Вартість утримання Дэу Ланос

Як і будь-який інший автомобіль, ZAZ Lanos регулярно вимагатиме якихось фінансових витрат. І особливо гарним "апетитом" до готівки в гаманці мають машини з пристойним пробігом. Пристойним можна вважати пробіг понад 100 000 -120 000 (км) з нуля або після капітального ремонту.

 

Автомобіль Ланос виготовляється з 1997 по 2017 роки. Модель відома під наступними іменами: Daewoo Lanos, ZAZ Lanos, ZAZ Chance і Chevrolet Lanos.

 

Звичайно, якщо придбати це авто з рук, за наявності у машини гарного пробігу, то водієві треба бути готовим до того, що купівля стане серйозно бити по кишені, поки не будуть виправлені усі хронічні болячки старичка. Частіше за все "хроніка" лікується тільки капіталкою силового агрегату, ходової і салону, за що доведеться викласти $1500-2000. Це практично стільки ж, скільки сьогодні коштує уживаний старичок.

 

Трохи інакше справа йде із "своїм автомобілем", який з року в рік обслуговується за планом. Доглянутий ЗАЗ Ланос відрізняється дуже скромним апетитом до грошей свого власника. У огляді буде розписана стаття витрат на утримання 10-річного Ланоса, який з року в рік піддавався плановому сервісу.

 

Сервісне обслуговування

 

Витрати на планове обслуговування Daewoo Lanos

 

Якщо не запускати техстан автомобіля, то з поточних витрат будуть здебільшого тільки витрати на плановий сервіс. Плановому обслуговуванню необхідно піддавати:

 

  1. Двигун
  2. КПП
  3. Зчеплення
  4. Ходову і підвіску

 

Плановий сервіс зазвичай проводиться з періодичністю 30 000 - 50 000 (км). Яскравим прикладом планового ТО можна вважати заміну свічок запалення або наконечників рульових тяг. Але для деяких вузлів періодичність сервісу складає 70 000 - 100 000 (км) пробігу. Тривалий період служби мають такі запчастини, як кошик зчеплення, вичавний підшипник, ремінь ГРМ та ін.

 

Нижче буде детально розписаний сервіс кожної з вищеназваних груп.

 

Сервіс двигуна

 

Витрати на ремонт і обслуговування ДВС

 

Досвідчені водії намагаються тримати під рукою деякий запас так званих витратних матеріалів для двигуна. До їх числа можна віднести:

 

  1. Повітряний фільтр двигуна
  2. Масляний фільтр
  3. Свічки запалення
  4. Високовольтні дроти

 

Окрім вищеназваних компонентів водієві рано чи пізно знадобляться витратні матеріали для обслуговування паливної системи. У засіках у майстра повинні лежати фільтр тонкого очищення палива, а також сіточка бензонасоса (фільтр грубого очищення).

 

Окрім "расходников" майстрові періодично доведеться мати справу з контролем і ремонтом різних датчиків і виконавчих механізмів. У їх список можна включити: регулятор холостого ходу (РХХ), датчик положення дросельної заслінки (ДПДЗ), датчик абсолютного тиску, клапан продування адсорбера, клапан продування картера. Трохи менше уваги до себе вимагатимуть: датчик положення розподільного валу, датчик положення коленвала, лямбда-зонд.

 

Окремого слова заслуговує планове обслуговування газорозподільного механізму. Сервіс ГРМ проводиться рідко, але він дуже трудомісткий і вимагає значних фінансів, особливо при виконанні ремонту силами профільного СТО. У житті кожного водія ЗАЗ Ланос обов'язково приходить той день (через кожні 40 000 - 50 000 км), коли майстрові потрібно нові: ремінь ГРМ, водяна помпа і натяжний ролик ГРМ.

 

Обслуговування газорозподільного механізму дає прекрасну можливість, щоб отримати доступ до прихованих за ГРМ деталям. Йдеться за сальник розподілвалу і термостат. Серйознішим сервісом, який більше відноситься до капітального ремонту двигуна, є роботи по заміні прокладення ГБЦ, шатунових і корінних вкладишів.

 

Зрозуміло, вищеперелічені роботи є далеко не повним переліком усіх можливих сервісних операцій. Ще треба врахувати плановий сервіс впускного і випускного трактів, подушок двигуна і ЕБК. Але з описаними вище варіантами сервісу водії цього автомобіля стикаються найчастіше.

 

Сервіс КПП

 

Витрати на ремонт і обслуговування КПП

 

Хоч коробка швидкостей в Дэу Ланос і є такою, що не обслуговується, час від часу необхідно приділяти увагу і їй. Зокрема коробка вимагає періодичної заміни сальників на півосях. Додатково регулярного контролю потребують кулісний механізм і система виключення передач.

 

Наприкінці 2011 року на ринок вийшла модифікація Lanos з автоматичною коробкою швидкостей японського виробництва (фірма Aisin). Зовні розпізнати цю модифікацію можна тільки по приставці "SX", поряд з основною назвою авто.

 

Стосовно заміни коробкового мастила, оригінальної заводської заправки повинно вистачати на 150 000 (км) пробігу. Але з урахуванням реалій сучасних дорожніх умов, мастило в КПП радиться піддавати заміні набагато частіше. Досвідчені водії дотримуються думки, що мастило в трансмісії цього авто повинне мінятися через кожні 50 000 - 70 000 (км) пробігу.

 

У коробці швидкостей цього автомобіля немає звичної пробки для зливу відробітку. Старе мастило зливається методом відкручування масляного піддону. При заміні коробкового мастила знадобиться і нове прокладення. До обслуговування КПП можна віднести і заміну приводу датчика спідометра.

Але у загалом і цілому коробка ZAZ Lanos не доставляє особливого клопоту. Принаймні до настання періоду планової капіталки КПП.

 

Сервіс зчеплення

 

Витрати на ремонт і обслуговування зчеплення

 

Довговічність зчеплення цілком і повністю залежить від досвіду і майстерності водія. У умілих руках вузол зчеплення цього авто виходжує до відмітки 120 000 - 150 000 (км) пробігу. Якщо ж авто управляє малодосвідчений водій, то зчепленню може знадобитися ремонт вже при 50 000 - 70 000 (км) пробігу.

Вузол зчеплення складається з:

  1. Кошики зчеплення
  2. Диска зчеплення
  3. Вичавного підшипника

Додатково до складу зчеплення можна включити: робочий циліндр, трос, важіль виключення передач (лапка вилки вичавного підшипника). На важелі виключення передбачені ще декілька капронових втулок.

Варто окремо відмітити, що зчеплення використовує ту ж робочу рідину, що і гальмівна система. Тому обслуговування гальм побічно зачіпає і вузол зчеплення. При заміні гальмівної рідини треба прокачувати і робочий циліндр зчеплення.

 

Сервіс хоодової

 

Витрати на ремонт і обслуговування підвіски/ходової

Сервіс ходової і підвіски є ще об'ємнішим і змістовнішим, ніж обслуговування силового агрегату. Ходова/підвіска практично повністю складається з одних тільки витратних матеріалів:

 

1. Шарові опори

2. Наконечники тяг рульового управління

3. Рульові тяги

4. Ступиичні підшипники

5. Передні гальмівні диски, колодки і супорта

6. Задні гальмівні барабани і колодки

7. Передні важелі (зокрема їх сайлентблоки)

8. Сайлентблоки задньої балки

9. Стабілізатор

10. Стійки стабілізатора

11. Амортизаційні стійки

12. Півосі ШРУСа

13.та ін.

 

Обслуговування ходової і підвіски є сьогодні повністю відособленою сферою ремонту. Існує маса СТО, які спеціалізуються тільки на сервісі підвіски і ходової.

 

Офіційне планове обслуговування підвіски/ходової ЗАЗ Ланос побудовано так, щоб плавно розподілити сервіс по періоду гарантійного обслуговування авто. Фахівці не радять навмисно чекати повного зносу усіх або якихось певних деталей. Якщо ремонтувати підвіску і ходову скопом, тобто все відразу, власникові машини доведеться викласти за обслуговування круглу суму. Набагато вигідніше міняти запчастини ходової і підвіски відповідно до порад ТО, а можна навіть і раніше.

 

Сервіс

 

Сума утримання автомобіля

 

Якщо говорити про конкретну суму, яка зазвичай щорічно виділяється водіями Daewoo Lanos на техобслуговування машини, то без урахування витрат на паливо вона складає $ 300 - 500. Це середня вартість сервісного планового обслуговування автомобіля.

 

Машини, які задіюються службами таксі, зазвичай витрачають на щорічний сервіс трохи більше, $ 500 - 700.

 

При регулярному сервісному обслуговуванні автомобіля віддаляється час настання капітального ремонту. При своєчасному і якісному сервісі можна значно здешевити капітальний ремонт усього силового агрегату, а разом з ним і рульового управління, а також підвіски і ходової.

 

Вкладаючи гроші в регулярне планове обслуговування ЗАЗ Ланос водій гарненько економить на майбутньому капітальному ремонті!

 

» Всі статті

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
.