Встановлення та програмування сигналізації Джилі СК

Китайський седан Geely CK штатно комплектується власною охоронною системою. Зрозуміло, можливості фірмового захисту Geely є дуже обмеженими. Система охорони представлена центральним замком, роботою якого можна управляти з брелока. З цього ж брелока можна дистанційно управляти роботою електросклопіднімача на усіх дверях.

 

Додатково штатний захист Джилі СК здатен оповіщати водія про відкриті двері. Брелоком ЦЗ можна і включати/відключати ближнє світло фар.

 

Штатна система захисту, звичайно, річ потрібна. Але в сучасних реаліях скромні можливості централі Geely CK не дозволяють водієві відкинути настороженість з приводу цілісності і збереження свого авто, коли машина на стоянці або навіть просто поза увагою свого власника. З цієї причини багато водіїв і наважуються на апгрейд штатної системи охорони.

 

Сигналізація

 

Установка сигналізації CONVOY XS–6

 

Непогано себе зарадила автомобільна сигналізація фірми CONVOY в модифікації XS-6. Сьогодні торгова марка CONVOY - це якісний китайський бренд, продукція якого має чудову сумісність з автомобілями з Китаю.

 

CONVOY XS-6 - автомобільна сигналізація з одностороннім зв'язком. Система охорони продається у вже повністю скомпонованному і готовому до установки виді. У набір автосигналізації входять:

 

1. Блок управління

2. Реле блокування стартера

3. Датчик удару

4. Брелок (2 шт)

5. Сервісна кнопка VALET

6. Звуковий і світловий випромінювачі

7. Сполучна проводка

8. Запобіжники

9. Кінцевий вимикач

10. Кріпильне приладдя

 

Нижче додається відеоролик, автор якого наочно знайомить із вмістом комплекту XS-6.

 

 

Установка сигналізації CONVOY XS-6 проводиться по аналогії з монтажем систем охорони багатьох інших виробників. Загальна схема монтажу цього захисту застосовна і до багатьох інших сигналізацій.

 

Процес установки сигналізації можна розбити на наступні етапи:

 

1. Монтаж блоку управління

2. Установка кінцевого вимикача

3. Підключення сирени і світлової індикації

4. Монтаж кнопки VALET

5. Установка датчика удару

6. Підключення струмоведучої проводки

 

У відмінності від установки багатьох інших комплектуючих монтаж елементів автосигналізації необхідно проводити потайки. При цьому необхідно врахувати, що компоненти сигналізації не повинні піддаватися намоканню, перегріванню і сильному струсу. Приймальну антену блоку управління не прийнято розміщувати упритул до металевих елементів кузова.

 

  • Монтаж блоку управління - найбільш відповідальний етап установки автомобільної сигналізації. Блок зазвичай розміщують за торпедо, вище, щоб у зловмисника було поменше шансів дістатися до серця захисної системи. Якщо злодій отримає доступ до блоку управління, то він легко зможе вимкнути сигналізацію.

 

Блок управління

 

Блок управління слід фіксувати так, щоб на нього не стікали краплі конденсату від тих дротів, що звисають поряд. Для фіксації блоку можна використати різне кріплення, від болтиків до пластикових стягувань і двостороннього скотча.

 

  • Кінцевий вимикач можна змонтувати на капот або ж двері багажника. Сам "кінцевик" слід закріпити на міцній металевій основі, яка у свою чергу фіксується до кузовного металу. Місце установки кінцевого вимикача не повинне заливатися ні краплями конденсату, ні вуличними осіданнями.
  • Монтаж сирени радиться проводити під капотом. При цьому слід розташувати звуковий випромінювач так, щоб до нього не було доступу знизу. Додатково сирену слід тримати чимдалі від сильно вібруючих і гарячих поверхонь. Звуковий випромінювач зазвичай направляють згори-вниз.

Сирена

  • Світлодіодний індикатор бажано винести на приладову панель, на видне здалека місце. Завдяки індикатору водій зможе візуально контролювати використовуваний охоронною системою режим роботи.
  • Сервісна кнопка VALET монтується в потайному місці, але за умови, що водій легко зможе дістатися до неї при необхідності. Ця кнопка потрібна для налаштування, а також ручного включення і відключення сигналізації.

У зловмисників не вийде скористатися VALET, оскільки сервісна кнопка працює лише зі вставленим в замок запалення ключем.

 

При установці кнопки настійно радиться замаскувати проводку цієї кнопки під штатні кабелі автомобіля.

 

  • Датчик удару слід встановити в такому місці, щоб у разі виникнення аварійної ситуації ударна хвиля змогла безперешкодно передаватися на датчик, з якого б боку не був завданий удар.

 

Датчик удару

 

Орієнтація в просторі цього датчика ніякої ролі не грає. Важливо лише розмістити датчик так, щоб користувач зміг коригувати чутливість сенсора, якщо в цьому виникне необхідність. Регулятор чутливості винесений на корпус датчика.

 

Нижче викладений відеоролик, автор якого ділиться тонкощами самостійного монтажу сигналізації.

 

 

Підключення проводки

 

Монтаж головних елементів автомобільної сигналізації для Geely CK є не найскладнішою і трудомісткою частиною монтажних робіт. Основну частину часу і сил майстрам зазвичай доводиться витрачати на прокладення і підключення проводки.

 

Прокладення дротів сигналізації можна звести в ранг справжнього мистецтва. Адже кабелі треба змонтувати так, щоб зловмисник не зміг до них дістатися. А якщо злодій і дістанеться до них, то треба зробити так, щоб він не зрозумів, на яку саме проводку він дивиться.

 

Зрозуміло, грамотно сховати дроти - це тільки половина справи. Адже проводку ще треба тямущо підключити. Благо, що в коробці з сигналізацією CONVOY XS-6 є детальна інструкція. Окрім схем і креслень передбачений текстовий опис, де простими словами пояснюється порядок підключення проводки. Сьогодні китайські інструкції зрозуміліші за будь-які інші описи.

 

Брелоки

 

Як налаштувати сигналізацію

 

Змонтувавши і підключивши усі елементи охоронної системи сигналізація CONVOY XS-6 буде вже готовою до роботи. Тобто відпочатку захисна система не вимагає якихось попередніх маніпуляцій з налаштуваннями. Користувачеві пропонуються стандартні (заводські) режими роботи автосигналізації. Для управління охоронною системою слід користуватися 4-кнопковим брелоком, який поставляється в комплекті.

 

До речі, в коробці передбачено відразу 2 брелока. Один з них є запасним.

 

Звичайно, виробник сигналізації передбачив можливість програмування охоронної системи. Програмувати можна не усі функції захисту, а лише деякі з передвстановлених.

 

Щоб перший раз скористатися брелоком XS-6, треба додати його в систему. Це робиться за наступною схемою:

 

  • Включаємо запалення. Двигун можна не заводити.
  • Тиснемо 4 рази кнопку VALET. Система повинна подати 4 коротких звукових сигнали і моргнути 4 рази габаритними вогнями.
  • Тиснемо на брелоці кнопку №1. Про вдале додавання брелока в систему свідчитиме 2 коротких звукових сигналу і 2 мигання габаритних вогнів.
  • Вимикаємо запалення.

 

Стосовно програмування функцій захисної системи, в переліку технічної документації є сторінка з назвами функцій і їх порядковим номером. Навпроти кожної функції є опис кнопок на брелоці, якими включається той або інший режим роботи охоронної системи.

 

Щоб запрограмувати режим роботи конкретно узятої функції, слід виконати наступні дії:

  • Включаємо запалення.
  • Тиснемо кнопку VALET 5 разів підряд. Про готовність до програмування свідчитимуть 5 коротких сигналів і 5 моргань габаритними вогнями.
  • Тиснемо кнопку VALET стільки разів, щоб кількість натиснень відповідала порядковому номеру тієї функції, яку планується програмувати. Почати жати кнопку слідує не пізніше, ніж через 5 секунд після подання системою світло-звукового сигналу про готовність до програмування.
  • Тиснемо на брелоці кнопку, яка активує переважний режим роботи програмованої функції. Призначення кожної кнопки детально описане в інструкції до програмування функціонала.
  • Вимикаємо запалення. Про успішне збереження змін свідчитиме 3 коротких світло-звукових сигнали.

 

По цій схемі можна налаштовувати усі доступні для зміни функції. Нижче додається відеоролик, автор якого наочно показує принцип програмування функцій для автосигналізації CONVOY XS-6.

 

» Всі статті

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
.