Що краще, Деу Ланос або ЗАЗ Ланос
На вітчизняних дорогах можна зустріти як Daewoo Lanos, так і ZAZ Lanos. Це один і той же автомобіль, але з різними емблемами. У колі автошанувальників не вщухають суперечки з приводу якості та їздових характеристик Ланоса різних брендів.
Додатково розрізняють ще й Chevrolet Lanos. Це рестайлінгова версія даного автор (Т150), яка з'явилася в 2002 році і продавалася в деяких країнах під брендом Chevrolet.
Незважаючи на різні логотипи і перший, і другий варіант Ланоса використовує красивий дизайн, продуману конструкцію і якісні запчастини. Багато власників цього авто добре відгукуються про довговічність деталей машини. Пристойний термін служби мають:
- Паливний насос
- Форсунки
- Клапана
- ГРМ
- Диск і кошик зчеплення
- Ричаги підвіски
- тощо.
Це відмінний автомобіль, який демонструє дуже пристойний рівень комфортабельності за умови невисокої ціни.
У чому принципова відмінність Ланосів виробництва Daewoo і ZAZ
Ідея і реалізація виробництва автомобіля Lanos належить компанії Daewoo. У 1997 році з конвеєра зійшов перший Деу Ланос. Південнокорейські інженери розробили цю машину як заміну для Daewoo Nexia. Це сталося відразу після відходу з компанії General Motors.
Ланос є першою ластівкою південнокорейської компанії Деу, коли бренд став повністю незалежним.
Щодо автомобіля Деу Ланос української збірки, ця машина з'явилася в 1998 році. Незважаючи на українське виробництво машина все ще мала логотип Daewoo. Спочатку авто збиралося з великовузлових машинних комплектів, які імпортувалися з Південної Кореї. У 2001 році естафету виробництва машинокомплектів для ЗАЗ прийняв польський завод FSO, хоча паралельно на ЗАЗ приходили і південнокорейські комплектуючі.
Починаючи з 2003 року на українському ЗАЗі розпочато повний цикл виробництва Ланоса, включаючи штампування кузова, зварювальні роботи і фарбування. На даному Lanos вже красувалася емблема ZAZ. У 2008 році на територію України було перенесено основне виробництво Ланос з максимальною продуктивністю 90 000 автомобілів на рік. Відтоді машину вважають суто українською.
Які існують варіанти збірки Daewoo Lanos
Офіційно Деу Ланос випускався до 2008 року. Хоча існують моделі Lanos з логотипом Daewoo, датовані 2012 роком. Це німецькі авто, створені із залишків машинокомплектів Деу.
Автомобіль Деу Ланос можна розділити на кілька основних різновидів:
- Південнокорейської збірки
- Польської збірки
Додатково зустрічаються Деу Ланоси української, німецької та румунської збірки. Але переважна більшість автомобілів - це польські та корейські екземпляри.
Остання корейська модель зійшла з конвеєра 2002 року, коли автомобільний підрозділ Daewoo викупила компанія General Motors. Виробнича ділянка Ланоса була переорієнтована на виготовлення Chevrolet Avoe.
Щодо корейських машинокомплектів Daewoo Lanos, вони поставлялися на експорт аж до 2007 року. Після переведення силового агрегату на стандарт екологічності Євро-3 і Євро-4 машинні комплекти почали експортуватися Румунією.
Автомобіль Деу Ланос доступний у таких модифікаціях кузова:
- Седан
- Хетчбек на 5 дверей
- Хетчбек на 3 двері
- Кабріолет
На вітчизняних дорогах найбільше поширення отримав Ланос у кузові седан. Хоча зустрічається і 5-дверний хетчбек. Інші модифікації вироблялися для експорту в інші країни.
Які існують варіанти збірки ZAZ Lanos
Перші Ланоси з емблемою ЗАЗ почали з'являтися 2003 року. Але за фактом українська збірка даного авто розпочата в 1998 році, ці моделі маркувалися Daewoo.
У 2000 році побачив світ Деу Ланос L-1300. Відмінною особливістю новинки стали використання вітчизняного силового агрегату МеМЗ 301. Це карбюраторний двигун об'ємом 1,3 літра. Пізніше дана модифікація обзавелася іменем ZAZ Sens.
У 2002 році був здійснений рестайлінг цієї машини. З цих пір Lanos оснащується кузовом Т150. Між Т100 і Т150 не так вже й багато відмінностей:
- Змінилася решітка радіатора
- Змінилася форма дверей багажника
- Зазнали змін задні ліхтарі
- Видозмінилися задні крила
- Змінився вигляд внутрішніх ручок і обшивки дверей
На цьому рестайлінгові зміни закінчилися. Ланос в оновленому кузові поставлявся на експорт під назвою Chevrolet. У 2009 році термін дії ліцензії закінчився, що призвело до зміни франшизи. Відтоді машина експортувалася під ім'ям ZAZ Chance.
Починаючи з 2005 року на конвеєрне виробництво поставлено ZAZ Lanos у кузові Pick-up. Це так званий фургон-каблук. Машина добре пристосована для транспортування різних вантажів.
У 2008 році український завод ЗАЗ став основним виробничим центром цього авто, а також машинних комплектів для великовузлового складання. Починаючи з цього моменту завод почав поставки деталей для вузлового складання в єгипетський підрозділ GM Egypt.
У 2010 році широкій публіці представлений перший вітчизняний електрокар, побудований на базі ZAZ Lanos Pick-up. Потужність батарейного блоку новинки склала 15 (кВт). На одному заряді машина здатна подолати близько 100 (км).
У 2011 році вийшов елітний ZAZ Lanos. Унікальність авто полягає в тому, що під капотом новинки знаходиться двигун F14D4. На той період це була інноваційна розробка General Motors. У парі з відмінним двигуном дбайливо працює автоматична КПП.
Комплектація
Як Деу Ланос, так і ЗАЗ Ланос представлені в 3 варіантах комплектації:
- S
- SE
- SX
Комплектація S є базовою. У цій комплектації автомобіль є практично голим. З корисних параметрів передбачено: підігрів заднього скла, запасне колесо, сигналізатори включених фар і не пристебнутих ременів безпеки.
Комплектація SE є вже більш комфортною. У такій комплектації ЗАЗ Ланос оснащується:
- Насосом ГУР і рульовою рейкою з гідропідсиленням
- Склопідйомниками на передніх дверях з електричним приводом
- Подушкою безпеки на водійському місці
У комплектації SX до основного оснащення додаються: протитуманні фари, кондиціонер, комбінація приладів з тахометром і центральний замок.