LI ONE - електричний монстр з Китаю з запасом ходу на 700 км

Далеко не всі гравці китайської автомобільної індустрії промишляють плагіатом, створюючи копії популярних сьогодні американських електрокарів. Серед китайських автобудівників є і відокремлені виробники, які просувають на ринок унікальні і досить цікаві електрокари, а разом з ними і якісні запчастини для китайських машин. Одним з таких проектів став ексклюзивний електромобілів, який у Китаї знають під лаконічним ім'ям LI ONE.

 

LI ONE – дуже великий і місткий SUV-автомобіль. Його довжина становить 5200 (мм), ширина знаходиться на позначці 1960 (мм), а висота сягає 1760 (мм). Усередині місткого салону легко поміщається 3 ряди сидінь. При цьому ще залишається місце і для багажного відділення.

 

Але головна «фішка» LI ONE полягає не в розмірах. Автомобіль належить до класу «послідовних гібридів». Це означає, що машина використовує для пересування повноцінний електричний привід. Паралельно з електроустановкою в автомобілі є і класичний ДВЗ. Але в даному випадку бензиновий двигун не бере участь в безпосередньому пересуванні. ДВЗ лише виконує роль генератора, живлячи бортову електромережу та заряджаючи акумуляторний блок.

 

LI ONE

 

Більш детально про силову установку

 

Приводна система LI ONE складається з двох незалежних електромоторів, один з яких розташований на передній осі, а другий на задній. Сумарна потужність силового агрегату становить 326 (к.с.). Тягова потужність переднього мотора дотягує до позначки 136 (к.с.). Задній же електромотор має 190 (к.с.). Обидва двигуни забезпечують дуже пристойний крутний момент, який досягає 530 (н*м).

 

Навіть з великим і важким кузовом китайський електрокар демонструє справжній спортивний характер. До 100 (км/год) цей електромобіль розганяється всього за 6,5 секунд.

 

Захований під капотом 3-циліндровий ДВЗ отримав об'єм 1,2 (л). Цікаво, що бензиновий мотор має опцію Turbo. Автомобіль можна сміливо використовувати і без копчення повітря бензиновим генератором. У цьому випадку на одному повному заряді машина зможе подолати до 180 (км) шляху. Якщо ж їздити з працюючим ДВЗ, запас ходу збільшиться до 700 (км). При дотриманні еталонних швидкісних режимів запас ходу вийде розтягнути і до 1000 (км) шляху!

 

Щодо батарейного блоку, ємність АКБ становить 40,5 (кВт*год). Акумулятор розташовується в безпосередній близькості від двигуна внутрішнього згоряння. За словами розробників електрокара, ДВЗ обігріватиме батарейний блок під час заморозків. У ході тестів було встановлено, що АКБ цього автомобіля комфортно себе почуває навіть при температурі атмосфери –20 С. Зрозуміло, бензиновий двигун повинен бути при цьому включеним.

 

Китайський гібрид LI ONE

 

Інші особливості електрокара

 

Автомобіль LI ONE розроблений з нуля, хоч деякі експерти бачать у китайському електрокарі образ Volvo XC90, а також риси Range Rover. Машина побудована на унікальній платформі, спочатку розрахованої на виробництво електромобілів.

 

Китайський LI ONE оснащений автопілотом 2-го рівня автономності. За своєю суттю автопілот представлений адаптивним круїз-контролем і автопарковщиком. Автомобіль здатний самостійно рулити, зупинятися і набирати швидкість, але тільки під чітким контролем водія. Максимальний потенціал автопілота можна розкрити лише при їзді по дорогах з сучасною розміткою.

 

Китайський електрокар претендує на роль кращого сімейного автомобіля. В ході краш-тесту C-NCAP автомобілю присвоєно усі 5 зірок безпеки. В автомобілі LI ONE реалізовано 38 систем активного та пасивного захисту. Тут є абсолютно все, від подушок безпеки до ультразвукових сенсорів.

 

Салон

 

Що в салоні

 

Китайський електрокар LI ONE є автомобілем представницького класу. З цієї причини машина отримала висококласний салонний інтер'єр. Велика частина кнопок на приладовій панелі замінена сенсорним і голосовим управлінням. Практично уся лицьова частина приладової панелі являє собою величезний екран, розбитий на окремі секції. Навпроти водія розташована досить інформативна панель приладів. Ближче до пасажира є ще 3 великих дисплея з сенсорним управлінням.

 

Передні сидіння, як і задні, комплектуються електромотором, що дозволяє легким рухом руки налаштовувати оптимальне положення приймального ложа. На поверхні центрального тунелю передбачена докстанція для підзарядки смартфона та інших гаджетів. Є багатозонний клімат-контроль, якісна мультимедіа розважальна система.

 

Не обійшлося і без голосового помічника. Бортовий комп'ютер LI ONE пов'язаний з високотехнологічною нейромережею. За запитом водія електронний асистент здатний керувати багатьма функціональними системами авто, від мультимедійного центру до електропакету і кліматсистеми.

 

Платформа

 

Додаткова інформація

 

Електричний SUV-автомобіль LI ONE є розробкою китайської автобудівельної компанії CHJ Automotive. Засновником фірми є китайський медіамагнат Li Xiang (Лі Сян). Як зрозуміло, перше слово в назві автомобіля копіює ім'я власника компанії. ONE означає, що це перший автомобіль, що став на фірмовий конвеєр.

 

Зрозуміло, китайський автобудівник не став винаходити колесо. Більшу частину комплектуючих компанія CHJ Automotive замовляє у провідних на сьогоднішній день виробників: Bosch, Magneti Marelli, BorgWarner, Faurecia, Magna, Continental, Valeo і т. д. По суті це ті ж постачальники, чиєю продукцією комплектуються популярні на сьогоднішній день електрокари Tesla.

 

Китайський електрокар LI ONE був представлений навесні 2019 року. Під час презентації стартувло і передзамовлення на дану модель. Перша партія електрокарів зійшла з конвеєра у 4-му кварталі 2019.

 

Варто окремо помітити, що LI ONE належить до досить дорогого сегменту машин. У фірмовому салоні за електрокар просять $ 47 000. Приблизно стільки ж коштує Tesla Model X, але в одній з початкових комплектацій. Автошанувальникам з Китаю пощастило у тому, що держава готова субсидувати покупку машин з електричним приводом. На внутрішньокитайському ринку LI ONE коштуватиме відчутно дешевше.

 

 

Зрозуміло, більша частина потенційних покупців новенького електрокара – це такі ж люди, як і сам Лі Сян, магнати та мільйонери. Засновник бренду не сумнівається в успіху свого проекту, адже машина була спроектована з урахуванням його власних потреб, що загалом і в цілому відображають запити багатих китайців.

 

Компанія CHJ Automotive в недавньому вже мала справу з досить амбітним проектом по створенню сіті-карів. Результатом розробки став дуже компактний електрокар, який отримав назву SEV. Спочатку планувалося, що це електричне автомобільне ноу-хау стане транспортом для туристів. З автопарку SEV можна було зробити щось за типом велопрокату для приїжджих іноземців.

 

Електромобіль SEV вийшов напрочуд компактним. Габарити транспорту трохи перевищують розміри середньостатистичного мотоцикла. Не варто дивуватися, так як салон електрокара є двомісним, при цьому пасажирське місце розташоване позаду водійського.

 

Головною особливістю SEV є наявність знімного батарейного блоку. АКБ, що живить електричний мотор, важить усього 10 (кг). Низька маса батареї дозволяє взяти акумулятор з собою для підзарядки. На одному повному заряді електромобіль долає 100 (км). Відстань, звичайно, невелика, але туристу інший раз більше і не потрібно.

 

Автомобілі SEV не знайшли сьогодні широкого розповсюдження. Швидше за все, компанія береже даний проект для майбутнього, коли електротранспорт міцно увійде в побут сучасної людини.

 

» Всі статті

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
.