Roewe RX5 Max – брутальний китайский кросовер уже в продажі
Компанія Roewe вже представила до продажу нову модель кросовера Roewe RX5 Max. Ця варіація обзавелася величезними габаритами і незвичайним дизайном кузова. Коштує такий автомобіль 110 тисяч юанів.
Зовнішній вигляд і інтер'єр
Цей китайський автомобіль істотно більше свого попередника. Його габаритні параметри складають 4647х1891х1725 мм, а відстань між колісними осями рівна 2760 мм.
Дизайн автомобіля створювався з нуля. Кузовні елементи унікальні, а дверні отвори помітно відрізняються від попередника.
При цьому відзначається слабка подібність з німецькими авто Фольксваген – над дизайном Roewe RX5 Max працював колишній дизайнер цього бренду.
На передній частині розташувалася масивна радіаторна решітка з широкими смугами. Впритул до неї розташувалися LED-фари. Встановлений незвичайним бампер з бічними нішами і захистом внизу.
Ззаду декор більш простий. Виразності додали компактним ліхтарним блокам, є хромована перемичка. Бампер простий на вигляд.
Збоку помітний укорочений капот, а також значно нахилене лобове скло. Лінія даху абсолютно рівна, є виштамповки на боковинах внизу. Лінія скління розташована високо.
Великі циркульні арки, колеса на 18-19 дюймів (опціонально).
У салоні використана якісна обробка, багато місця для водія і пасажирів, встановлена сучасна архітектура.
Дефлектори обдуву розміщені в усю ширину передньої панелі. На дверях є кнопкові блоки. Центральний тунель досить великий, вміщує в себе елементи управління і селектор, що не фіксується.
У преміальній комплектації кросовер Roewe RX5 Max отримав адаптивну оптику, оббивку з шкіри, віртуальну приладову панель з екраном на 12,3 дюйма, мультимедійна система з екраном на 14,3 дюйма, який можна обертати.
Є електрорегулювання першого ряду сидінь, круїз-контроль, акустика Bose, панорамний дах. Також авто оснащене системою огляду на 360 градусів і електроприводом для багажних дверей.
Технічні аспекти
Автомобіль Roewe RX5 Max має два турбодвигуни, працюючих на бензині і з безпосереднім уприскуванням. Перший двигун на 1,5 л з потужністю 172 к.с., а «старший» – на 2 л з віддачею 231 «конячок».
Перший движок компонується з 6-тиступінчатою механікою або 7-мидиапазонним роботом. Другий – лише з роботом 6DCT. Повний привід пропонується в топовій комплектації.
Підвіска незалежна: спереду стойки МакФерсон, а на задній осі – багаторичажка.