Діагностика і ремонт проводки Чері Амулет

За статистикою, проводка кожного 3-го автомобіля піддається перегріву і підгоранню. Ця доля не оминула і Чері Амулет. Перегріву проводки можуть сприяти різні фактори, найбільш поширеними з них є:

  1. Ефект перезарядки акумулятора
  2. Поломка споживачів струму
  3. Коротке замикання електроланцюга
  4. Неякісні запобіжники

Дроти Chery Amulet нагріваються вище норми через багаторазове підвищення сили струму. Перетина проблемного дроту стає мало для різко збільшеного струму, з цієї причини дріт нагрівається, плавить оболонку і псує сусідні жили.

Перегрів автомобільної проводки небезпечний тим, що іноді, не так вже й рідко, він призводить до загоряння машини!

При найменших ознаках перегріву і підгорання дротів потрібно відразу ж знеструмити машину і провести ретельну діагностику.

Проводка Чері Амулет

Симптоми несправної проводки Чері Амулет

Неправильно працююча проводка будь-якого автомобіля може проявляти себе наступним чином:

  1. З'явився запах гару
  2. Видно дим
  3. Неправильно працює автомобільне обладнання

Зверніть увагу, якщо проводка горить під капотом, то запах гару і дим можуть залишитися непоміченими навіть досвідченим водієм. Дуже часто проблеми з дротами Чері Амулет виявляються по роботі автомобільних приладів:

  1. Не працює склопідйомник
  2. Мимоволі вмикаються двірники
  3. Мерехтять лампи в передніх фарах або задніх ліхтарях
  4. та інше-інше

Може доходити до того, що перестає нормально заводитися двигун, може відмовляти охоронна система.

Діагностика проводки Чері Амулет

Найчастіше справність дротів бортової електромережі перевіряють по працездатності функціональних систем автомобіля. Якщо почало саме по собі вмикатися світло або склоочисник, то насамперед необхідно перевірити реле проблемного споживача.

Проблема помітно ускладниться, якщо будуть неправильно працювати декілька або більша кількість приладів бортової електромережі Chery Amulet.

Розташовані на приладовій панелі споживачі струму практично всі обслуговуються блоком запобіжників і реле в салоні. Блок знаходиться за полицею під документи.

  • Знімаємо полку під документи. Полка тримається на 4 болтиках.
  • Перевіряємо всі запобіжники. Потрібно впевнитися, що плавкий захист є цільним, без розривів. Найкраще перевіряти запобіжники не візуально, а за допомогою тестера або мультивимірювача. Руйнування плавкого захисту може бути непомітно при візуальному огляді.

Перевіряємо всі запобіжники

Щодо перевірки реле, з цією справою можуть виникнути складнощі, так як реле впаюються в плату салонного блоку запобіжників. Проблема полягає в тому, що плата є подвійною. Контактні доріжки знаходяться між платами. Щоб розімкнути плати, доведеться відпаювати безліч контактів.

Плати

Досвідчені майстри перевіряють працездатність необслуговуваних реле салонного блоку запобіжників запасним блоком у зборі. Запасний блок зазвичай має попередньо розомкнуті плати з подовженими шматочками дроту контактами. У цьому випадку, якщо згорить якийсь з контрольних реле, майстер зможе швидко замінити його.

  • Після перевірки реле потрібно провести візуальний огляд проблемної лінії електроживлення. Але перед цим слід виявити шлях пролягання проводки до неправильно працюючих споживача.
  • Щоб дізнатися як йдуть дроти, майстру не обійтися без схеми електроланцюга. Її можна знайти або в технічній документації до Chery Amulet, або на просторах Інтернет. Ланцюги бортової електромережі до цього авто схематично вказані на картинці нижче.

Схема електроланцюга

Для обслуговування споживачів на приладовій панелі передбачена коса дротів. Вона заходить з моторного відсіку в салон. Коса тягнеться від АКБ до торпедо. Щоб дістатися до скрутки дротів, необхідно попередньо демонтувати наступні компоненти моторного відсіку:

  1. Акумуляторний блок
  2. Розширювальний бачок ОР
  3. Бачок ГУР
  4. Бачок гальмівної рідини
  5. Блок ABS
    • Розрізаємо гофру скрутки дротів.

Розрізаємо гофру скрутки дротів

  • Оглядаємо дроти. Майстру слід виявити пошкоджену оплавлену проводку.

Оглядаємо дроти

  • Відновлюємо пошкоджені ділянки дротів. Для з'єднання кінців проводки слід використовувати пайку! Обов'язково ізолюємо оголені ділянки. Можна додатково захистити з'єднання термоусадочним рукавом, але його потрібно заздалегідь одягати на дроти. Стару гофру потрібно замінити новою.

Основні причини оплавлення коси дротів з моторного відсіку в салон

Фахівці офіційного сервісного центру з обслуговування автомобілів Чері Амулет відзначають, що коса дротів з моторного відсіку на приладову панель плавиться не так вже й рідко. Причин для перегріву проводки може бути безліч. Як показує практика, найчастіше оплавлення скрутки відбувається через перегрів дроту, який йде від акумулятора на генератор.

Багато майстрів змінюють штатний запобіжник на акумуляторному блоці, який відповідає за підключення до генератора, на аналог з більш високою силою струму.

  • Зазвичай цей запобіжник має порогову силу струму на рівні 120 (А). Після декількох перегорянь цього запобіжника малодосвідчені майстри ставлять запобіжник на 150 (А).

Запобіжники АКБ

  • У деяких випадках встановлюється просто перемичка, яка зовсім не перегорає.

Дріт від АКБ до генератора Chery Amulet не розрахований на роботу зі струмом більше 120 (А). При якихось проблемах з генератором або при наявності КЗ на масу дріт починає активно нагріватися, що в підсумку виливається в плавку коси дротів.

При нагріванні дроту з великим перерізом справа може закінчитися пожежею!

Не потрібно забувати, що серед запобіжників нерідко трапляються браковані екземпляри, які фізично не можуть перегорати і розмикати тим самим електроланцюг. Відомо чимало випадків, коли навіть заводський захист не справлявся з покладеними на неї обов’язками.

Перегрів проводки може бути спровокований і неправильним підключенням клем. Якщо переплутати "+" з "-", при цьому замість запобіжника стоятиме перемичка, то проводка почне миттєво перегріватися і плавитися.

Бувають і такі випадки, коли після глибокої розрядки акумулятора проводиться підзарядка з неправильною полюсовкою. Тобто зарядний пристрій підключається плюсом до мінуса на АКБ, а мінусом до плюса на АКБ. У цьому випадку з'являється так званий "ефект перезарядки".

При підключенні неправильно зарядженого акумулятора відразу ж перегорає запобіжник. Якщо замість запобіжника стоятиме перемичка або бракований захист, то відбудеться миттєвий нагрів проводки.

Залишити відгук

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

Запчастини Beru купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Bosh купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Continental купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Dayko купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Elring купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Febi купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Mayle купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
.