Як вибрати регулятор холостого ходу на Чері Амулет

Китайський бестселер Chery Amulet має просту та надійну в роботі систему повітропідготовки. Одна з головних ролей у повітроводі даного авто відведена так званому регулятору холостого ходу (РХХ). Цей виконавчий механізм обслуговує впускний тракт мотора.

 

Завдяки регулятору холостого ходу двигун Чері Амулет не тухне, коли заслінка дроселя знаходиться у повністю закритому положенні.

 

У загальному і цілому оригінальний РХХ виробництва Chery має солідний робочий ресурс. Регулятора холостого ходу на даному автомобілі зазвичай вистачає на 60 000 - 70 000 (км) пробігу. При виході РХХ з ладу перед кожним майстром стає проблема вибору нового аналога. На ринку автозапчастин для китайських машин сьогодні представляють свою продукцію десятки торгових марок. У будь-якому автомагазині замовнику запропонують 4-10 регуляторів холостого ходу від різних брендів.

 

У цьому огляді буде розібрана тема вибору РХХ на китайський автомобіль Chery Amulet. Додатково буде розказано про заміну РХХ і сервісне обслуговування дроселя.

 

Регулятор холостого ходу

 

РХХ якого бренду вибрати

 

Почнемо з того, що в якості оригінального регулятора для даного автомобіля використовується РХХ з артикульним номером 480ЕЕ-1008052. Це фірмова продукція китайської компанії Chery. Даний регулятор холостого ходу зазвичай виходжує не менше 60 000 (км) пробігу. Єдиними слабким місцем оригінального РХХ є завищений цінник. За фірмовий регулятор Chery майстру доведеться полегшити свій портмане приблизно на $50.

 

Далеко не кожен власник Чері Амулет погоджується із ціновою політикою китайського бренду. Тому багато замовників вимушено шукають щось більш відповідне їх бюджету. Як відомо, попит народжує пропозицію, тому багато виробників автомобільних запчастин йдуть власникам китайського ліфтбек назустріч. Сьогодні пропонується найширший асортимент так званих "сертифікованих аналогів".

 

Регулятор холостого ходу Chery Amulet з числа сертифікованих аналогів практично завжди коштує відчутно дешевше оригіналу.

 

Найдешевше китайське штампування коштуватиме мало не в 10 разів дешевше фірмового заводського РХХ. Нижче представлений перелік найбільш ходових регуляторів до китайського ліфтбеку.

 

  1. Auto Parts 480ee 1008052
  2. AFTERMARKET 480ee 1008052
  3. VDO 480ee 1008052
  4. EuroEx ex a15052
  5. Fitsh FT 4813 88lc
  6. FSO 480ee 1008052

 

Список сертифікованих аналогів можна продовжувати ще дуже і дуже довго. Переважна більшість регуляторів холостого ходу для Чері Амулет виробляється, звичайно ж, китайськими компаніями. Але серед РХХ для даного автомобіля зустрічається продукція і німецьких, і польських, і італійських брендів. Подібні регулятори можуть коштувати дорожче звичайних китайських.

 

Але знову ж таки, практично всі "європейські" РХХ виробляються на китайських потужностях. Серед таких регуляторів можна відзначити продукцію VDO, яка є підрозділом Siemens, але за фактом їх виробництво знаходиться в Китаї.

 

Вартість регулятора холостого ходу з числа сертифікованих аналогів перебуває в середньому на позначці $7-10. Звичайно, зустрічаються РХХ і по $20 і по $30. Подібна продукція нерідко маркується европейским брендом, але виробляєься вона все в тому ж Китаї, можливо навіть на тій же технологічній лінії, що і бюджетне китайське штампування.

 

Який регулятор холостого ходу краще, сказати напевно не вийде. Можна лише зауважити, що як і в будь-якій продукції, якість регуляторів холостого ходу має пряму залежність від ціни. Бюджетний РХХ фізично не розрахований на довгу і надійну роботу.

 

Дешеві регулятори допустимо використовувати лише у якості тимчасової альтернативи оригінальним РХХ.

 

Вибір РХХ

 

Як замінити регулятор холостого ходу

 

Фахівці радять відноситься до РХХ автомобіля Чері Амулет, як до витратного матеріалу. Подолавши на машині 60 000 (км) регулятор холостого ходу найкраще просто замінити на новий. Зробити це дуже просто. Регулятор холостого ходу демонтується за наступною схемою:

 

  • Зупиняємо двигун, повністю вимикаємо запалювання, відкриваємо капот.
  • Від’єднуємо дротову колодку від регулятора холостого ходу. Колодка утримується фіксатором, тому для вилучення колодки необхідно стиснути бічні засувки.

Від’єднуємо дротову колодку

Зазвичай фахівці користуються нагодою та перевіряють параметри електроживлення дротової колодки. Важливі характеристики напруги (не вище 12 В) і опору (близько 50 Ом) на контактах дротовою колодки. Адже винуватцем нестабільної роботи двигуна може бути не сам регулятор, а проводка, яка коротить, або навіть неправильно функціонуючий ЕБК.

  • Відкручуємо болтики (2 шт.), якими зафіксовано корпус регулятора. Головки болтиків створені під хрестовий шліц викрутки або біти.

Відкручуємо болтики

  • Від’єднуємо регулятор холостого ходу. Його потрібно просто вийняти. Коли болтики відкручені, регулятор нічого не повинно тримати.

Від’єднуємо регулятор холостого ходу

  • Ставимо на місце старого регулятора новий. Попередньо слід протерти посадочне місце регулятора чистиим ганчір'ям. Зверніть увагу, на регуляторі повинно бути ущільнювача кілечко. Для нового регулятора слід використовувати і нову прокладку. Без ущільнювача регулятор почне підсмоктується неврахований обсяг повітря, що неодмінно призведе до плаваючих оборотам двигуна.

 

Досвідчені фахівці рідко коли обмежуються обслуговуванням одного тільки регулятора ХХ. Багато хто з майстрів поєднують заміну РХХ з чищенням дроселя. Справа в тому, що в ДЗ мається оминаючий заслінку повітропровід. Саме його протокою і управляє регулятор холостого ходу. Щоб якісно прочистити потайний повітропровід РХХ, потрібно повністю від'єднати дросельний вузол.

 

Як показує практика, дросель Chery Amulet найкраще чистити через кожні 30 000 (км). Заміну ж РХХ варто здійснювати при кожній другій чистці дроселя. Даний підхід до обслуговування дросельної заслінки дозволяє істотно підвищити якість і надійність роботи регулятора холостого ходу.

 

Додаткова інформація

 

Регулятор холостого ходу є далеко не єдиним з потенційних винуватців нестабільної роботу двигуна. До плаваючих обертів може призводити поломка таких елементів:

 

  1. Датчик абсолютного тиску
  2. Датчик положення дросельною заслінки
  3. Клапан продувки адсорбера
  4. Заслінка дроселя
  5. Лямбда-зонд
  6. Датчик положення колінвалу
  7. та ін.

 

Часті випадки розгерметизації впускного тракту за дроселем. Це може бути розрив прокладки дросельної заслінки або навіть пошкодження стінок впускного колектора. Буває і таке, що підводять високовольтні дроти або свічки запалювання. В деяких випадках плаваючі оберти двигуна провокуються закупоркою паливного фільтра або зносом бензонасоса.

 

Перед безпосереднім усуненням нестабільної роботу двигуна потрібно проводити ретельну та кропітку діагностику. Але навіть в практиці деяких СТО зустрічались випадки, коли професійна діагностика не дозволяла встановити точну причину плаваючих обертів. В подібних випадках майстру не залишається нічого іншого, окрім як почати змінювати старі деталі впускного тракту на нові аналоги. Заміна регулятора холостого ходу може допомогти вирішити проблему, а може й ні. Все залежить від конкретно взятого випадки ремонту.

 

Лише комплексний підхід до обслуговування впускного тракту дозволить двигуну працювати гранично чітко, злагоджено та економічно.

 

» Всі статті

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
.