Гуде підшипник генератора Шевроле Авео, реставрація генератора Valeo

Зі зростанням пробігу двигун автомобіля Chevrolet Aveo починає джерелити сторонній шум. Зазвичай шумлять:

  1. Ролики ГРМ
  2. Водяна помпа
  3. Генератор

Якщо сторонній шум ГРМ усувається в ході планового обслуговування газорозподільного механізму, то шум генератора слід усувати відразу при його появі. Шум генератора Шевроле Авео розпізнати досить просто. Потрібно лише заїхати на оглядову яму, зняти захист картера і просто послухати. Якщо шумить генератор, це відразу буде зрозуміло.

ідшипники генератора Шевроле Авео

Що є джерелом шуму генератора. Сторонній звук джерелять підшипникові вузли. Генератор має 2 підшипника: передній і задній. З часом підшипники починають підклинювати. Це відбувається через дефіцит мастила і перекосу валу. При підклинюванні підшипників на високій швидкості виникає гул, свист або скрегіт.

Артикул генератора: 96540541 (85 А).

Артикул переднього підшипника генератора: ABE9004-AS.

Артикул заднього підшипника генератора: 9440924.

Старі підклинюючі підшипники Chevrolet Aveo небезпечні тим, що підшипники можуть блокувати обертання ротора. У цьому випадку зазвичай відбувається обрив ременя генератора. На двигунах серії D3, як і D4, ремінь генератора обслуговує ще й насос ГУР, а також компресор кондиціонера. За фактом ремінь генератора є ременем допоміжних агрегатів.

Якщо підшипники генератора "заспівали", потрібно терміново усувати несправність, не чекаючи обриву ременя де-небудь у дорозі, далеко від міста. Нижче викладено відеоролик, який проливає світло на питання по заміні підшипників генератора даного автомобіля.

Як зняти генератор Шевроле Авео

Від'єднати генератор на цьому авто досить непросто. Монтажне місце генератора знаходиться за блоком циліндрів. Щоб зняти генератор, необхідно забезпечити доступ як зверху, так і знизу. Без естакади або оглядової ями обійтися буде складно.

  • Щоб підстрахуватися і убезпечити себе, обов'язково відкидаємо мінус від АКБ.
  • Знімаємо захист картера двигуна. Додатково рекомендується від'єднати правий передній бризковик. Щоб зняти брудовий захист Шевроле Авео, необхідно піддомкратити передню праву частину авто і зняти переднє праве колесо. Без бризговика буде набагато простіше дістатися до генератора.
  • Послаблюємо натягнення ременя допоміжних агрегатів. Щоб послабити ремінь, потрібно провернути за годинниковою стрілкою натяжний ролик. Місце розташування ролика зазначено на фото нижче. Готування болту натяжного ролика має проточку під ключ на 13, у деяких випадках на 14.

Послаблюємо натягнення ременя допоміжних агрегатів

Відкручуємо болти на нижньому кронштейні генератора

Деякі фахівці рекомендують просто викрутити нижню шпильку, яка кріпить генератор до нижнього кронштейну. Так, відкрутити шкпитьку цілком можливо, але витягнути її не вийде, так як шпилька є довгою і просто впирається в довколишні компоненти моторного відсіку Chevrolet Aveo. Генератор вийде зняти лише з нижнім кронштейном.

  • Відкручуємо гайку, яка тримає клему маси. Можна відразу від'єднати дріт.

Відкручуємо гайку

  • Відключаємо дротову колодку, попередньо натиснувши на фіксатор.

Відключаємо дротову колодку

З нижнього боку всі роботи з від'єднання генератора закінчені. Можна переходити в підкапотний простір Шевроле Авео.

Демонтуємо корпус повітряного фільтра

  • Відкручуємо верхній болт генератора. Деякі фахівці воліють відкручувати верхній кронштейн, він тримається на 2 болтах.

Відкручуємо верхній болт генератора

  • Витягуємо генератор і переносимо його на верстак.

Все, можна приступати до розбору корпусу генератора. Нижче додається відео, як зняти генератор на даному авто.

Як замінити підшипники генератора Шевроле Авео

У генераторі Авео передбачено 2 підшипника. Обидва підшипникових вузли напресовані на вал ротора, з переднього і заднього боку. Ротор вбудовано в передню кришку. Щоб дістатися до підшипників, необхідно від'єднати передню кришку генератора і зняти ротор.

При заміні підшипників генератора Chevrolet Aveo майстру не обійтися без знімача.

  • Викручуємо гайку шківа генератора і знімаємо шків. При відкручуванні гайки почне провертатися сам вал ротора. У торцевій частині валу є шліц під шестигранний ключ. Утримуючи вал шестигранником необхідно постаратися відкрутити гайку. Дана задача є не з легких.

Викручуємо гайку шківа генератора і знімаємо шків

При відкручуванні гайки багато майстрів рекомендують затискати сам шків в лещата. Робити цього не варто, так як шків легко погнути. Навіть злегка погнутий шків вже не вийде використовувати повторно!

  • Від'єднуємо захисний кожух генератора. Захист кріпиться 2 гайками і гвинтиком.

Від'єднуємо захисний кожух генератора

  • Знімаємо регулятор напруги. Регулятор кріпиться на 3-х гвинтиках. Регулятор напруги поєднаний з утримувачем щіток генератора Шевроле Авео. Зазвичай до пробігу 70 000 - 100 000 (км) щітки вже мають пристойний знос. Можна скористатися нагодою і замінити щітки.

Знімаємо регулятор напруги

Якщо окремо щіток для генератора не вдалося знайти, можна просто замовити новий регулятор напруги, в ньому будуть встановлені оригінальні щітки.

  • Відкручуємо стяжні болти, що з'єднують верхню і нижню частини корпусу. У багатьох випадках стяжні болти мають головку під біту Torx. Без спеціалізованих ключів не вийде викрутити стяжні болти.
  • Розмикаємо верхню і нижню частини корпусу. Попередньо рекомендується позначити правильне положення корпусних елементів.

Розмикаємо верхню і нижню частини корпусу

  • Випресовуємо вал ротора з верхньої кришки. Зверніть увагу, передній підшипник генератора Chevrolet Aveo завальцьований у верхню кришку. Під час вилучення ротора з кришки підшипник виламує завальцовку.

Випресовуємо вал ротора з верхньої кришки

  • Виймаємо старі підшипники знімачем. Потрібно зняти спочатку передній підшипник, а потім задній.

Виймаємо старі підшипники знімачем

  • Чистимо посадкові місця і запресовуємо нові підшипники. Посадкові поверхні слід злегка змастити. Багато мастила додавати не потрібно, щоб воно не затекло в обмотку.
  • Збираємо генератор у зворотній послідовності і перевіряємо роботу вузла.

Додаткова інформація

Замість окремої заміни підшипників генератора Шевроле Авео можна поставити ротор у зборі з підшипниками. Багато фахівців сходяться на думці, що якщо генератор відпрацював понад 120 000 - 150 000 (км) пробігу, є сенс просто замінити старий генератор новим.

Залишити відгук

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

Запчастини Beru купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Bosh купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Continental купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Dayko купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Elring купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Febi купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Mayle купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
.