Поради та інформація для клієнтів магазину Джилі Партс

Інформація від інтернет-магазину ДжіліПартс дозволить покупцям, як дійсним, так і потенційним, уникнути найпоширеніших помилок. 

А також купити запчастини на корейські та китайські автомобілі (Джилі, Чері, Ліфан, Грейт Волл, Шевроле і Деу) високої якості, повністю сумісні з моделлю і роком випуску конкретного автомобіля.

  1. Перевірка товару на складі компанії-перевізника

Ретельна перевірка купленого товару перед оплатою дозволить уникнути покупцю непорозумінь. Наприклад, дасть йому переконатися в тому, що деталь саме та, яку він замовляв, в повній комплектації, пакуванні та без пошкоджень при транспортуванні.

У тому випадку, якщо на деталі присутні сліди пошкодження, варто звертатися до керівництва офісу перевізника і не приймати товар.

  1. Коректність проведення оплати

Найпоширеніший вид оплати, який вибирають клієнти магазину, полягає в розрахунку за запчастини готівкою в офісі компанії перевізника. Однак такий вид оплати неможливо провести за кузовні деталі, оптику, електроніку.

В такому випадку оплата проводиться тільки на розрахунковий рахунок фізичної особи підприємця, який вказаний на відповідній сторінці порталу GeelyParts.com.ua. Важливо стежити за коректністю введення реквізитів. В іншому випадку претензії по угоді розглядатися не можуть.

  1. Купівля запчастин на сторонніх ресурсах

Якщо клієнт з якихось причин вирішує купити запчастини на китайські та корейські авто на інших ресурсах, слід уникати сумнівних пропозицій з демпінговою ціновою політикою, а також пропозицій на дошках оголошень від приватних осіб.

  1. Самостійна установка запчастин

У тому випадку, коли досвід і рівень майстерності дозволяє клієнту встановити деталь самостійно, дійсно, можна заощадити на послугах СТО або приватних майстрів. 

Однак існує ймовірність того, що під час непрофесійної заміни деталь буде пошкоджена, або з'ясується, що вона і зовсім не підходить. У таких випадках претензії до якості або цілісності деталі не розглядаються.

  1. Ремонт на професійних СТО

Ремонт автомобіля на СТО будь-якої складності, від заміни ременя ГРМ до капремонту двигуна, виконуються з гарантією. Тому жоден майстер не дозволить собі встановлювати неякісну або підроблену запчастину.

Тому компанія Джилі Партс наполегливо рекомендує користуватися послугами професіоналів. По-перше, це буде гарантувати ремонт належної якості, по-друге, виключить будь-які претензії до продавця. 

Якщо ж якість деталі не буде відповідати опису, деталь в установленому Законом порядку буде замінена, або її вартість буде гарантовано відшкодовано покупцеві.

  1. Правильна діагностика перед ремонтом

Запорука якісного ремонту - правильна діагностика. Це вбереже клієнта від покупки непотрібних запчастин або розкриє іншу несправність, яка була причиною поточної поломки.

  1. Гарантоване повернення товару або компенсація вартості

Будь-який покупець може обміняти деталь або повернути гроші за неї за умови дотримання пунктів правил, прописаних на відповідній сторінці сайту GeelyParts.com.ua. 

У цьому випадку обмін або повернення буде гарантований компанією протягом 14 робочих днів, згідно із Законодавством України.

Важливо відзначити, що запчастини в позиціях «електроніка» і «електрообладнання» після установки поверненню не підлягають.

Великий досвід компанії GeelyParts.com.ua дозволяє гарантувати всім клієнтам високу якість запчастин для китайських і корейських автомобілів. 

Пропонуємо запчастини

Кращих виробників

Запчастини Beru купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Bosh купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Continental купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Dayko купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Elring купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Febi купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
Запчастини Mayle купити в магазині запчастин GeelyParts.com.ua
.