Як замінити антифриз на Шевроле Авео 1.5

Ефективна робота системи охолодження Шевроле Авео забезпечується наявністю в ній антифризу.

Це спеціальна рідина, яка призначена для охолодження елементів двигуна і відведення надлишків тепла в довкілля за допомогою віддачі тепла в радіаторі охолодження.

Зазвичай у складі антифризу міститься близько 50% дистильованої води, 40-45% етилгліколя або пропіленгліколю, і 5-10% різних присадок.

Антифриз

Присадки покликані виконувати різні допоміжні функції спрямовані на продовження терміну служби різних елементів системи охолодження.

Якщо брати у загальних рисах, то антифриз в системі охолодження Шевроле Авео виконує відразу кілька досить важливих функцій:

  • Є теплоносієм, що відводить надлишки тепла від двигуна автомобіля і віддаючи його в довкілля в радіаторі.
  • Перешкоджає утворенню корозійних процесів на металевих елементах системи охолодження.
  • Перешкоджає перегріванню зберігаючи свої характеристики упродовж тривалого терміну, не закипає при температурі в 100 градусів.
  • Зберігає свої характеристики при низьких температурах, не замерзає (температура замерзання вказується на упаковці). 
  • При замерзанні практично не ушкоджує елементи системи охолодження, оскільки рідина кристалізується, не збільшуючись в об'ємі.
  • Перешкоджає утворенню накипу у системі охолодження.

Сьогодні представлена безліч різних антифризів, що в деякій мірі ускладнює процес вибору і використання.

Оптимальним є використання в системі охолодження Шевроле Авео одного виду антифризу на усьому терміні експлуатації. Проте іноді виникає необхідність в заміні і переході на іншій.

Маркіровка на антифризі

У такому разі усю систему слідує ретельно промити, що дозволить уникнути негативних ефектів.

Змішувати різні види антифризів слід тільки в крайньому випадку, оскільки використання різних присадок може привести до необхідності заміни усієї системи охолодження.

При змішуванні слід пам'ятати декілька простих рекомендацій:

  • Категорично заборонено змішувати антифриз G11 з G12 і G12+ із-за використання присадок з принципово різною дією. Проте G11 можна змішувати з G12++, хоча робити це слід тільки в крайньому випадку.
  • Можна без проблем змішувати антифризи одній специфікації G11 незалежно від колірної гамми, наприклад, синій і зелений. 
  • Антифризи G13 можна змішувати усередині своєї групи, також допускається змішування з різними класифікаціями G12, проте ні в якому разі не слід змішувати його G11.
  • Усі антифризи групи G12 можна спокійно змішувати між собою.

Різноманітність антифризів

Слід враховувати, що при змішуванні двох антифризів різних класів, відбувається пониження класу, що позначається на умовах експлуатації.

Якщо з якихось причин стався невеликий витік охолоджувальної рідини з системи охолодження Шевроле Авео, можна заповнити втрату доливши дистильовану воду у розширювальний бачок.

Проте після цього експлуатаційні характеристики знизяться, і в сильну жару або мороз слід замінити рідину на новий антифриз при першій же нагоді.

Згідно із заявами виробників, працювати антифризи можуть до 10 років, без необхідності заміни. Особливо якщо йдеться про сучасні варіанти, оскільки більше застарілі варіанти доводилося міняти кожні 2 роки.

Проте проблеми в роботі двигуна і вихлопної системи, а також деякі інші чинники, можуть привести до того, що заміна антифризу знадобиться набагато раніше.

Важливо регулярно перевіряти стан антифризу і своєчасно проводити його заміну.

Необхідність заміни пов'язана з тим, що різні присадки поступово втрачають свою ефективність, що зрештою може привести до проблем в системі охолодження.

Заміна антифризу на Шевроле Авео – швидко і без проблем

Для проведення заміни знадобиться декілька ключів і новий антифриз. Також слід дочекатися охолодження двигуна і радіатора, щоб уникнути отримання опіків при випадкових попаданнях крапель ОР на руки.

Виконуємо такі дії:

  • Перевіряємо стан старої рідини (була залита червона G12).
  • У систему охолодження Шевроле Авео потрапляли вихлопи, що привело до необхідності заміни антифризу.
  • Заливати будемо концентрат, розбавляючи його дистильованою водою.

Промиваємо систему дистильованою водою

  • Проблема цієї моделі авто полягає в тому, що злити антифриз повністю з системи не вдається оскільки немає зливного отвору з голівки блоку циліндрів.
  • Через зливний отвір в радіаторі злити можна тільки близько половини антифризу. 
  • Розв'язати проблему можна замінюючи гальмівну рідину при заміні ременя ГРМ, коли проводитиметься розбирання і злити можна буде через термостат.
  • Проте є і інший варіант – використати спосіб витіснення.
  • Для цього зливаємо все, що можливо через кран радіатора.
  • Після чого заливаємо в систему дистильовану воду. 
  • Прогріваємо двигун до включення вентилятора радіатора.
  • Після охолодження двигуна зливаємо рідину через кран радіатора Шевроле Авео.
  • Повторюємо процедуру 5-6 разів, іноді більше, поки не почне витікати чиста вода.
  • Після цього в системі залишається 3,5 літри дистильованої води.
  • Заливаємо концентрат в систему охолодження, що дозволить розбавити воду 50 на 50.

Заливаємо концентрат

  • У такому разі температура замерзання складе - 37 градусів.
  • Варто відмітити, що у гарячий двигун не варто заливати холодну воду так що слід чекати його охолодження.
  • Після заливки концентрату повторно прогріваємо двигун для його змішування з водою в системі.

Проведення заміни антифризу таким чином зажадає багато часу, проте не доведеться розбирати автомобіль.

» Всі статті

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
.