Китайський електрокар Geely GE11 пустив кров Tesla Model 3

Китайська автобудівна компанія Geely Automobile є лідером галузі не на словах. Бренд буквально на льоту ковтає найбільш високотехнологічні досягнення сучасного автопрому. Підтвердженням тому є випуск повністю електричного седана Geely GE11, який вже встиг створити навколо себе справжній ажіотаж і гучний галас на увесь Світ.

 

Geely GE11 – перший китайський електрокар, в якому експерти побачили головного конкурента Tesla Model 3. У Китаї GE11 ще відомий під ім'ям Geely Jihe A. Електрокар являє собою передньопривідний седан збільшеного розміру (довжина - 4736 мм, ширина - 1804 мм, висота - 1503 мм). Під капотом новинки захований досить спритний електромотор, що розвиває 177 (к.с.), а за деякими даними 163 (к. с.). У старшій модифікації GE11 комплектується акумулятором Li-Ion ємністю 62 (кВт * год).

 

Конвеєрне виробництво Geely GE11 запущено у другому кварталі 2019 року. Примітно, що в даний момент електрокар доступний тільки на території Китаю. Але керівництво Geely Automobile позиціонує новинку як експортний електрокар. За попередньою інформацією, Geely GE11 вже готується до виходу на ринок Європи та США.

 

Geely GE11

 

Чим цікавий електрокар

 

Головною особливістю Geely GE11 є дуже солідна дальнохідність. На одному повному заряді електрокар готовий подолати 500 (км)! Молодша модифікація, яка комплектується батарейним блоком на 52 (кВт*год), проїжджає на одному повному заряді до 410 (км).

 

Варто окремо зауважити, що повна зарядка батарейного блоку (62 кВт*год) здійснюється за 9 годин. Але якщо задіяти опцію швидкої підзарядки, то ресурс АКБ можна заповнити на 80% за якихось 40 хвилин.

 

Зрозуміло, галас навколо Geely GE11 виник не через технічні характеристики електроприводу. Електрокар викликає інтерес своєю ціною. За молодшу модифікацію, з батареєю 52 (кВт*год), виробник просить $ 22 500. Старша версія GE11, яка комплектується батареєю 62 (кВт*год), коштує $ 25 500. Для порівняння, старша версія Tesla Model 3 коштує трохи більше $ 42 000.

 

 

Хочеться щось додати з приводу ціни. Зазначена вище вартість Geely GE11 стосується тільки китайського ринку. Як зрозуміло, експортні моделі будуть коштувати трохи дорожче. Але і в цьому випадку ціна китайського електрокара буде істотно різнитися з вартістю Tesla Model 3.

 

Китайський електрокар Geely GE11

 

Екстер'єр

 

Як і попередні новинки Geely, образ електрокара GE11 (Jihe A) створювався під керівництвом команди Пітера Хорбері. Головною метою дизайнерів було створення гранично аеродинамічного кузова. Коефіцієнт аеродинамічного опору Geely GE11 склав рекордних 0,2375. Аеродинаміка китайського електрокара перевершує коефіцієнт Tesla Model 3.

 

GE11 отримав абсолютно унікальний перед. Носова частина віддалено нагадує зубило гоночних авто. Звичайно, гоночним даний електрокар назвати не можна, приводна система має обмежувач максимальної швидкості, який не дозволяє машині розганятися понад 150 (км/год).

 

У електрокарі відсутня звична решітка радиатора. Замість решітки красується масивна декоративна вставка, на якій висічений оновлений логотип Geely Automobile.

 

Нотки спортивного стилю проглядаються і в інших частинах кузова. Боковини і корма оснащені аеродинамічним компонентами. На двері багажника красується «качиний ніс», який крім візуального ефекту носить ще і суто прикладне значення. Виступ багажника притискає на швидкості корму до дороги, що позитивно позначається і на маневреності, і на курсової стійкості автомобіля.

 

Варто окремо зауважити, що дверні ручки Geely GE11 є висувними. Така ж точно задумка застосована і в Tesla Model 3.

 

Електричний седан Geely GE11

 

Що у салоні

 

Сидіння салону оббиті текстилем зі спеціальним водовідштовхувальним просоченням. Приладова панель на вигляд неймовірно проста. Але це тільки на вигляд. Так, звична комбінація приладів у електрокарі відсутня, що буде спочатку викликати паніку у звиклих до автомобільної класики з ДВС. Замість комбінації приладів передбачена висувна сенсорна панель, яка співмірна по діагоналі з середньостатистичним кишеньковим смартфоном. До речі, усі кнопки приладової панелі є сенсорними.

 

Робота сенсорної панелі доповнено інноваційною системою Head-up Display. Йдеться про проекційний екран, інформація якого буде видна тільки водієві. Вбудований у приладову панель проектор буде виводити на внутрішню сторону лобового скла безліч корисної інформації.

 

Щоб можна було чимось зайняти пасажирів, у центральній частині приладової панелі було розміщено мультимедіа розважальну систему з горизонтально розташованим величезним екраном (12,5”).

 

Салон GE11

 

Особливості комплектації

 

Китайський електрокар повністю виправдовує звання інноваційного автомобіля. Geely GE11 отримав адекватно працюючу систему автопілота 2-го рівня. Досить натиснути відповідну кнопку на рульовому колесі, як електрокар почне самостійно підрулювати. Автопілот розпізнає дорожню розмітку, тому машина здатна самостійно тримати рівний курс.

 

Автопілот дозволяє навіть об'їжджати якісь перешкоди на дорозі. А при виникненні якихось нештатних або небезпечних аварійних ситуацій на дорозі GE11 самостійно загальмує, причому зробить це безпечно, за всіма правилами.

 

Злагоджена робота автопілота зобов'язана якісній реалізації системи кругового огляду. Відеокамери невпинно моніторять ситуацію у сліпих зонах. Відеоінформація виводиться на великий екран мультимедіа системи.

 

Новий електрокар GE11

 

Додаткова інформація

 

Geely GE11 є не єдиною електричної новинкою. Разом з цим електрокаром китайські автолюбителі освоюють і міський спортивний кросовер Geely Emgrand GSe.

 

GSe є акумуляторної копією Emgrand GS. Під капотом електричного кросовера розмістився 160-сильний електромотор. Одного повного заряду акумуляторного блоку вистачає на 350 (км) шляху. Але якщо рівномірно дотримуватися швидкості 60 (км/год), то батареї вистачить на усі 460 (км).

 

На китайському ринку за Geely Emgrand GSe просять близько $ 17 000.

 

» Всі статті

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
.