Витрата газу на Шевроле Лачетти з ГБО-4

Chevrolet Lacetti і газобалонне устаткування 4-го покоління - дуже вдала комбінація, яку напевно схвалив би сам Шумахер! При правильному налаштуванні і регулярному сервісному обслуговуванні четверте покоління ГБО забезпечує чудову динаміку розгону і високі показники тягової потужності.

 

Для Шевроле Лачетти радиться використовувати виключно ГБО-4. Річ у тому, що цей автомобіль маэ ресивер впускного колектору з пластика. Він не витримує "хлопань", які характерні для ГБО-2. Не рятують навіть "захисні" прокладки.

 

Головною перевагою ГБО-4 є, звичайно ж, дуже економічна витрата палива. На газ переходять в основному ті водії, кому доводиться часто і довго колесити по дорогах. До їх числа можна віднести таксистів, особистих водіїв і відрядних працівників.

 

ГБО-4

 

Реальна витрата газу Chevrolet Lacetti

 

В модифікації з двигуном 1,6 (л) Chevrolet Lacetti витрачає газ на рівні 10-11 літрів на кожні 100 (км). Це при їзді в умовах міського інтенсивного і динамічного руху. Можна вважати цей показник витрати палива еталонним.

 

Газового балона місткістю 42 (л) вистачає в середньому на 350-370 (км) шляху. Але при повній заправці бак все одно не буде заповнений на 100%, оскільки деякий об'єм (до 10%) займає конденсат.

 

Зрозуміло, багато чого залежить і від правильності налаштування ГБО. Із-за збитого калібрування витрата газового палива може на рівному місці зрости до 13 (л) і навіть більше того. З цієї причини час від часу власникам Шевроле Лачетти радиться відвідувати спеціалізоване СТО. В ході планового обслуговування майстри-газобалонщики проведуть сервіс устаткування і оновлять оптимальні налаштування для редуктора та ЕБК.

 

Газобалонне обладнення

 

Планове обслуговування ГБО-4 зазвичай радиться проводити через кожні 70 000 - 100 000 (км) пробігу. Головною метою сервісу є заміна прокладень. Адже з часом вони дубіють і починають труїти газ.

 

Нижче викладений відеоролик, на якому водій засікає кілометраж і вираховує реальне споживання газу на ГБО-4 автомобіля Шевроле Лачетти.

 

 

 

Установка ГБО-4

 

На даний момент часу для автомобіля Chevrolet Lacetti є актуальним лише четверте покоління ГБО. На початку огляду було сказано, що ГБО-2 не підходить для цієї машини через проблему зі швидким руйнуванням впускного колектора.

 

Окрім ГБО-2 і ГБО-4 вже розроблені і успішно втілені в життя системи газового живлення ГБО-5 і ГБО-6. Так, по ефективності, надійності і безпеці роботи 5-е і 6-е покоління газу перевершують класичне ГБО-4. Але головна заковика при використанні "п'ятірки і шестірки" полягає в самому газовому паливі. Для ГБО-5 і ГБО-6 потрібний газ високої міри очищення. Як зрозуміло, на вітчизняних заправках подібного палива зроду не було, і навряд чи воно там колись з'явиться. Та і коштує газ високого очищення дуже і дуже дорого, через що втрачається увесь економічний ефект від використання автомобільного ГБО.

 

Головною особливістю ГБО-5 є можливість запуску і прогрівання двигуна на газу. Бензин не потрібний взагалі. Для реалізації цієї можливості силами компанії Siemens були розроблені спеціальні форсунки, які на замерзають при контакті з газом в рідкій фазі.

 

Силовий агрегат автомобіля Chevrolet Lacetti вважається просунутим. З цієї причини при установці ГБО-4 на цю машину не радиться монтувати стандартні базові рішення. Для максимально повної інтеграції ГБО з двигуном і електронним блоком керування потрібні виключно найкращі комплектуючі. Зазвичай фахівці радять ставити на Шевроле Лачетти ГБО-4 в комплектації "Люкс" або "Преміум". Так, це буде недешево. Але з гарним ГБО гарна машина ніколи не стане "дубовою".

 

Базові бюджетні рішення ГБО 4 не підходять для Chevrolet Lacetti. Практично при кожному випадку установки стандартного ГБО на цю машину у водіїв з'являються скарги на якість роботи силового агрегату. Використовуючи базове устаткування водієві треба бути готовим до появи всіляких ривків і провалів при пересуванні. Нестабільна робота двигуна стане постійним супутником буквально кожної поїздки.

 

Як працює ГБО

 

Етапи монтажу ГБО-4

 

Установку газобалонного устаткування можна розділити на наступні етапи:

 

  • Монтаж і обв'язування балона
  • Виведення заправного клапана
  • Установка газового редуктора
  • Установка газових форсунок
  • Установка блоку управління
  • Врізання панелі управління в торпедо
  • Підключення шлангів і трубок
  • Підключення дротів
  • Налаштування газового блоку керування та ЕБК

 

Як показує практика, на 3 завершальних етапи у майстра йде найбільша кількість сил та часу, це приблизно 70% роботи. Особливо складно підключати проводку. Адже газобалонному устаткуванню треба сполучатися з багатьма датчиками і функціональними системами двигуна.

Дуже ретельно і клопітно відбувається підключення газових шлангів і трубок. Усі з'єднання газопроводу мають бути не просто надійними, а гарантовано герметичними. Щонайменше протікання газу може привести до серйозної аварії. Балон, звичайно, не вибухне, оскільки в ньому стоїть зворотний клапан, але займання цілком може статися.

 

Комплектуючі ГБО

 

Балон зазвичай монтується на місце штатної "докатки". Такий балон називають "пігулкою". Єдиний недолік потайного балона полягає в його ємності. Місткість пігулки не перевищує 40-45 (л). ГБО-4 цілком можливо оснастити більш містким балоном, але в цьому випадку його доведеться монтувати безпосередньо у багажнику. Великий балон займе практично увесь корисний простір багажного відділення.

 

Заправний клапан зазвичай врізається поряд із заливною горловиною бензобака, під кришкою люка. Але існують і інші варіанти винесення заправного клапана : під бампер, у бампер, в крило і ін. Найбільш бюджетним варіантом монтажу заправного пристрою є монтаж клапан під заднім бампером.

 

Головною перевагою установки заправного клапана під бампером є відсутність необхідності дірявити штатне кузовне обважування.

 

При установці редуктора слід ретельно продумати його місцерозташування. Редуктор повинен розташовуватися так, щоб його було зручно оглядати і обслуговувати. Це ж торкається і блоку управління ГБО. Газовий ЭБУ слід розташовувати ближче до поверхні підкапотного простору.

 

Стосовно установки газових форсунок, їх зазвичай монтують до корпусу паливної рампи, ближче до бензинових форсунок.

 

Монтаж ГБО

 

Додаткова інформація

 

Якщо скористатися послугами спеціалізованого СТО, газобалонне устаткування може бути встановлене рівно за 1 робочий день. Самостійна ж установка ГБО- 4, особливо непрофесіоналом, може розтягнутися на довгі місяці. При професійній установці силами спеціалізованої майстерні на змонтоване в Chevrolet Lacetti ГБО-4 поширюватиметься солідна гарантія, в межах 100 000 (км) пробігу або 2-х років експлуатації.

 

Газобалонне устаткування є єдиним ефективним засобом для зниження експлуатаційних транспортних витрат. При грамотному підході можна буде скоротити практично 50% витрат, які зазвичай йдуть на заправку автомобіля бензином. Як показує практика, газобалонна установка окупається за 3-5 років. Професійна установка гарного ГБО-4 (комплектація Люкс або Преміум) обійдеться власникові цього авто приблизно в $ 1500.

 

При експлуатації ГБО-4 машину треба буде періодично заправляти і бензином. Він потрібний для запуску і прогрівання мотора. Зазвичай на прогрівання витрачається лише 5-7% від стандартної норми палива, яка витрачається на поїздки.

 

Сьогодні ГБО-4 встановлюють автошанувальники з багатьох країн світу. Автомобіль Шевроле Лачетти чудово підходить для перекладу живлення двигуна з бензину на газ. З ГБО 4-го покоління утримання автомобіля стане посильним навіть в умовах сьогоднішньої кризи.

 

 

» Всі статті

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
.