Слабкі місця Джилі MK/MK Cross

Geely MK/MK Cross - одна з перших ластівок, за допомогою яких китайський автопром почав експансію на міжнародні ринки транспортних засобів. Сьогодні у багатьох країнах китайському Geely MK присвоєно неофіційний титул "народного бестселера". Цьому автомобілю вдалося завоювати серця і уми простих обивателів завдяки трьом основним якостям:

 

  1. Приємний з вигляду і лаконічний дизайн
  2. Гарна ремонтопридатність і загальнодоступність запчастин на китайські авто
  3. Бюджетна ціна

 

Geely MK Cross

 

Зрозуміло, продукція китайського автопрому не росте на деревах. Цей сектор машинобудування жорстко підпорядкований законами економіки. Якщо автомобіль має бюджетну ціну, то на чомусь виробникові доводиться гарненько економити. Це і є той самий "камінь спотикання", об який припадає спотикатися практично кожному власнику дешевого китайського транспорту.

 

Розплачуватися за практично шаровий цінник водіям Джилі МК/МК Крос доводиться підвищеною увагою до сервісного обслуговування.

 

Знаючі забаганки китайського седана водії зазвичай урізують практично навпіл рекомендовані виробником норми пробігу для запчастин і сервісних рідин. В огляді буде представлений перелік характерних для Geely MK та Geely MK Cross болячок. Відразу під цим абзацом викладений оглядовий відеоролик про техстан китайського седана після солідної пробігу. Ще одне відео викладено в самому кінці огляду.

 

 

Особливості зносу двигуна

 

Серцем силового агрегату Geely MK є 1,5-літровий мотор DOHC на 94 кінські сили. Даний двигун - це ліцензійна копія японського мотора Toyota 5A-FE, який один час використовувався в Toyota Yaris. Додатково MK і MK Cross випускалися з двигуном 1,6 DOHC на 107 (к.с.).

 

Особливих претензій до роботи даного мотора фахівці не пред'являють. Але кілька суттєвих неприємних моментів в цьому двигуні все ж є:

 

  1. Швидке зношення оригінального ременя ГРМ
  2. Необхідність періодичного регулювання клапанних зазорів

 

Виробник радить проводити заміну ременя ГРМ на позначці 60 000 (км) пробігу. Але за фактом оригінального ременя вистачає лише на 30 000 - 40 000 (км) пробігу. Якщо запустити техстан ременя, він гарантовано порветься, що призведе до загинання клапанів і до решти втрат. Саме тому і радиться скорочувати період обслуговування ГРМ.

 

Додатково до 40 000 (км) пробігу вже починають вередувати клапана. Деякі з клапанів можуть зажиматься, що у підсумку призводить до троїння двигуна. Зазвичай регулювання клапанів вирішує дану проблему.

 

Ближче до 40 000 - 50 000 (км) пробігу підходить час для комплексного обслуговування системи запалювання. Фахівці радять проводити заміну свічок і високовольтної проводки. Бажано провести і діагностику котушки запалювання.

 

Двигун Джилі МК

 

Особливості зносу трансмісії

 

Китайські бестселери Джилі МК та Джилі МК Крос спочатку поставлялися на експорт з 5-ступеневою механічною КПП. Але на авторинку Китаю була доступна модифікація з АКПП. Бюджетне походження механічної трансмісії помітно відбилося на якості КПП.

 

Слабкими місцями коробки швидкостей цього китайця є підшипники на первинному і вторинному валах КПП. Ближче до пробігу 40 000 - 50 000 (км) вони починають дружно співати в унісон. Пощастило тим водіям, яких природа обділила музичним слухом.

 

Вирішується проблема з підшипниками тільки силами спеціалізованого сервісного центру. За ремонт доведеться викласти в межах $200. В разі ігнорування ж співаючих підшипників КПП може банально заклинити, що виллється у більш дорогий ремонт.

 

Додатково увагу потрібно приділяти і сальникам на півосях. При досягненні пробігу 30 000 - 40 000 (км) їх зазвичай вже починає видавлювати. До цього ж пробігу зазвичай втрачає герметичність головний циліндр зчеплення.

 

Сам вузол зчеплення зазвичай не дає про себе знати аж до 100 000 (км) пробігу. Але якщо за кермом авто сидить малодосвідчений водій, то комплект зчеплення доведеться міняти набагато раніше.

 

Деякі фахівці нарікають на якість заводського мастила у коробці. Низька якість сервісної рідини проявляється в холодний період року. Поки КПП добре не прогріється швидкості будуть перемикатися з небажанням.

 

В іншому ж трансмісія повністю відповідає своєму класу. З урахуванням вартості автомобіля на КПП Geely MK особливо грішити не доводиться. Водій отримує те, за що він платить. А у випадку з даними китайцем водій отримує навіть трохи більш кращу коробку швидкостей.

 

Трансмісія Geely MK

 

Особливості зносу ходової частини

 

Якщо говорити за седан Geely MK, на цьому автомобілі необхідно їздити строго по рівних асфальтованих дорогах. Трохи більше пощастило хечбеку Geely MK Cross. У хечбека мається збільшений дорожній просвіт. Але загалом ходова даної лінійки автомобілів слабо пристосований під їзду по вітчизняних дорогах, які мають якість нижче середнього.

 

Слабкими місцями шасі і підвіски можна вважати:

 

  1. Стійки стабілізатора
  2. Амортизатори
  3. Гальма

 

Оригінальні заводські стійки стабілізатора відпрацьовують у середньому всього 1 рік або 10 000 (км) пробігу. Амортизаторів вистачає лише на 30 000 (км). Поршні на передніх супортах зазвичай починають підклинювати на 40 000 (км) пробігу.

 

У деяких випадках може спостерігатися люфт рульового управління. Він усувається підкручуванням кріплень на рульовій рейці. Під час збирання їх іноді не докручують. Насправді китайці вміють робити якісну збірку. Але у цьому випадку вони дотримуються правила: "Скільки платять - такий і результат".

 

Решта ж компонентів ходової найчастіше мають чудову надійність. Ті ж шарові та кермові накінечники зазвичай відпрацьовують по 60 000 - 70 000 (км) пробігу. Зовнішні частини ШРУСа готові вірою і правдою служити за 70 000 - 100 000 (км).

 

Досвідчені водії, які добре знайомі з MK і MK Cross, йдуть на невелику хитрість, щоб продовжити термін служби ходової. Ця серія авто розроблена на базі Toyota Yaris. З цієї причини багато із запчастин ходової частини підходять від японських машин. Звичайно, ремонт з використанням японських комплектуючих буде обходитися дорожче. Набагато вигідніше замовляти просто оригінальні китайські запчастини.

 

Ходова Джилі МК Крос

 

Особливості зносу салону

 

На саму задумку інтер'єрної обстановки розробники Джилі МК Крос не поскупилися. Контрастне червоно-чорне оздоблення виглядає цілком доречно. Але виробнику довелося заощадити на якості використовуваних у салоні матеріалів. Повсюдне застосування жорсткого пластику відкрило дорогу для "оркестру цвіркунів". Обшивка починає торохтіти і завивати вже на середньої швидкості.

 

Буде діставатися і обшивці сидінь. Якщо не використовувати на водійському місці зовнішній чохол, то сидінні витреться буквально за 1 рік.

 

Лобове скло нерідко має погану герметичність, що загрожує затіканням води у салон. У дощову погоду на підлозі передніх місць може з'являтися калюжа. Часто мокне і пол багажника. В багажник вода потрапляє через верхні опори амортизаторів. Звичайно, таке може бути тільки у сильно дощову погоду.

 

Чимало скарг від водіїв Джилі МК надходить на штатний кондиціонер. Охолоджує він слабенько. А до пробігу 50 000 - 80 000 (км) нерідко з системи випаровується фреон.

 

Салон MK Cross

 

Додаткова інформація

 

Зрозуміло, недоліки Geely MK і MK Cross не є об'єктом для довгих дискусій і скрупульозного вивчення. Адже дана серія машин є бюджетної. При цьому в китайських автомобілях використовується на порядок більш високий рівень оснащення, ніж у найближчих конкурентів від Lada та ZAZ.

 

У загальному і цілому Джилі МК/МК Крос - це чудовий автомобіль за свої гроші. Як і у будь-яких інших машин, у них маються свої слабкі місця та особливості.

 

Залишити відгук

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

Запчастини Beru купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Bosh купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Continental купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Dayko купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Elring купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Febi купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Mayle купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
.