Не тримає ручник Джилі СК

Стоянкове гальмо є для китайського седана Geely CK життєво важливою функціональною системою. Загальний рівень надійності "ручника" на даному авто не викликає особливих нарікань. Адже стоянкове гальмо маломірного седана використовує найякісніші запчастини для Джилі СК.

 

Тим не менш з часом ручник втрачає бувалу перш хватку. Тобто стоянкове гальмо Джилі СК поступово перестає утримувати хід машини. Термін служби стоянкового гальма зазвичай становить 70 000 - 100 000 (км) пробігу. Але це за умови, що троси стоянкового гальма будуть періодично підтягуватися.

 

Як правило, до пробігу 30 000 (км) ручник перестає добре натягувати трос. Замість належних 3-4 клацань важіль зводиться за 7-10 клацань.

 

Проблемну роботу стоянкового гальма можна усунути декількома шляхами:

 

  1. Регулюванням натягу ручного гальма
  2. Заміною старих тросів на нові аналоги

 

Додатково зустрічаються випадки, коли винуватцями поганої роботи стоянкового гальма є задні колодки або навіть гальмівний барабан. Але в більшості випадків розбовтаний ручник вдається привести в норму банальним натягом тросів.

 

Ручник

 

Як підтягнути ручник стоянкового гальма Geely CK

Стоянкове гальмо китайського седана оснащене спеціальним регулятором. За допомогою механізму регулювання можна прибрати провисання тросів ручника. Регулятор натягу ручного гальма знаходиться в салоні, під обшивкою центрального тунелю. Відновити бувале перш натягування тросів можна за якихось 5 хвилин. Нижче представлена схема натягування тросів стоянкового гальма.

 

  • Опускаємо вниз важіль стоянкового гальма. Тобто ручник повинен бути ослаблений.
  • Під важелем стоянкового гальма є кришка, виконана у формі відкритої кишені для дрібних речей. Прибираємо повністю все з кишені.
  • Демонтуємо кришку. Сама кришка тримається на 2 саморізах. Майстру знадобиться хрестова викрутка.

Демонтуємо кришку

  • Якщо заглянути у відкрившийся отвір, можна побачити спеціальний регулятор. Він виконаний у формі подовженої циліндричної ручки. Для підтяжки тросів стоянкового гальма необхідно вкрутити регулятор за годинниковою стрілкою. Вкручуємо регулятор.

Вкручуємо регулятор

 

При закручуванні регулятора головне не перестаратися. Досвідчені майстри закручують регулятор поетапно, по 1-2 витка. Як зрозуміло, після кожного підходу необхідно оцінювати, як піднімається ручник.

 

Що робити, якщо зламався регулятор

 

Фахівці відзначають, що механізм регулювання натягу стоянкового гальма Geely CK виготовляється з пластику. Відомо чимало випадків, коли старанне регулювання ручника призводило до обламування пластикового регулятора. Приклад на фото нижче.

 

Регулятор

 

Якщо таке й сталося, що регулятор ручного гальма "обламався", не варто впадати у відчай. Адже існує ще один спосіб натяжки важеля стоянкового гальма. Незважаючи на бюджетний статус китайський седан є на диво продуманим. Розробники даної машини передбачили в центральному тунелі ще один хід до потайних надр ручника.

 

  • Відкидаємо підлокітник, який розташований на верхівці центрального тунелю.

Відкидаємо підлокітник

  • Виймаємо усе з потаємного ящика. Потрібно забезпечити вільний доступ до гвинтика, яким фіксується кришка.
  • Відкручуємо гвинтик і прибираємо в бік кришку, яка виконана у вигляді пластикової вставки з кишенею для зберігання речей.

Відкручуємо гвинтик

  • Відкрився доступ до тяги ручника.
  • Піднімаємо ручник у крайнє верхнє положення. Це потрібно для того, щоб витягнути коромисло тросів вперед.
  • Вставляємо упор між коромислом та пластиковою стінкою тунелю. В ролі упору ідеально підходять штатні плоскогубці, які типово долучаються до китайського автомобілю разом з іншим інструментарієм.

Вставляємо упор

  • Опускаємо важіль. Плоскогубці не дадуть коромислу повернутися на своє місце. Це потрібно для того, щоб послабилася регулювальна гайка. Як зрозуміло, спочатку відламаний пластиковий регулятор був з гайкою одним цілим. Якщо пластиковий регулятор відламався, гайку не вийде крутити від руки, якщо натягувач буде активним.
  • Вкручуємо гайку від руки на необхідну кількість витків. Щоб безпечно вийняти плоскогубці, необхідно знову звести важіль стоянкового гальма у крайнє верхнє положення.

 

Нижче викладений відеоролик, на якому наочно показано описаний випадок натяжки ручника, коли зламався регулятор.

 

 

Заміна тросів стоянкового гальма Geely CK

 

Зрозуміло, натягувати троси ручника до нескінченності не вийде. З часом, буквально після 2-3 підтягувань, троси розтягнуться так, що не буде вистачати різьби в регуляторі натягу. Розтягнуті троси ручника не підлягають відновленню. На місце розтягнутих тросів необхідно ставити нові.

Основна складність при заміні тросів ручника Джилі СК полягає в необхідності демонтажу гальмівних барабанів. Додатково необхідно буде від'єднувати задню колодку, так як в ній знаходиться важіль для фіксації концевика троса.

 

Якщо гальмівні барабани експлуатуються довгий час без обслуговування, то знімати їх буде досить складно. Справа в тому, що по мірі зносу робочих поверхонь барабана утворюється бортик біля самого краю. При від'єднання барабана в цей бортик будуть упиратися гальмівні колодки. Якщо вироблення велике, то інший раз доводиться виривати барабани "із м'ясом".

 

В самому кінці огляду викладений відеоролик, автор якого запропонував альтернативний спосіб від'єднання гальмівних барабанів Geely CK. Майстер просто висвердлив отвір навпроти регулятора зведення колодок, що дозволило за 5 секунд звести колодки і спокійно зняти барабан.

 

Заміна тросів ручного гальма в китайському седані здійснюється за наступною схемою:

  • Послаблюємо стоянкове гальмо. Потрібно просто опустити важіль вниз.
  • Виймаємо кришку з потаємного відсіку в підлокітнику. Цей процес вже описаний вище.
  • Від’єднуємо кришку відразу під ручником. На самому початку огляду додавалася схема й фотографія.
  • Послаблюємо натяг троса повністю. Робиться це регулятором. Даний процес вже був описаний вище. Троси ручника повинні повністю провиснути. Цей прийом дозволить полегшити демонтаж гальмівних барабанів.
  • Послаблюємо на задніх колесах затяжку болтів.
  • Піднімаємо домкратами задню частину авто і знімаємо задні колеса. Не забудьте підкласти під автомобіль страхуючі підпори.

Знімаємо задні колеса

Від’єднуємо ковпачок ступичної гайки

  • Відкручуємо ступичну гайку. Попередньо слід розтиснути стопорний шплінт.
  • Від’єднуємо гальмівний барабан. Якщо барабан не захоче так просто виходити зі свого посадкового місця, то можна одягнути назад колесо і за допомогою розхитування колеса спробувати стянуть гальмівний барабан.
  • Від’єднуємо солдатики на колодках і виймаємо нижню частину задньої колодки. Необхідно від'єднати кінець старого троса від важеля.

Від'єднати кінець старого троса від важеля

  • Висмикуємо тросик з барабана. Для цього необхідно зняти фіксатор. Він знаходиться на зовнішній стороні ступиці.
  • Відкручуємо кріплення тросів до днища.
  • Виймаємо накінечники тросів з порівнювача.

Виймаємо накінечники тросів з порівнювача

  • Ставимо нові троси і збираємо вузол у зворотній послідовності.
  •  

Додаткова інформація

 

Не потрібно забувати, що робота стоянкового гальма Geely CK залежить і від техстану гальмівних колодок та барабанів. Нерідко таке трапляється, що гальмо стоянки перестає нормально зупиняти машину через банальний знос задніх гальмівних колодок або знос барабанів.

 

Перевірити роботу стоянкового гальма Джилі СК дуже просто. Потрібно лише загнати машину на ухил 12%.

 

Нормально працююче стоянкове гальмо надійно зафіксує машину на схилі. Можна навіть спробувати підштовхнути авто. Правильно налаштований ручник загальмує хід повністю.

 

 

Залишити відгук

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

Запчастини Beru купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Bosh купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Continental купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Dayko купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Elring купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Febi купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Mayle купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
.