Китайський електромобіль JAC iEV7s: переваги та недоліки електрокара

Станом на 2019 рік сімейство електромобілів є не таким вже й великим. А просувні в Україні електрокари можна взагалі перерахувати на пальцях: Hyundai Ioniq, Renault Zoe, BMW i3, а також Jaguar I-Pace і Tesla Model 3. Сьогодні до елітного клубу «зелених китайських машин» приєднався ще один учасник. Це китайський електрокар JAC iEV7s.

 

Електромобіль JAC iEV7s – передньопривідний 5-місцевий міський кросовер класу «К1». Силова установка автомобіля представлена одним електромотором з тяговою потужністю 116 (к.с.). У якості батарейного блоку задіяний літієвий акумулятор Samsung Ternary, з активним водяним охолодженням. Ємність АКБ становить 40 (кВт*год). На одному повному заряді кросовер готовий подолати до 300 (км) шляху!

 

Цікаво, що електрокар JAC iEV7s є далеко не новинкою. На території Китаю електромобіль продається з далекого 2016 року. Успішний дебют iEV7s змусив менеджерів JAC приробити автомобілю експортні лижі. Сьогодні цей електрокар поставляється в багато країн Африки і Південної Америки, а тепер і в Україну.

 

Китайський електромобіль JAC iEV7s

 

Головні особливості 

 

Електрична установка робить JAC iEV7s унікальним, забезпечивши маловідомому у наших краях бренду колосальну перевагу. Солодкою родзинкою на електроторті з колесами стала ціна. Рекомендована вартість старшої модифікації електрокара знаходиться на позначці $ 26 500 – 28 000. Конкуренти пропонують старші версії своїх електрокарів від $ 35 000 – 40 000.

 

Зовнішній вигляд JAC iEV7s найкраще імпонує молодим водіям. Екстер'єр електрокара має нотки спортивного стилю, тісно переплетеного з образом  Hi-Tech. Колеса оснащуються красивими легкосплавними дисками.

 

 

Електричний кросовер JAC iEV7s створений на базі свого попередника, мова йде про електрокар iEV6s. І у прабатька новинки передбачена повністю електрична силова установка, правда експлуатаційні характеристики JAC iEV6s помітно поступаються параметрам оновленого електрокара. У iEV6s задіяний батарейний блок всього на 33 (кВт*год), проти 40 (кВт*год), як у героя даного огляду.

 

Платформа кросовера JAC iEV7s зварена з надміцної сталі, що додає електрокару зайву зірочку безпеки. Двері мають спеціальні підсилювачі. У салоні передбачена парочка фронтальних подушок безпеки. Є передній і задній парктронік.

 

Електрокар JAC iEV7s

 

Електричний привід та акумулятор

 

На спортивний характер кросовера додатково натякає і високий крутний момент. Навіть незважаючи на слабеньку тягу, яка обмежена 116 конячками, крутного моменту 270 (Н*м) цілком вистачає, щоб рвати з місця на світлофорах. Розгін до 50 (км/год) здійснюється усього за 4 секунди. А щоб розігнатися до 100 (км/год), електрокару потрібно близько 12 секунд. Показник розгону до сотки, звичайно, трохи слабкий, але з урахуванням смішної за спортивними мірками тягової потужності водій повинен залишитися повністю задоволеним швидкісними режимами.

 

Варто звернути увагу, що силова установка оснащена системою рекуперації електроенергії. Будь-яке уповільнення руху супроводжується підзарядкою АКБ. Відпускаючи педаль акселератора приводний вал починає передавати енергію генератору. А якщо додатково натиснути на педаль гальма, то процес рекуперації помітно збільшується.

 

Компанія дає практично 8-річну гарантію на батарейний блок JAC iEV7s. Передбачається, що місткість 40-килловаттного акумулятора Samsung Ternary не впаде за час гарантійної експлуатації нижче 80% від номіналу.

 

JAC iEV7s

 

Трансмісія

 

В електрокарі відсутня звична коробка швидкостей, немає і селектора перемикання передач. Швидкість регулюється тільки за рахунок положення педалі газу. Чим сильніше натиснув на педаль, тим вище швидкість, відпустив педаль – машина рухається тільки за рахунок накату. Для повної зупинки транспорту передбачена окрема педаль гальма.

 

На рульовій колонці є чарівна кнопка, яка називається «ECO». Натиснувши на цю кнопку трансмісія переводиться в режим економічної витрати батареї. Даний режим дещо обмежує швидкість і робить набір обертів більш плавним. Режим «ECO» дозволяє в середньому економити до 20% заряду. Кнопку «ECO» радиться натискати, коли заряд батарейного блоку впаде до позначки 50% і нижче.

 

Зарядка JAC iEV7s

 

Зарядка

 

Електричний кросовер JAC iEV7s може заряджатися 3-ма різними способами:

 

  1. Від побутової розетки (220 В)
  2. Від трифазної розетки (380 В)
  3. Від джерела постійного струму (50 А)

 

У першому випадку, при зарядці від звичайної побутової розетки (220 В), акумуляторний блок буде заряджатися зі швидкістю не вище 2,5-3 (кВт/год). Щоб повністю зарядити АКБ повинно пройти 14-20 годин.

 

3-фазна розетка дозволяє істотно скоротити час підзарядки. У цьому випадку АКБ зможе повністю заповнити заряд приблизно за 5-7 годин. Швидкість зарядки становить 5,5-7 (кВт/год).

 

Джерело постійного струму високої сили, близько 50 (А), дозволяє заряджати електрокар в експрес-режимі. 80% заряду заповнюється приблизно за 50 хвилин, після чого перетворювач переводить зарядку на менш продуктивний режим, що допомагає уникнути прискореного зносу батарейного блоку.

 

Зверніть увагу, надшвидка підзарядка реалізується за допомогою спеціального обладнання. Його можна придбати приватно, для домашнього використання. Додатково послугами швидкої підзарядки можна скористатися на просунутих АЗС у великих містах. Правда на сьогоднішній день заправних станцій для електрокарів, де є обладнання для швидкої підзарядки, не так вже й багато. Навіть на території Києва подібних АЗС усього 15-20, не більше.

 

Всередині JAC iEV7s

 

Переваги та недоліки

 

Китайський кросовер JAC iEV7s здатний приємно здивувати навіть бувалого автошанувальника. Зрозуміло, даний електрокар позиціонується у якості бюджетного, а значить виробник був просто змушений на чомусь економити. Нижче будуть вказані плюси і мінуси китайського електромобіля.

 

Основні переваги:

 

  • Бюджетна ціна (старша модифікація коштує до $ 28 000)
  • Солідний запас ходу (до 300 км на одному повному заряді)
  • Високий крутний момент (до 270 Н*м)
  • Непоганий дорожній просвіт (130 мм)
  • Чудова комплектація
  • Лаконічний екстер'єр

 

Основні недоліки:

 

  • Обмежений доступ до швидкої зарядки (купувати блок невигідно, бо він дуже дорого коштує, а на АЗС експрес-зарядок поки практично немає)
  • Задній пасажирський майданчик піднят вгору, що створює деякі незручності, зокрема, підголовники заважають дивитися через дзеркало заднього виду
  • Батарейний блок втрачає ємність на морозі, в період холодів запас ходу зменшується у середньому на 20%
  • Акумулятору нового автомобіля необхідний деякий час (до 4000 – 6000 км пробігу), щоб набрати номінальну ємність
  • Відсутній автопілот (у Tesla Model 3 передбачений непоганий автопілот 2-го рівня)

 

Висновок

 

Вердикт редакції

 

У цілому китайський електромобіль JAC iEV7s готовий задовольнити запити переважної більшості вітчизняних автошанувальників. Великий плюс цього електрокара у тому, що він вже пройшов вогонь, воду та мідні труби на території Китаю. До нас експортується вже повністю допрацьована версія електрокара. На внутрішньокитайському ринку JAC iEV7s входить сьогодні у п'ятірку найбільш популярних електромобілів.

 

» Всі статті

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
.