Регулювання замку багажника Джилі СК

Практично від кожного третього власника Geely CK можна почути, що автомобіль має явні проблеми з дверима багажного відділення. Основною проблемою багажника є погане закриття дверець. Тобто водієві доводиться ляскати дверима так, що усі в окрузі починають озиратися. Цікаво, що ця проблема нерідко зустрічається навіть на автомобілях з салону, які використовують новітні і найякісніші запчастини Джилі СК.

Двері багажного відділення Geely CK оснащуються пружиною, завдяки чому відкриті дверці утримуються на вазі в потрібному водієві положенні.

Погане закриття багажника змушує водія відводити дверці мало не у верхню точку і з розмаху закривати її. В деяких випадках двері можуть закриватися з другого або навіть третього разу закриття з розмахом. Зрозуміло, такого бути не повинно. Повністю справний багажник повинен закриватися мало не від легкого притиснення практично повністю заниженої двері.

Ефективно боротися з проблемним закриттям дверей багажника можна одним єдиним способом. Треба змістити сам замковий механізм, щоб затвор без зусилля защипувався на скобі.

Замок багажника

Регулювання замку багажника Geely CK

Для регулювання замку на дверях багажного відділення майстрові знадобляться:

  1. Накидний ключ на 10
  2. Викрутка з плоским шліцом

Сам процес регулювання багажного замку Джилі СК не є складним. Досвідчений майстер регулює замок рівно за 15 хвилин. Замок багажника винесений на край дверей, а скоба фіксації знаходиться на рамі, над заднім бампером, де поріг багажного відділення.

Замок багажника кріпиться до дверець всього двома болтиками. Якщо затягування болтиків ослабити, з'явиться можливість зміщення замкового механізму вліво або вправо. Тобто при ослабленому кріпленні замок починає ходити у своєму посадочному місці, як по санчатах. Зрозуміло, вільний хід замку є зовсім невеликим. Але він є, що дозволяє у разі чого компенсувати різні перекоси дверей багажника або самого кузова.

Компенсація перекосів багажника особливо актуальна, якщо машині часто доводиться їздити з добре навантаженим багажником. Область багажника може перекошуватися і при стоянці машини на ухилі.

На шляху до замкових болтів знаходиться лише обшивка дверей багажника, яка виконує роль утеплювача і шумоізоляції. Більше на шляху до багажного замку немає ніяких перешкод.

  • Від'єднуємо обшивку багажника. Повністю усю обшивку можна не знімати. Головне - забезпечити безперешкодний доступ до замкових болтів. Для цього треба від'єднати обшивку лише в районі замку.

Сама обшивка багажника Geely CK кріпиться за допомогою кліпс. Для витягання кліпс рекомендується користуватися плоскою викруткою. Плоский шліц викрутки легко підчіплює капелюшок кріплення. Майстрові треба витягнути близько 4 кліпс поряд із замком.

Від'єднуємо обшивку багажника

В засіках у хорошого майстра напевно знайдеться набір пластикових знімачів, якими зручно, легко і безпечно демонтувати делікатні елементи салону. Якщо є знімачі, то краще всього скористатися саме пластиковим інструментом. Пластик захистить від подряпин, розривів і потертостей як кліпси, так і саму обшивку багажного відділення.

  • Послабляємо болти замку. Тобто викручувати кріплення не треба. В даному випадку необхідно ослабити затягування кожного з болтиків на 2-3 витки різьблення. Кріплення ослабляється для того, щоб з'явилася можливість його вільно змістити відносно скоби. Для роботи з кріпленням майстрові знадобиться накидний ключ. Але підійде і торцева голівка з тріскачкою. Стосовно ріжкового ключа, працювати таким інструментом буде украй незручне.

Послабляємо болти замку

  • Посуваємо корпус замку з тим розрахунком, щоб скоба легко входила в зачеплення із замковим затвором. Як правило, замок зміщується у напрямі зліва-направо. Довжина зміщення зазвичай складає всього 2-3 (мм).

Для визначення напряму і довжини зміщення замку досить поглянути на вироблення в замковому затворі. Вироблення утворюється від контакту скоби із затвором. Замок треба посунути так, щоб скоба виявилася ближче до рухливого кінчика замкового затвора.

  • Затягуємо замок. Ставити назад обшивку краще не квапитися. Спочатку треба перевірити, як закривається замок багажника.
  • Перевіряємо роботу замку. Багажний замок повинен легко защипуватися з ледве відкритого положення, тобто коли дверці прочинені на 5-10 (см). Якщо водієві часто доводиться їздити з навантаженим багажником, є резон перевірити роботу замку із забитим під зав'язку багажним відділенням. Після цього можна перевірити, як відкривається/закривається порожній багажник. Якщо все нормально, то кріпимо назад обшивку. Якщо замок все ще працює не так, як треба, то повторюємо процедуру регулювання.

Скоба

З регулюванням положення замку багажного відділення слід бути акуратним. Багато фахівців відмічають, що при зміщенні замку в крайнє праве положення може з'являтися люфт. Якщо після регулювання замку двері стали люфтить, то слід відвести замок трохи вліво. Тобто майстер повинен зловити оптимальне положення замку, при якому і дверці будуть жорсткими, і замок легко закриватиметься.

Нижче додається відеоролик, на якому майстер живцем показує, як регулюється замок багажника на Джилі СК.

Як виправити погану роботу замку багажника із-за жорсткого ущільнювача

В сервісний центр Geely CK поступило немало скарг на роботу багажного замку від власників тільки що куплених седанів. Навіть купивши транспорт в автосалоні багато водіїв цього китайця помітили, що для закриття замку багажника треба докладати чималі зусилля.

Найцікавіше, що ця неприємність сама по собі проходить через 3-6 місяців експлуатації машини. Уся справа в ущільненні багажного відділення. На заводі встановлюється ущільнювач з підвищеною жорсткістю. Поки ущільнення не розробиться, замок багажника закриватиметься туго.

Ущільнювач

Є немало водіїв, які не хочуть чекати прироблення багажного відділення. Виправити проблему з жорстким ущільненням багажника можна декількома способами:

  1. Замінити ущільнювач на м'якший
  2. Розм'якшити штатний ущільнювач

Зрозуміло, повна заміна ущільнювача - це кардинальний метод. Він вимагає помітних капіталовкладень, а також витрат сил і часу. Куди простіше банально розм'якшити надмірно жорстку гуму. Для розм'якшення ущільнювача багато не треба. Варто лише час від часу змащувати ущільнювач тонкою плівкою моторного мастила. Усе інше зробить мастило. Через тиждень-інший періодичної обробки ущільнювача гума розм'якшиться, що дасть можливість багажнику закривати, як йому і належить.

Регулювання багажного замку за допомогою установки проставок

В деяких випадках робота замку багажного відділення ускладнюється через збільшення проміжку між скобою і замковим затвором. Це відбувається унаслідок невидимих людському оку деформацій конструктивних елементів кузова Geely CK.

Збільшений проміжок стає перешкодою для легкого замикання скоби замковим затвором. В даному випадку рихтування кузова не допоможе, оскільки явних ушкоджень в області багажного відділення не буде. Ситуацію допоможе виправити лише збільшення висоти замкового механізму багажника. Для цього зовсім не треба міняти замок на щось нове. Буде досить просто підкласти під основу замку дистанційні шайби.

Дистанційні шайби

За допомогою дистанційних шайб можна збільшити висоту замку на 2-3 (мм). При цьому майстер може розраховувати, що проміжок дверець багажника не виходитиме за рамки. З невеликим проміжком цілком впоратися і штатний ущільнювач багажника.

При добре відрегульованому замку багажника дверці багажного відділення починають закриватися із завидною легкістю і надійністю. Сам замок защипується при цьому практично безшумно.

 

Залишити відгук

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
.