Geely Coolray SX11 - автомобільна піран

Експерти не сумніваються, що 2020 рік стане для світового автопрому перевірочним. Провідні автомобільні компанії очікує справжнісінький тест на відповідність конвеєрних машин сучасним трендам.

 

Сьогодні автопром впевнено крокує у бік модульних платформ з практично вільною архітектурою, а також якісних запчастин для китайських автомобілів. Відразу згадується японська Toyota з унікальною платформою TNGA (Toyota New Global Architecture), на якій заснований легендарний гібрид Prius. Сюди ж можна віднести і платформу MQB, яку розробили у лабораторії Volkswagen, на її основі побудований електричний бестселер Golf Blue-E-Motion.

 

Сьогодні до них долучилася і китайська автобудівна компанія Geely Automobile зі свіжою платформою модульного типу, яку іменують BMA (B-segment Modular Architecture)

Першою ластівкою, що використовує в своїй основі модульну платформу BMA, став середньорозмірний спортивний кросовер Geely SX11, відомий під маркетинговим ім'ям Coolray.

 

Geely Coolray (SX11)

 

Основні характеристики SX11

 

Geely Coolray (SX11) - передньопривідний кросовер зі стильним дизайном та гарним приводом. У якості силової установки автомобіль використовує 3-циліндровий 1,5-літровий Turbo-мотор, який перш використовувався у Volvo XC40. В іншому ж Coolray є повністю самобутнім автомобілем.

 

Незважаючи на трициліндрову конструкцію і досить скромний обсяг двигун Geely SX11 розвиває тягову потужність у 177 (к.с.). Крутний момент і зовсім дотягує до позначки 255 (Н*м), що зайвий раз підтверджує статус спортивного кросовера. До швидкості 100 (км/год) автомобіль розганяється за 7,9 (с), що дуже-дуже непогано, враховуючи використання 3-циліндрового мотора.

 

Примітно, що на своїй батьківщині, у Китаї, Coolray відомий під ім'ям Geely Binyue. Новий кросовер дебютував у кінці 2018 року. На внутрішньому кітайскому ринку SX11 доступний ще з одним мотором, це турбована 1-літрова трійка, яка розвиває тягову потужність до 136 (к.с.), крутний момент при цьому досягає 205 (Н*м). Але для ринку на європейській частині континенту Geely Coolray поставляється тільки у комплектації з 1,5-літровим мотором.

 

У ролі трансмісії використовується тільки 7-ступінчаста автоматична коробка швидкостей з подвійним зчепленням. Водій може на власний розсуд активувати кілька режимів роботи КПП: Eco та Sport.

В економічному режимі витрата палива в змішаному циклі сягає 6,1 літра на кожні 100 (км). В модифікації з 1-літрові двигуном, яка доступна тільки в Китаї, витрата у змішаному циклі становить 5,3 (л) на 100 (км) шляху.

 

Ринкова вартість спортивної новинки залежить від рівня комплектації. Кросовер доступний у декількох версіях: Comfort та Flagship. За базову комплектацію просять трохи більше $18 000. Старша ж модифікація коштує $20 000 з невеликим хвостиком.

 

Geely Coolray

 

Зустрічають за одягом

 

Новий китайський кросовер виглядає дуже і дуже стильно. Виробник позиціонує цю модель у якості молодіжної. На це недвозначно натякає і загальна компоновка екстер'єру. При огляді зовнішнього дизайну машини в очі відразу кидаються забарвлені в яскраво червоний колір гальмівні супорта, визираючі крізь литі диски з модним принтом.

 

Здалеку помітна й корма, яка увінчана виразним "качиним носиком", що виконує функції спойлера.

 

Новий кросовер мастак роз'їжджати не тільки по швидкісним магістралями міста. Про це свідчить досить солідний дорожній просвіт. 180 міліметрів кліренсу цілком вистачить для виїзду на селищну грунтовку, а може навіть і на позаміське бездоріжжя, якщо на шляху не буде тракторної колії чи снігових заметів.

 

Цікаво, що вихлопна система спортивного кросовера отримала 4 випускних труби, це при тому, що двигун є 3-циліндровим.

 

Китайський кросовер SX11

 

Інтер'єрна обстановка

 

При оздобленні салону розробники Geely Coolray не поскупилися на використання високоякісних матеріалів. В ролі салонного оздоблення використана м'яка екошкіра і стійкий до механічних навантажень пластик, декорований під шліфований алюміній. Сидячи в салоні виникає відчуття престижу. При цьому кожен з елементів Інтер'єру знаходиться на своєму місці, ніде нічого не заважає. Інтер'єрна обстановка продумана до найменших дрібниць.

 

Водія очікує крісло з можливість електрорегулювання оптимального положення. Рульова колонка регулюється і по висоті, так і по куту нахилу. Бічні підпорки знаходиться на однаковому рівня. А поруч з підсклянником, який знаходиться на традиційному місці, знаходиться роз'єм для зручного і безпечного зберігання смартфона.

 

Хочеться окремо відзначити висоту салону. Для водія зростанням вище середнього, 186 (см), над головою ще залишається достатньо місця. Не будуть обділені свободою і задні пасажири. Сидячи на задньому кріслі не доведеться сутулитися навіть високорослим людям. Коліна при цьому не доведеться вигинати або підгинати.

 

В інтер'єрній обстановці чітко простежується стиль Hi-Tech. На це натякає як великий екран мультимедіа системи (діагональ сенсорного екрану становить 10,25"), так і електронна приборка водія, яку можна програмувати як за частиною дизайну, так і інформативності. Зрозуміло, в базової версії (Comfort) використовується аналогова приладова панель, можливості якої помітно поступаються віртуальній/електронній.

 

Салон

 

Комплектація

 

Geely Coolray (SX11) відрізняється дуже солідною комплектацією, навіть за мірками японських та південнокорейських автомобілів. Вже в базовій версії китайського кросовера передбачені:

 

  • Підігрів сидінь
  • Обігрів керма
  • Круїз-контроль
  • Клімат-контроль
  • Камера заднього виду
  • Мультимедіа система з великим сенсорним екраном
  • Рейлінги на даху
  • Литі диски на 18"
  • Дискові гальма на всіх колесах
  • та ін.

 

Головною відмінністю між базовою і люксовою комплектаціями є менш виразний задній спойлер. У версії Flagship "качиний ніс" більш масивний. Додатково в початковій комплектації накладки на зовнішні дзеркала фарбуються у колір кузова. А в старшій модифікації накладки декоруються спеціальними вставками з імітацією вуглепластика (карбону). У молодшій комплектації немає панорамного даху з люком, що відкривається.

 

Головною фішкою комплектації Flagship є наявність системи кругового огляду, яка вкрай необхідна для деяких функцій автопілота. Так, у китайському кросовері впроваджені деякі з елементів автопілоту другого рівня. Geely Coolray дісталася можливість автоматичного паркування. Зрозуміло, кросовер є первістком у модульної платформи BMA, тому багато які опції проходять початкову обкатку. В першу чергу це стосується автоматичного паркувальника. Автопілот хоч і справляється зі своїми обов'язками, але його ще потрібно допрацьовувати.

 

У загальному і цілому китайський кросовер Geely Coolray (SX11) нафарширований практично під зав'язку. У своїй вартісний категорії у цієї моделі практично немає конкурентів.

 

Джилі Кулрей

 

Додаткова інформація

 

Модульна платформа B-segment Modular Architecture (BMA), на якій заснований Geely Coolray (SX11), є фірмовою розробкою Geely Automobile. Цю платформу компанія втілила в життя своїми власними силами.

 

Зрозуміло, китайський автобудівельник спирався при розробці платформи на досвід створення модульної архітектури CMA, яку Geely Automobile втілила у життя спільно з інженерами компанії Volvo.

 

Модульна платформа BMA відрізняється вкрай високою універсальністю. Дану архітектуру вийде задіяти не тільки при створенні автомбілей B-класу, але й більш компактних машин, седанів, ліфтбек та хечбек. Планується, що нова модульна платформа використовуватиметься при створенні гібридів та електромобілів китайської торгової марки Geely Automobile.

 

Залишити відгук

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

Запчастини Beru купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Bosh купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Continental купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Dayko купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Elring купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Febi купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Mayle купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
.