2. Мінус
  3. Керування

Плюс і мінус слід взяти безпосередньо від акумуляторного блоку. Якщо живити вольтмектр від тієї ж магнітоли, то не буде можливості контролювати реальну напругу в батарейному блоці.

Дріт керування найкраще заживити від магнітоли Geely Emgrand EC7. Для заживлення керуючого дроту потрібно врізатися на ділянці ланцюга від замку запалювання до магнітоли.

Щоб акуратно врізати вольтметр, потрібно попередньо від'єднати магнітолу. Робиться це наступним чином.

Готуємо місце під врізку вольтметра Джилі Емгранд ЕС7

  • Виймаємо верхню нішу з годинником. Її потрібно просто потягнути на себе. Приклад показано на фото. Не забудьте відключити від годинника дротову колодку.

Виймаємо верхню нішу з годинником

  • Відкручуємо потаємні гвинтики повітроводу. Це кріплення було заховане за верхньою нішею. Гвинтики мають головку під хрестову викрутку.

Відкручуємо потаємні гвинтики повітроводу

  • Знімаємо накладку повітроводу. Вона просто від'єднується. Накладка ЕС7 знімається для того, щоб забезпечити доступ до кріплень магнітоли.

Знімаємо накладку повітроводу

  • Виймаємо декоративну рамку центральної консолі.

Виймаємо декоративну рамку центральної консолі

  • Відкручуємо і витягуємо магнітолу. Відразу від'єднуємо проводку від магнітоли.

Все, можна перемикатися на врізку і з'єднання вольтметра.

Як врізати і підключити вольтметр

  • Випилюємо в заглушці проєм, в якому далі буде розміщуватися вольтметр. Для пропилу можна скористатися звичайним полотном від ножівки по металу. Але підійде і просто канцелярський ніж.

Випилюємо в заглушці проєм

Виготовляти технологічним проєм слід з крайньою обережністю. Адже поруч знаходяться декоративні елементи центральної консолі Джилі Емгранд ЕС7, які досить дорого коштують.

  • Підключаємо до клемів акумуляторного блоку дроти живлення вольтметра. Попередньо слід правильно розрахувати довжину струмоведучих дротів. Майстру слід взяти до уваги, що проводка буде йти не безпосередньо, а обхідними шляхами. Дроти потрібно взяти з запасом. Відразу підключати дроти до АКБ не потрібно. Спочатку необхідно правильно під'єднати контакти до вольтметра.

Підключаємо до клемів акумуляторного блоку дроти живлення вольтметра

  • Виводимо дроти з підкапотного простору в салон. Найкраще виводити проводку разом з основним джгутом дротів. Джгут дротів входить у спеціальний ущільнювач і виходить під рульовим колесом.

Виводимо дроти з підкапотного простору в салон

  • Підключаємо дроти до вольтметра. При цьому майстру потрібно точно знати, де "+", де "-", а де контакт управління. Після цього можна накинути дроти на АКБ. Дріт управління слід підключити до керуючого контакту на магнітолі. Дріт управління Geely Emgrand EC7 дозволяє автоматично включати вольтметр при включенні запалювання, разом з магнітолою та іншою електронікою.

Підключаємо дроти до вольтметра

  • Включаємо запалювання і перевіряємо роботу вольтметра.
  • Якщо вольтметр працює, збираємо вузол у зворотній послідовності. Вольтметр слід вставити в технологічний проем на заглушці. Вимірювальний прилад повинен надійно сидіти у своєму посадковому місці. При необхідності слід проклеїти посадкове місце вольтметра по периметру, щоб пристрій не сувався.

Додатково

Багато майстрів забувають захистити проводку, що йде від АКБ до вольтметра Джилі Емгранд ЕС7. Особливо захисту потребує відрізок дроту в підкапотному просторі. Проводка потребує захисту від високої температури, а також підвищеної вологості та мастильної плівки.

Врятувати проводку можна за допомогою гофрованого рукава. Якщо струмоведучі комунікації залишити без захисту, то вже найближчим часом можна очікувати оголення захисної оболонки, що веде до зниження точності заміру напруги та інших проблем.

У базовій комплектації EC7 зазвичай відсутня система клімат-контролю. Деякі з її функцій цілком можна довірити сторонньому вимірювальному пристрою. Існують спеціальні комбіновані прилади, в яких крім вольтметра передбачені й інші контролери. Зокрема великим попитом користуються вольтметри з термометром.

Як правило, термометр дозволяє відображати інформацію про температуру навколишнього середовища за вікном. У просунутих вимірюваннях використовується подвійний термометр. Один вимірює вуличну температуру, а другий температуру в салоні.

Щодо Емгранд ЕС7 в розширеній комплектації, з клімат-контролем, в таких авто вищезазначені датчики температури вже передбачені. Немає тільки вольтметра.

Якщо ж майстер не хоче заморочуватися з врізанням стаціонарного вольтметра і прокладанням проводки, то можна скористатися мобільним вимірювачем, який працює від прикурювача. Але у вольтметрах для автомобільної розетки є один істотний мінус. Вони дають досить помітну похибку при відображенні даних. Інший раз похибка становить ± 1 (В), що вельми критично при точній діагностиці бортової електромережі.

Необхідно хоч пару слів сказати і про випадки, коли вольтметр показує завищену або занижену напругу бортової електромережі. Якщо на вольтметрі понад 14,2-14,5 (В), то швидше за все вийшов з ладу регулятор напруги, який встановлюється на генератор.

Якщо ж на холостих обертах вольтметр показує недостатню напругу, менше 12 (В), то винуватцем може бути як сам акумулятор, так і генератор, найчастіше щітки.

Залишити відгук

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

Запчастини Beru купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Bosh купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Continental купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Dayko купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Elring купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Febi купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Mayle купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
.