BYD DM - китайський гібрид потужністю 500 к.с. і обертовим моментом 850 Н*м

В останні роки китайський автопром все більше і більше віддаляється від автомобільної класики з ДВЗ, роблячи ставку на екологічні електрокари.

Але щоб не втрачати на цьому тлі з працею зайняті ніші бензинових/дизельних машин, виробники китайських авто автобудівники змушені випускати цікаві новинки з ДВЗ. Одним з таких автомобілів став ексклюзивний BYD DM, який у Китаї відомий під ім'ям Tang.

 

BYD DM

 

Чим відрізняється новинка

 

BYD DM (Tang) – яскравий представник гібридних повнопривідних SUV-автомобілів. Силовий агрегат авто представлений одним бензиновим Turbo-мотором і двома електричними. При цьому електричні мотори здатні працювати як в тандемі з ДВС, так і самостійно.

 

Машина відрізняється дуже солідною тягової потужністю. Сукупна потужність досягає 500 (к.с.), з яких 200 конячок відведено бензиновому двигуну, а решта 300 (150 + 150) розподілена між двома електричними моторами.

 

Великий і місткий BYD DM отримав яскраво виражений спортивний характер. Якщо задіяти всі мотори, то крутний момент авто складе рекордних 850 (н*м). Найвища потужність, підкріплена жвавою динамікою, дозволяють машині розганятися до 100 (км/год) за якихось 4,5 секунди.

 

Дане авто підкуповує і дуже привабливою вартістю. На території Китаю нове покоління BYD DM коштує від $ 35 000 до 49 000. У порівнянні з південнокорейськими, японськими та європейськими машинами цього класу вартість китайця є дуже дешевою. Для порівняння, японський Lexus RX, з якого була змальована перша версія гібрида, коштує в мінімальній комплектації $ 61 000.

 

Китайський гібрид BYD DM

 

Передісторія

 

Цікаво, що спочатку ця модель називалася BYD Tang. Перша модифікація практично повністю копіювала люксовий японський автомобіль Lexus RX. Tang був вперше представлений публіці у 2015 році. Але після переходу в Build Your Dreams німецького дизайнера Вольфганга Еггера гібридна новинка знайшла новий вигляд. З тих пір автомобіль носить ім'я BYD DM.

 

До речі, франшиза Tang нікуди не зникла. Її успадкувала повністю електрична модифікація, яку називають у Китаї BYD Tang EV600. Додатково існує і повністю бензинова версія, яку прозвали просто BYD Tang.

 

Новий китайський автомобіль BYD DM

 

Технічні характеристики

 

Один з електромоторів вбудований безпосередньо у вариаторную коробку передач. Другий електромотор розміщений на задній осі. Акумуляторний блок має зовсім скромну ємність, але її вистачає, щоб на одній електротязі проїхати в межах 80 (км) шляху. АКБ можна заряджати безпосередньо від побутової розетки 220 (в).

 

Однією з ключових особливостей BYD DM є рівномірний розподіл навантаження між усіма приводами. Швидкість відгуку моторів на натискання педалі газу становить 20 (мс). Усі двигуни працюють синхронно. Варто окремо зауважити, що їздити на одній електротязі вийде тільки на швидкості до 100 (км/год). При перевищенні даного порога в роботу автоматично вступає ДВС.

 

Усі модифікації BYD DM, навіть початкова, є семимісцевими. Незважаючи на оновлену зовнішність гібрид як і раніше має такі ж габарити, як і у японського Lexus RX. ДхШхВ – 4870х1940х1720 (мм).

 

Оновлений дизайн дозволив помітно поліпшити аеродинамічні характеристики. У першій версії автомобіль розганявся до 100 (км/год) за 4,9 секунди, зараз же час розгону становить 4,5 (с).

 

Трансмісія представлена 6-ступінчастим преселектівним роботом. Зчеплення є подвійним. При розробці BYD DM інженери зробили ставку на гранично високу безпеку. У цьому гібриді реалізовані практично усі актуальні на сьогоднішній день системи активної та пасивної безпеки. З цієї причини гібрид може цілком і повністю використовуватися в ролі місткого і безпечного SUV-автомобіля для сімейних поїздок.

 

Завдяки підвищеній тягової потужності на гібридному BYD DM можна впевнено їздити по будь-яких дорогах і при будь-яких кліматичних умовах. Незважаючи на приналежність до досить бюджетної вартості, зрозуміло, в порівнянні з іншими SUV, китайський гібрид може на рівних змагатися з такими гігантами, як Volvo XC90 T8 і Mercedes-Benz GLE. Китайський BYD DM помітно випереджає європейські флагмани за рівнем тягової потужності. Китаєць має в запасі 500 (к.с.), а в XC90 T8 та GLE приблизно по 400 конячок.

 

Салон BYD DM

 

Зовнішній вигляд і комплектація 

 

У дизайні екстер'єру китайської новинки простежується виразний слід преміальних європейських машин. Справа в тому, що з 2018 року у лавах китайських інженерів і розробників з'явився європейський дизайнер з багатим досвідом роботи в стінах таких легендарних брендів, як Alfa Romeo і Audi. З-під пера цього німця вийшов дизайн світового бестселера, відомого під ім'ям Alfa Romeo 8C.

 

У зовнішньому образі BYD DM тісно сплелися преміальна розкіш і хижий спортивний стиль. Багато експертів сходяться на думці, що оновлений дизайн гібрида помітно перевершив образ японського Lexus RX, який ліг в основу першого BYD Tang.

 

Салон китайського гібрида отримав неймовірно естетичну панель приладів. На торпедо відсутні звичні кнопки з механічним пристроєм. Всі регулятори і кнопки є сенсорними. По центру приладової панелі встановлений 15-дюймовий сенсорний дисплей, який штатно розташований горизонтально. Але при бажанні екран можна повернути на 90 градусів. Величезний дисплей виконує функції як мультимедійної системи, так і бортового комп'ютера, а також навігатора.

 

Передні сидіння BYD DM мають безліч регулювань, які можна активувати вбудованим електродвигуном. Штатно передбачена система кругового огляду, яка додатково забезпечує і так звану превентивну безпеку. Автоматика китайського гібрида зводить ризик потрапити у ДТП практично до нуля. Є круїз-контроль і система кліматичного комфорту.

 

BYD Tang

 

Додатково

 

У загальному і цілому BYD DM можна назвати унікальним автомобілем, який перевершує своїх конкурентів не тільки за доступністю ціни, але і за багатьма експлуатаційними характеристиками.

 

 

До речі, зовсім недавно почалися продажі повністю електричної версії даного SUV-автомобіля. Електрична модифікація називається BYD Tang EV600. Електрокар отримав комбіновану силову установку, яка представлена двома незалежними моторами. Сумарна тягова потужність EV600 становить 490 (к. с.). Головний мотор, який фізично розміщений на передній осі має тягу в 245 (к. с.). Другий електромотор, з такою ж потужністю, розміщений на задній осі. Крутний момент електрокара досягає 600 (Н*м).

 

BYD Tang EV600 отримав унікальний у своєму роді батарейний блок. АКБ ємністю 82 (А * год) дозволяє автомобілю подолати відстань у 500 (км)!

 

Зовні відрізнити BYD DM від BYD Tang EV600 буде складно. Електрокар видає лише специфічна передня решітка, а також дещо видозмінений передній бампер. Додатково на кормі електрокара красується шильдик з цифрою 4,4. Це час, за який електрична модель розганяється до 100 (км/год). В іншому DM і EV600 повністю ідентичні.

 

Незабаром буде анонсований продаж і повністю бензинової версії BYD Tang. Під капотом новинки буде один Turbo-мотор з тяговою потужність 190 (к.с.).

 

» Всі статті

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
.