Горить чек Джилі Емгранд ЕС7 та не працює склопіднімач. Ремонт поширених неполадок.

Як і будь-який інший автомобіль, китайський седан Geely Emgrand EC7 має ряд своїх фірмових "болячок", з якими доводиться стикатися якщо не усім водіям, то кожному другому або третьому точно. Досить широке поширення отримала проблема з індикатором аварій Check Engine, що періодично спрацьовує. Тобто помилки свідомо робочих функціональних систем то з'являються, то зникають самі по собі.

Це цікаво! Бортовий комп'ютер Джилі Емгранд ЕС7 має функцію багатоступінчастої самодіагностики. Перевірка життєво важливих систем автомобіля проводиться при запуску мотора і на різних швидкісних режимах.

Зіткнувшись уперше з проблемою випадкового спрацьовування Check Engine майстрам доводиться у буквальному розумінні ходити з бубном навколо машини, примовляючи при цьому шаманські мантри. Індикатор аварій може показувати несправність датчика розподілвалу, а при наступному запуску мотора місце зламаного датчика займають свічки запалення або паливні форсунки. Схоже на підступи нечистої сили.

Якщо насправді, то неадекватна робота Check Engine часто і густо пов'язана з поганим контактом маси автомобіля. У момент запуску двигуна виникають серйозні перешкоди для слабкого контакту маси. Саме через це ЕБУ і починає лаятися на різні функціональні системи авто, виводячи на приладову панель сигнал аварійного сповіщення.

Маса автомобіля

Як відновити контакт маси Geely Emgrand EC7

На китайському седані Geely Emgrand EC7 силовий агрегат заземляється відразу в декількох місцях:

  1. З лівого боку ГБЦ
  2. З правого боку блоку циліндрів

При цьому від мінусової клеми акумуляторного блоку відходить відразу два дроти. Один з них йде на голівку блоку, а другий на кузов, поряд з монтажним майданчиком АКБ.

Велика частина проблем з масою виникає через слабкий контакт з'єднань. Джилі Емгранд ЕС7 хоч і є преміальною машиною, але це все ж "бюджетник". Для зниження вартості машини виробникові доводиться економити в першу чергу на складанні. Працівники складального конвеєра саджають клему дроту маси прямо на фарбу кузова. І річ не в тому, що китайці не розуміють цієї халтури, просто так дешевше.

Досвідчені водії, що знають особливості роботи бортової електромережі, відразу після купівлі китайського автомобіля насамперед контролюють контакти маси. Дуже часто клемне з'єднання контактує з кузовом тільки по поверхні різьбового зї’днання.

Сама робоча поверхня клеми контактує з фарбою кузова. Як зрозуміло, фарба є діелектриком, що перешкоджає гарному з'єднанню маси.

З'єднання маси

В даному випадку необхідно від'єднати усі контакти маси з кузовом і гарненько зачистити з'єднання від фарби. Багато фахівців дотримуються думки, що сталеві поверхні кузова "не дружать" з мідними, алюмінієвими або латунними клемами. Навіть за наявності доброго контакту не варто вважати, що так буде завжди. Контакт з нержавіючою клемою, в умовах електроструму, змусить сталь іржавіти набагато швидше за покладене. Додаткове з'єднання різнорідних поверхонь призводитиме до нагріву. Усе це в сукупності робить контакти маси ненадійними.

Щоб підвищити якість з'єднання, фахівці рекомендують обробляти зачищений метал мідним напиленням. При цьому треба буде використати мідні клеми.

Підключення маси після ремонту силового агрегату

У практиці спеціалізованих СТО повно випадків, коли при складанні силового агрегату Geely Emgrand EC7, після ремонту, майстри забувають прикрутити на місце один з дротів маси. Найчастіше залишається відключеною маса з лівого боку голівки блоку циліндрів.

За відсутності одного дроту маси силовий агрегат починає заземлятися по другому дроту, який знаходиться з правого боку двигуна. Забарвлені контактні поверхні маси не дозволяють двигуну нормально заземлятися, оскільки з'єднання контактує лише по поверхні різьблення М6. Подібні з'єднання є ненадійними, оскільки при запуску мотора, коли в роботу вступає стартер, слабкий контакт піддається численним перешкодам.

Маса зазвичай знімається при демонтажі ГБЦ, а також при від'єднанні КПП. Після виконання подібних робіт необхідно обов'язково і неодмінно контролювати, щоб дріт маси був як можна надійніше прикріплений до двигуна.

Нижче додається відеоролик з подібною ситуацією, коли помилки аварійного індикатора Джилі Емгранд ЕС7 виникали через слабкий контакт маси.

Заміна склопіднімача Geely Emgrand EC7

Китайський преміальний седан може комплектуватися електричними склопіднімачами 2 типів :

  1. Стандарт
  2. З доводчиком закриття скла

Бувають ситуації, коли виникає необхідність заміни дверей з боку пасажирського місця. Це може бути кузовний ремонт після аварії. Найчастіше замовляють і встановлюють двері у зборі. Якщо відпочатку, на старих дверях, стояв електросклопіднімач без доводчика, то при установці нових дверей, із скло піднімачем та доводчиком, склопіднімач працювати не буде!

Склопіднімачі із доводчиком і без нього використовують різні схеми електроживлення. Між собою вони не взаємозамінні, хоча самі двері легко стають і підключаються.

Нижче буде описаний процес заміни електросклопіднімача. Слід розпочати з того, що механізм склопіднімача Geely Emgrand EC7 має солідний термін служби. Зазвичай перші проблеми із склопіднімачами починаються не раніше 150 000 - 200 000 (км) пробігу. Але це за умови регулярного використання електросклопакету.

Щоб замінити дверний склопіднімач, необхідно заздалегідь зняти обшивку дверей. Робиться це за наступною схемою.

Як зняти дверну обшивку

  • Перед від'єднанням дверної карти Джилі Емгранд ЕС7 украй бажано відкрити капот і від'єднати мінусову клему від АКБ. При цьому скло має бути опущене приблизно на 1/3.
  • Відкручуємо потайний гвинтик у внутрішній ручці дверей. Потайне кріплення прикрите заглушкою. Гвинтик має голівку під хрестову викрутку.

Відкручуємо потайний гвинтик у внутрішній ручці дверей

  • Відкручуємо потайний гвинтик в підлокітнику. Як і у випадку з ручкою, кріплення прикрите заглушкою. Майстрові потрібна буде викрутка з хрестовим шліцом.

Відкручуємо потайний гвинтик в підлокітнику

  • Відкручуємо 2 саморіза внизу дверей. Нижнє кріплення нічим не прикрите.

Відкручуємо 2 саморіза внизу дверей

Знімаємо заглушку кронштейна для зовнішнього дзеркала

  • Від'єднуємо дверну карту. Починати витягання обшивки краще всього знизу, там є місце, де можна підчепитися пальцями.

Від'єднуємо дверну карту

  • Відключаємо дроти від дверної карти.

Відключаємо дроти від дверної карти

Все, можна прибрати обшивку убік. Нижче додається відеоролик, на якому майстер наочно показує процес від'єднання дверної обшивки на Geely Emgrand ЕС7.

Як замінити склопіднімач

  • Відкручуємо кріплення склопіднімача. Це 4 гайки і  1 болт.

Відкручуємо кріплення склопіднімача

  • Відключаємо дротяну колодку від приводу склопіднімача.

Відключаємо дротяну колодку від приводу склопіднімача

  • Висмикуємо скло з утримувачів і піднімаємо скло вгору. Згори скло треба або зафіксувати скотчем, або ж довірити його утримання помічникові.

Висмикуємо скло з утримувачів

  • Витягаємо склопіднімач. Це робиться через нижній технологічний отвір дверей.

Витягаємо склопіднімач

Все, електросклопіднімач Джилі Емгранд ЕС7 можна міняти на аналог без доводчика. Після установки і підключення нового склопіднімач його треба відразу перевірити, не встановлюючи заздалегідь обшивку. Якщо склопіднімач почав нормально працювати, то збираємо вузол у зворотній послідовності.

» Всі статті

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
.