Китайська копія Tesla: Xpeng G3 за $ 23 000

У полку китайських електрокарів прибуло. Нікому невідома раніше компанія Xiaopeng Motors представила збірну солянку з 3 крутих електромобілів сучасності: Tesla Model 3, Model S і Model X. Нова зірка китайських електрокарів отримала ім'я Xpeng G3.

 

Варто окремо зауважити, що новий електрокар став для Tesla як червона ганчірка для бика. Так, у електромобілів Tesla і раніше були конкуренти серед китайських автомобілів. А Xpeng G3 став єдиною серійною моделлю, на яку Ілон Маск подав до суду за відвертий плагіат.

 

Засновник стартапу Xiaopeng Motors, корінний китаєць Хе Сяопін (на американський лад Генрі Ся), заявляє,  що за кермом новенького Xpeng G3 відчуваєш себе не гірше, ніж у Model 3. А за деякими параметрами китайський електрокар перевершує північноамериканський Tesla. Хе Сяопіну є з чим порівнювати, так як у нього вже є в гаражі цілих 4 модифікації електричного мобіля Tesla.

 

Xpeng G3

 

Технічні характеристики

 

Xpeng G3 – середньорозмірний міський кросовер з повністю електричною силовою установкою. У якості мотора використовується асинхронний двигун, який живить досить ємний акумуляторний блок. Ємність АКБ знаходиться на рівні 47 (А*год). Потужність електромотора становить 145 (кВт), що еквівалентно 190 (к. с.). Крутний момент при цьому досягає 300 (Н*м).

 

На одному повному заряді електрокар здатний подолати в районі 350 (км) шляху. Водій може розраховувати на досить швидкісну їзду. До 100 (км/год) електричний кросовер розганяється всього за 8 секунд. Для підвищення безпеки Xpeng G3 оснащується вбудованим обмежувачем швидкості, який не дозволяє машині розганятися понад 170 (км/год).

 

Китайський електрокар Xpeng G3

 

Майбутнє вже наступило

 

Китайський електричний кросовер Xpeng G3 претендує на звання машини майбутнього.  Електрокар отримав адаптивний круїз-контроль з розумним автопілотом 2-го рівня. Машина вміє самостійно паркуватися і виїжджати з місця паркування назустріч водієві. Усі ці фокуси можна проробляти натисканням однієї кнопки на кишеньковому брелоці.

 

Під час пересування можна активувати опцію адаптивного круїз-контролю. Режим автопілота включається кнопкою на рульовому колесі. Адаптивний круїз-контроль дозволяє рулити без участі водія. Зрозуміло, дана опція працює не на всіх дорогах. Для автопілота потрібна дорожня смуга з розміткою.

 

Додатково автопілот 2-го рівня починає підрулювати при виникненні будь-яких небезпечних ситуацій. Електронний штурвал дозволить уникнути або хоча б мінімізувати збиток від аварії. У разі чого автопілот самостійно вирулить і плавно зупинить машину.

 

Робота автопілота ґрунтується на 6 зовнішніх камерах і 25 датчиках. Аналіз даних проводиться інноваційною нейромережею. До речі, на нейромережі заснована робота і голосового помічника. Електронний асистент задіє на вимогу водія оптимальний режим роботи кондиціонера, увімкне улюблену музику і охоче допоможе з управлінням багатьма іншими функціональними системами авто.

 

Експерти відзначають, що потенціалу нейромережевої платформи Xpeng G3 вистачить і для використання деяких ноу-хау з недалекого майбутнього.

 

Салон

 

Приємні доповнення

 

За станом на середину 2019 року китайський електричний кросовер Xpeng G3 коштував $ 23 000 в найпростішій комплектації. За старшу версію електрокара просили  $ 30 000. Цікаво, що на початку 2019 року, коли тільки стартували продажі Xpeng G3, електрокар можна було придбати на умовах державного субсидування. Субсидія поширювалася на молодшу модифікацію. З урахуванням держдопомоги початкову версію Xpeng G3 можна було купити за $ 19 500.

 

Зрозуміло, вищевказані розцінки відносяться лише до китайському авторинку. Скільки коштуватимуть експортні моделі Xpeng G3, поки залишається загадкою. Достовірно невідомо і те, чи вийде електрокар на зовнішній авторинок.

 

Екстер'єр китайської новинки повторює риси відразу декількох електрокарів Tesla. Передня частина, боки і корми багато в чому повторюють елементи Model 3 і Model S. Дах і зовсім є точною копією Model X.

 

Салон Xpeng G3 не такий просторий, як в Model S або Model X, зате в ньому практично так само комфортно і затишно. Перебуваючи в салоні більшу частину уваги привертає до себе гігантське лобове скло, яке є складовою частиною суцільновилітого панорамного даху.

 

Усе підсвічування Xpeng G3 є світлодіодним, включаючи протитуманні фари. Цікаво, що світло головної мнемоніки управляється в повністю автоматичному режимі. Габаритні вогні, як і ближнє світло, вмикається і відключається по команді датчика освітленості.

 

Для підзарядки батарейного блоку передбачено 2 роз'єми. Один з них є високошвидкісним, а другий стандартним. Високошвидкісний роз'єм дозволяє батареї набрати 90% заряду всього за 20 хвилин. Але для роботи високошвидкісного порту необхідно підключатися до спеціального зарядного пристрою, який володіє високою силою струму. Послугою швидкої зарядки можна сьогодні скористатися тільки на спеціалізованих електричних АЗС.

 

Другий роз'єм дозволяє заповнити заряд АКБ від звичайної побутової розетки. Від домашньої мережі на 220 (В) батарейний блок заряджається на 100% за 8-9 годин.

 

Окремого слова заслуговує місткість салону і багажника. Китайський електрокар Xpeng G3 розрахований на високорослих пасажирів. На передніх сидіннях і задньому кріслі легко поміщаються люди з ростом вище середнього, в межах 183 (см) і навіть більше того. Відносно передніх крісел, в якості сидінь задіяні неймовірно практичні і ергономічні посадочні місця, які спроектовані на спортивний лад.

 

Таким самим містким є і багажне відділення.  За мірками міського кросовера багажник Xpeng G3 має чудову місткість.

 

Приладова панель

 

Додаткова інформація

 

До речі, Хе Сяопін не приховує своїх симпатій до Tesla. У відкритому виступі він заявив, що на створення Xpeng G3 його надихнули Model 3, Model S, Model X і особисто Ілон Маск. Хе Сяопін просто скористався ситуацією, коли китайський уряд ввів мита на північноамериканські авто. Адже з 2016 року продукція Tesla в Китаї на рівному місці подорожчала на 40%.

 

Заповзятливому власнику стартапу Xiaopeng Motors вдалося навіть переманити до себе відповідального за розробку розумного автопілота Tesla. Гу Юнлі передав всі деталі інновації китайському електричному кросоверу Xpeng G3.

 

Про торгову марку Xiaopeng Motors світ почув у 2016 році, коли засновник стартапу Хе Сяопін заявив про початок роботи над суперсучасним електрокаром, який зможе змагатися з автомобілями компанії Tesla. Після успішної презентації прототипу, який носив ім'я Xpeng Beta, стартап знайшов підтримку в колі великих інвестиційних компаній Китаю.

 

На початку 2018 року стартап Xiaopeng Motors профінансували Alibaba і Foxconn. Сума первісних капіталовкладень склала $ 350 млн. Фінанси призначалися для нарощування виробничої бази. Пізніше Alibaba і Foxconn зробили ще вкладення на суму $ 2,7 млрд. На момент початку виробництва стартап Xiaopeng Motors оцінювався на міжнародному ринку на суму $ 4 млрд.

 

Залишити відгук

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

Запчастини Beru купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Bosh купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Continental купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Dayko купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Elring купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Febi купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Mayle купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
.