Ремонт рульової рейки Ланос
Для правильного і коректного управління Деу Ланос у облаштуванні автомобіля використовується рульова рейка.
Це своєрідний механізм, який відповідає за передачу зусилля з рульового колеса на тягу. Таким чином вдається забезпечити синхронний поворот передніх коліс у заданому напрямі.
Принцип дії пристрою досить простий – з валу зусилля передається на шестерню, яка приводить в дію зубчасту рейку.
Залежно від обертання керма вона починає рух управо або вліво, що дозволяє приводити в рух тягу, яка кріпиться до поворотних кулаків. Відповідно, відбувається поворот коліс.
Облаштування рульової рейки Деу Ланос досить просте. Серед конструктивних елементів можна виділити такі:
- Циліндр (картер)у якому розташовується зубчаста рейка.
- Шестерня, яка є частиною валу з рульової колонки.
- Зубчаста рейка, яка надійно фіксується з шестернею за допомогою пружини.
- Фіксатори і сальники, розташовані переважно по краях.
- Тяга і наконечники.
- Підшипники, призначені для полегшення руху рейки і перешкоджають утворенню люфта.
Що стосується несправностей рульової рейки, то вони будуть характерними для рульових рейок багатьох моделей Деу. Тут можна виділити такі моменти:
- Механічні ушкодження картера. У разі сильної деформації стає неможливим поворот коліс.
- Втрата герметичності корпусу, внаслідок чого всередину потрапляє пил і бруд, що істотно знижує термін експлуатації рейки.
- Поломка зубів на рейці і шестерні.
- Механічний знос деталі.
- Вихід з ладу суміжних деталей – тяги, наконечників, порушення геометрії.
Варто відмітити, що рульова рейка корейського авто Деу Ланос рідко виходить з ладу одномоментно. На наявність проблем в роботі деталі можуть вказувати такі чинники:
- При їзді навіть по невеликих нерівностях рейка починає стукати.
- Пропадає зусилля при повороті керма.
- Кермо починає довільно обертатися.
- Кермо не повертається в початкове положення після повороту.
- Підвищується чутливість керма.
Своєчасно звернувши увагу на такі чинники, можна відновити правильну роботу рульової рейки.
Ремонт рульової рейки Деу Ланос в домашніх умовах
Варто відмітити, що йдеться про рульову рейку з автомобіля Ланос з об'ємом двигуна в 1,4 літра. Ця рейка трохи відрізняється від варіантів, встановлених на інших модифікаціях авто.
На цьому варіанті задня заглушка виготовлена з гуми.
Також відрізняється підтяжка, що теж важливо враховувати при проведенні ремонту і купівлі деталей.
Для проведення ремонту знадобиться відповідна втулка, а також накладка на бінокль (повзунок). Також знадобиться набір ключів.
Виконуємо такі дії:
- Відкручуємо рульову тягу.
- Знімаємо заглушки.
- Знімаємо пильники, заразом оглядаємо його на наявність ушкоджень.
- Витягаємо повзунок з рульової рейки Деу Ланос.
- Виміряємо відстань валів, що дозволить надалі правильно виставити кермо.
- Фіксуємо рейку в лещатах.
- Відкручуємо контрольку ключем на 19.
- Проводимо подальше розбирання рейки.
- Витягаємо зубчасту рейку.
- Пластикова втулка стукає безпосередньо в корпусі.
- Витягаємо її з корпусу.
- Нова втулка набагато ширша, що помітно знижує вірогідність появи стука.
- Забиваємо втулку у корпус рульової рейки.
- Втулку додатково фіксуємо.
- Для цього приблизно посередині просвердлюємо отвір на 4.
- Нарізуємо різьблення на 5.
- Після чого закручуємо болтик так, щоб він не виглядав з втулки і не дряпав вал рульової рейки Деу Ланос.
- Далі проводимо зворотне складання рейки, заразом замінивши накладку на повзунку, що дозволить відновити його нормальну роботу.
- Не забуваємо виставити відстань на валу, щоб не довелося знімати кермо для коригування, що зробити на цьому варіанті авто важко.
Таким чином досить швидко можна усунути проблему із стуком рульової рейки на Деу Ланос. Збільшення ширини втулки також дозволить не допустити появи стука при деякому зносі валу, оскільки компенсуватиме цей чинник.