Переробка системи охолодження двигуна Грейт Вол Ховер

Автомобіль Great Wall Hover комплектується двигуном Mitsubishi. Однією з особливостей цього мотора є наявність 2 технологічних отворів під термостат. Перший отвір знаходиться в районі циліндра № 1, а другий біля циліндра № 4. Як правило, отвір на 4 циліндрі оснащується заглушкою. Через це в районі 4 циліндра відбувається застій гарячого антифризу, що в багатьох випадках призводить до прискореного зносу прокладки ГБЦ.

Система охолодження двигуна Грейт Вол Ховер

Артикул заглушки блоку циліндрівSMD188738.

Старші модифікації автомобіля Грейт Вол Ховер комплектуються двигуном з Turbo-наддувом. На таких моторах замість заглушки на 4 циліндрі стоїть патрубок для прокачування антифризу прямо до водяної помпи. У цьому випадку застою гарячого антифризу не спостерігається, тобто система охолодження є збалансованою.

Якщо двигун Great Wall Hover не оснащується опцією Турбо, в цьому випадку виникає досить велика різниця між температурою антифризу в районі першого і четвертого циліндрів. Різниця може досягати 15-20 С. Цей момент призводить до таких проблем:

  1. Часто прогорає прокладка ГБЦ в районі 4 і 3 циліндрів
  2. Двигун довше прогрівається
  3. Знижується ефективність пічки

Зрозуміло, офіційні сервісмени розводять руками з приводу цієї недоробки, посилаючись на особливості конструкції двигуна. Але серед народних умільців є майстри, які вже знайшли рішення, як виправити неправильно налаштовану систему охолодження. Нижче викладено відеоролик, автор якого наочно показує, як у гаражних умовах поліпшити штатну систему охолодження двигуна цього авто.

У чому суть поліпшення системи охолодження двигуна Грейт Вол Ховер

Штатна схема охолодження ДВЗ передбачає термостат в районі циліндра № 1. Тут же знаходиться і датчик температури антифризу. Термостат пропускає воду на радіатор охолодження (велике коло циркуляції). У цьому ж месці є вільний проток на пічку, повз термостат.

Сенс поліпшення системи охолодження двигуна Грейт Вол Ховер укладений в тому, щоб поставити заглушку на проток антифризу до пічки з циліндра № 1. При цьому в заглушку на циліндрі № 4 потрібно вварити патрубок, який пустить проток гарячого антифризу до пічки.

Щодо вварювання патрубка в заглушку на циліндрі № 4, в якості альтернативи можна використовувати відвідний патрубок двигуна від ГАЗелі. У такому патрубці повинен бути передбачений додатковий проток (охолодження дроселя), куди легко вкручується датчик температури.

Заміна заглушки

Додатковий проток є лише в патрубках, які обслуговують механічні дроселі. Якщо дросельна заслінка електронна, то додаткового пролива не буде, його потрібно буде сверлити самому.

Як поліпшити систему охолодження двигуна Грейт Вол Ховер

  • Для початку необхідно злити антифриз. Найкраще загнати машину на оглядову яму. Необхідно зняти захист піддону двигуна. Для зливу охолоджувальної рідини є 2 шляхи: відкрутити пробку на 4 циліндрі і відкрутити вентиль на радіаторі (правий нижній кут). Найкраще злити рідину і з блоку циліндрів, і з радіатора.

Зливаємо антифриз

  • Демонтуємо трубку подачі антифризу на пічку. Для цього необхідно зняти з обох кінців трубки шланги. Для кріплення шлангів використовуються хомути. У штатній комплектації Грейт Вол Ховер зазвичай використовуються самозажимні хомути. Необхідно стиснути вусики і зрушити кожен з хомутів вниз по шлангу. Додатково трубка кріпиться кронштейнами, в 2 місцях.

Демонтуємо трубку подачі антифризу на пічку

  • Глушимо проток, до якого підключалася пічна трубка, циліндр №1. Потрібно просто вставити в шланг заглушку і стягнути з'єднання хомутом. Місце підключення трубки має діаметр 16 (мм). Найкраще використовувати замість заглушки болт з різьбою М16.

Глушимо проток

  • Викручуємо заглушку на 4 циліндрі Great Wall Hover. У деяких випадках болти заглушки сильно прикипають. Перед роботою з кріпленням головки болтів потрібно почистити, потім не зайвим буде залити сполуки проникаючим змащенням.

Викручуємо заглушку на 4 циліндрі Great Wall Hover

  • Ставимо на місце заглушки підвідний патрубок від ГАЗелі. Звичайно, можна скористатися і корпусом термостата від Грейт Вол, але якщо використовувати корпус термостата, доведеться шукати перехідник патрубка. Справа в тому, що на корпусі термостата патрубок має діаметр 1/2 ", а для підключення шланга пічки потрібен діаметр 3/4".

Ставимо на місце заглушки підвідний патрубок

  • Під'єднуємо датчик температури. Його потрібно перенести з корпусу термостата на першому циліндрі. Як зрозуміло, отвір, що з'явився, потрібно буде заткнути заглушкою.
  • Підключаємо шланг від пічки до патрубки на 4 циліндрі.
  • Заливаємо новий антифриз і запускаємо мотор. Під час пробного пуску слід проконтролювати час прогрівання двигуна. Додатково потрібно звернути увагу на швидкість і якість нагріву пічки.

Залишити відгук

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

Запчастини Beru купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Bosh купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Continental купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Dayko купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Elring купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Febi купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Mayle купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
.