Не заводиться на холодну Чері Тіго, масло у впускному колекторі

Деякі власники Чері Тіго скаржаться на нестабільну роботу мотора, що виражається в наступних симптомах:

  1. Двигун погано заводиться
  2. Плавають оберти
  3. Мотор може глухнути

Це одна з найпідступніших несправностей Chery Tiggo, адже подібними симптомами зазвичай супроводжуються десяток-інший поломок силового агрегату.

Мастило у впускному колекторі Чері Тіго

Діагностика нестабільної роботи двигуна Чері Тіго

До поганого запуску двигуна і плаваючих обертів може вести поломка багатьох функціональних систем авто:

  1. Знос свічок запалювання або високовольтних дротів
  2. Поломка паливного насоса
  3. Забруднення форсунок
  4. Підсос неврахованого повітря
  5. тощо.

У практиці навіть досвідчених фахівців бувають випадки, коли комп'ютерна діагностика не показує явних проблем. За такого збігу обставин майстру доведеться перевіряти всі запчастини Чері Тіго за принципом від простого до складного.

Перевірка свічок запалювання Чері Тіго

Багато фахівців рекомендують починати діагностику двигуна з перевірки свічок запалювання. Справа в тому, що за видом свічкових головок можна визначити деякі з хронічних несправностей силового агрегату Чері Тіго.

  • При зупиненому двигуні і вимкненому запалюванні знімаємо запальники високовольтних дротів. Кожна з головок дротів високої напруги сидить у посадковому місці з невеликим натягом. Не рекомендується висмикувати запальник за дріт, оскільки можна його пошкодити.

Знімаємо запальники високовольтних дротів

Перед безпосереднім викручуванням свічок запалювання Chery Tiggo вкрай бажано продути свічні колодязі. Якщо цього не зробити, то при наявності в колодязях засмічень вони потраплять прямо в циліндри.

Якщо в якомусь зі свічкових колодязів стоїть масло, значить потрібно якомога швидше поміняти прокладку клапанної кришки.

  • Викручуємо свічки запалювання. Після викручування свічок рекомендується заткнути отвори чистою ганчіркою.

Викручуємо свічки запалювання

  • Оглядаємо свічкові головки. Увагу потрібно звертати на колір нагара і його кількість.

Оглядаємо свічкові головки

У більшості випадків при нестабільній роботі мотора Чері Тіго свічні головки покриті мастильним нальотом. У подібних випадках свічки в прямому сенсі слова будуть мокрими. Якраз один з таких випадків розглянуто на відео нижче.

Звідки взятися маслу на свічках, адже в камери згоряння двигуна надходить просто паливно-повітряна суміш. Все дуже просто. У моторного мастила є 3 шляхи потрапляння в циліндри:

  1. Через кільця на поршнях
  2. Через маслозйомні ковпачки на клапанах
  3. Разом з паливно-повітряною сумішшю

Щодо поршневих кілець, вони можуть або зноситися механічним шляхом, або закоксуватися. У першому випадку доведеться міняти старі кільця на нові аналоги. Як правило, використовуються ремонтні кільця, вони трохи більше оригіналу, на 0,25 або 0,5 (мм).

Якщо знос поршневих кілець відбувається ближче до пробігу 200 000 (км), то закоксуватися вони можуть набагато раніше. Якщо маслознімніі кільця перестали справлятися зі своїм завданням до пробігу до 150 000 (км), то швидше за все, що поршнева група просто закоксувалася. В даному випадку можна спробувати вирішити проблему методом хімічної чистки поршневої.

Поява масла на свічках Чері Тіго може бути обумовлена і зносом маслозйомних ковпачків на клапанах. Як показує практика, маслозйомні ковпачки починають пропускати мастило ближче до пробігу 80 000 (км). Досвідчені водії намагаються не запускати технічний стан сальників клапанів.

Звідки береться мастиило у впускному колекторі Чері Тіго

Є ще один шлях проникнення мастила в циліндри. Масляниста жижа заливає свічки через форсунки. Тобто масло береться із впускного тракту. Якщо заглянути за дросельну заслінку, то у впускному колекторі може бути повно масла.

Звідки ж береться мастило у впускному колекторі Чері Тіго. Все дуже просто. Мастило надходить у повітровод через шланг продування картеру. Таке може відбуватися з 2 причин:

  1. Зламався клапан продувки картера
  2. Вийшов з ладу масловідділювач клапанної кришки

У першому випадку проток клапана продувки буде весь час відкритий на повну. Це у багато разів прискорює появу масла у впускному тракті. У другому ж випадку, коли неправильно працює сепаратор мастила, замість повітря з клапана буде виходити мастильний туман.

Ця проблема ускладнюється, коли одночасно ламаються і масловідробник, і клапан продування. У цьому випадку у впускний колектор буде підмішуватися значна порція масляного туману.

Як перевірити наявність масла у впускному збірці

Щоб заглянути у впускний колектор, необов'язково знімати весь тракт впускної системи. Для цього навіть не доведеться демонтувати дросельну заслінку. Можна обмежитися від'єднанням тільки одного повітроводу.

  • Послаблюємо затяжку хомута, за допомогою якого повітровод фіксується на патрубці дроселя. Цей хомут використовує гвинтовий принцип затяжки. Щоб послабити хомут, потрібно хрестовою викруткою викрутити гвинтик.

Послаблюємо затяжку хомута

  • Відєднуємо повітря від дроселя. Потрібно просто висмикнути широкий шланг. Повітровод слід відвести вбік, щоб він не заважав.

Від’єднуємо повітря від дроселя

  • Відкриваємо заслінку дроселя. Це можна зробити просто пальцями.

Відкриваємо заслінку дроселя

Все, відкрився доступ до внутрішньої частини впускного колектора Чері Тіго. Якщо в колекторі є рідина, це відразу буде помітно. На дні колектора з'являється ціла калюжа, зазвичай її добре видно.

Якщо у впускному колекторі є масло, значить потрібно перекривати шлях потрапляння моторного мастила у впускну систему.

Як запобігти потраплянню масла у впускний колектор Тіго

Як було сказано вище, масло проникає у впускний колектор з кількох причин. Це може бути або зламаний масловідділювач, або пробитий клапан вентиляції картеру. Часто зустрічаються випадки, коли клапан продування картеру ламається через несправність сепаратора клапанної кришки.

Характерною ознакою поломки клапана продувки Чері Тіго є підвищені обрти на холостому ході. Замість покладених 700-900 (об/хв) на холостому ході з'являється 1100-1300 обертів. При підвищених обертах потрібно просто замінити клапан продувки.

Якщо оберти в нормі, значить порвався масловідділювач клапаної кришки, що веде до пропускання у впускну систему масляного туману.

Відновити масловідробник на старій кришці не вийде, оскільки він має необслуговувану конструкцію. В даному випадку доведеться міняти стару клапану кришку на новий аналог.

Залишити відгук

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

Запчастини Beru купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Bosh купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Continental купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Dayko купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Elring купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Febi купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Mayle купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
.