Чистка дросельної заслінки Джилі МК

Одним з основних механізмів впускного тракту Geely MK є дросельна заслінка (ДЗ). За допомогою цього пристрою впускний колектор отримує суворо прораховану порцію повітря, що необхідно для приготування паливно-повітряної суміші в правильній пропорції. Звичайно, як і будь-які інші запчастини Джилі МК, дросель вимагає періодичного сервісного обслуговування.

У дросельній заслонці Geely MK передбачений обхідний канал, який прикривається регулятором холостого ходу. Коли дросельна заслінка закрита, робота холостих оборотів підтримується тільки за рахунок повітря, що надходить через канал РХХ.

Артикул дросельної заслінки Джилі МК: 1086000674 (двигун 1.6)

Артикул прокладки дроселя: E110301001, 2110301021.

Артикул регулятора холостого ходу: 1086001156.

Артикул датчика положення дросельної заслінки: E150070005.

З ростом пробігу дросельна заслінка все більше і більше засмічується. Засори представлені пилом, який йде від забитого повітряного фільтру, а також мастила, що надходить через шланг відведення картерних газів. Змішане з пилом масло піддається нагріву від двигуна і перетворюється на підгорілу в'язку масу. Засмічення ДЗ тягне за собою 2 досить серйозні проблеми:

  1. Починає клинити хід заслінки
  2. Засори забивають форсунки

Якщо дросель забився, то заслінка починає переміщатися з деякими обмеженнями. Заслінка може або не до кінця відкриватися, або не до кінця закриватися. Найчастіше через засори заслінка нещільно закривається, що веде до появи завищених обертів на холостому ході.

Дросельна заслінка Джилі МК

Як зняти дросель Джилі МК

Перед безпосередньою чисткою дросель необхідно від'єднати. Дросельний вузол розташований на макушці впускної системи. Це одне з найлегкодоступніших місць у двигуні. Зазвичай з від'єднанням ДЗ Джилі МК проблем ніяких не виникає.

Деякі майстри дотримуються думки, що можна помити дросельну заслінку безпосередньо на впускному колекторі, та ще й при працюючому моторі. Робити цього не варто, оскільки весь бруд піде на паливні форсунки.

Дросельна заслінка знімається за такою схемою:

  • Як зрозуміло, двигун повинен бути зупинений, а запалювання вимкнено. Додатково знімаємо мінусову клему з АКБ. Це потрібно зробити обов'язково, так як в ході демонтажу дроселя доведеться відключати датчики.
  • Знімаємо рукав повітровода. Даний рукав з'єднує між собою систему повітряної фільтрації і вхід в дросельну заслінку. Щоб патрубок надійно сидів на своєму місці, він зафіксований хомутом з кожного кінця. Для від'єднання повітроводу необхідно послабити затяжку хомутів. Додатково потрібно зняти шланг продування картеру.

Знімаємо рукав повітровода

Є майстри, які при від'єднання патрубка повітроводу Geely MK знімають і корпус повітряного фільтра. У цьому випадку в моторному відсіку з'являється більше вільного місця, деяким майстрам так набагато легше обслуговувати дросель.

  • Щоб зняти корпус повітряного фільтра, необхідно попередньо від'єднати верхню кришку. Потім виштовхніть фільтруючий елемент. За фільтром знаходяться потаємні болти. Відкручуємо кріплення і прибираємо нижню частину корпусу.

Знімаємо корпус повітряного фільтра

Від'єднуємо дротову колодку від ДПДЗ

  • Від'єднуємо дротову колодку від РХХ. Як і в попередньому випадку, потрібно попередньо стиснути фіксатори на з'єднанні.

Від'єднуємо дротову колодку від РХХ

  • Знімаємо кінчик троса акселератора з приводу заслінки. Потрібно трохи провернути заслінку, щоб пропав натяг троса. Після цього кінчик тросового приводу легко і просто від'єднується.

Знімаємо кінчик троса акселератора

  • Відкручуємо кріплення дроселя. Залежно від модифікації Джилі МК, дросельна заслінка може фіксуватися або 4 болтами, або 2 болтами і 2 гайками. Кріплення може мати головку під ключ на 10 або 13.

Відкручуємо кріплення дроселя

  • Від'єднуємо шланги прогріву ДЗ. Щоб із шлангів не лилася охолоджувальна рідина, шланги необхідно підв'язати таким чином, щоб кінці знаходилися вище рівня розширювального бачка.

Від'єднуємо шланги прогріву ДЗ

Якщо ж час обслуговування дроселя збігся з часом заміни антифризу, то можна скористатися нагодою і злити антифриз, щоб потім залити в систему охолодження двигуна Джилі МК нову рідину.

  • Витягуємо дросельну заслінку. Зауважте, що між ДЗ і збіркою є прокладка, повторно її використовувати не рекомендується. Обов'язково міняємо старий ущільнювач на новий. Під час зворотнього збирання вузла слід проконтролювати, щоб поставити прокладку тією стороною, якої потрібно. Якщо поставити ущільнювач вгору ногами, то з'єднання неодмінно буде пропускати повітря!

Як почистити дросельну заслінку Джилі МК

Щоб провести повноцінну чистку дроселя, потрібно попередньо від 'єднати датчики.

  • Відкручуємо і знімаємо регулятор холостого ходу. РХХ кріпиться до корпусу дроселя 2 болтиками. Головка болтиків може бути як під ключ на 7 або хрестову викрутку, так і під біту Torx. Тип кріпака залежить від модифікації Geely MK.

Відкручуємо і знімаємо регулятор холостого ходу

  • Відкручуємо і знімаємо ДПДЗ. Як і РХХ, датчик положення дроселя кріпиться 2 болтиками.

Відкручуємо і знімаємо ДПДЗ

  • Продуваємо всі повітряні канали стиснутим повітрям. Особливо ефективний стислий воздух при чистці обхідного каналу РХХ.
  • Можна заодно продути повітрям і канал циркуляції антифризу. За довгі роки експлуатації Джилі МК в протоці утворюється пробка із засмічень. Багато майстрів промивають проток циркуляції охолоджувальної рідини мийкою високого тиску.
  • Обробляємо всі повітряні канали чистячим засобом. Добре себе зарекомендувала чистяча хімія для догляду за карбюратором.

Деякі фахівці рекомендують попередньо замочувати дросель в розчиннику (гасі або бензині). Робити це все ж не варто, оскільки в деякі компоненти дроселя створюються з матеріалів, які не витримують контакту з подібними розчинниками.

  • Витираємо насухо дросель чистою ганчірям. Корпус ДЗ, як і поверхні повітряних калів, повинні буквально блищати.
  • Обов'язково чистимо шток РХХ. Якщо машина відколісила з регулятором хоолоостого ходу 50 000 - 70 000 (км), є сенс просто поміняти РХХ на новий аналог. Це ж стосується і датчика положення дросельної заслінки.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності і ставимо дросельно на місце. Заводимо авто і контролюємо якості роботи мотора спочатку на холостому ходу, а потім під навантаженням.

Додаткова інформація

Разом з обслуговуванням дросельної заслінки Джилі МК обов'язково і неодмінно слід замінити повітряний фільтр. Додатково потрібно звернути увагу на шланг продування картеру. Якщо він весь в мастилі, то швидше за все забився масловідділювач клапаної кришки. У цьому випадку доведеться або чистити, або міняти клапану кришку.

Звичайно, підсос неврахованого повітря у впускний тракт може відбуватися не тільки через дросельну заслінку Geely MK. Ближче до пробігу 70 000 (км) починають потихеньку пропускати повітря кільця форсунок. Зноситься може і прокладка впускного колектора.

Досвідчені водії зазвичай комплексно підходять до проблеми підсоса неврахованого повітря. Паралельно з обслуговуванням ДЗ вкрай бажано замінити і всі ущільнювальні елементи впускної системи.

Залишити відгук

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

Запчастини Beru купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Bosh купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Continental купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Dayko купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Elring купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Febi купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Mayle купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
.